Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 09:23

ik ga morgen richting de zon dus ik heb het omgedraaid. :')

Maar zorg dat je voor elke dag een regenponcho hebt! Aangezien we 2 dagen helemaal verregend werden waren die dingen mijn redding. :')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 09:34

noaxhorses schreef:
Zou ik vanaf nu hier mee mogen kletsen ? Moet ik me even voorstellen?

Tuurlijk! :) Iedereen is welkom. Voorstellen hoeft niet, maar mag natuurlijk wel!

Enneh, voor l*l met een lange broek, dat gaat me ook wel wat ver. Vind het eigenlijk heel erg dat je er zo over denkt. Je moet toch gewoon dragen waar je je goed bij voelt? En als dat een lange broek is, wie ben jij dan om te oordelen?

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 09:54

Ik heb ook wel eens een kort broekje gedragen op een festival terwijl mijn benen licht gaven. En daar heb ik dan ook echt wel commentaar op gehad, tsja dat soort mensen lopen er nu eenmaal rond. Heb ik wel een hekel aan, precies als die opmerking dat je voor l*l loopt in een lange broek. Zulk soort mensen maken anderen gewoon onzeker zonder dat dat nodig is. Maar het jaar erop heb ik net zo hard weer een kort broekje aan gedaan omdat het 30 graden was en gewoon de opmerkingen genegeerd.
Niet iedereen heeft het geluk dat hun benen snel bruin worden toch? Gewoon niets van anderen aantrekken en doen waar jij zin aan hebt. Ik had zin in een kort broekje omdat het zo warm was, en vond het een hele goede optie :D

Starwien

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 09:59

Ik stel me wel even snel voor.

Ik ben Noa, 12 jaar en woon in Deventer ( Overijssel )
Ik ben ontzettende fan van kleding en heb dan ook een hele kast vol ( die ik vandaag moet opruimen ;( ) Ben ook fan van schoenen, heb meer dan 10 paar ben ik bang en wil ook graag nog roshe runs :D
Vanavond ga ik shoppen bij een grote merk kleding winkel hier in de buurt die heeft grote uitverkoop 2 keer per jaar. De kleding is dan al 30% afgeprijsd en als je dan 6 of meer artikelen koopt krijg je op het gehele aankoopbedrag 50% korting :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 10:15

Rowdine schreef:
MarlindeRooz schreef:
's avonds deed ik inderdaad een lange broek aan, maar als je in een tent staat te dansen dan ben je niet echt blij met een lange broek. :+

En er zit ook nog wat tussen een lange broek en hotpants in...

:+ :+ :+ :+
Je hebt toch hopelijk zelf wel door dat je tips super onbruikbaar zijn he?
Ik krijg een beetje het idee dat je met je 18 jaar net voor het eerst naar een festivalletje bent geweest en jezelf nogal wijs voelt. Niet nodig.

Kom je hier om te rellen of om een vraag te stellen?
Op een vraag kan je allerlei antwoorden krijgen, ook die die je niet wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 10:50

In eerste instantie kwam ik hier natuurlijk vragen om tips. Dit is een informatief topic, aangezien het op leven zonder paarden staat en niet in de huiskamer.
Antwoorden als: dan loop je verschrikkelijk voor l*l dragen niet bepaald bij aan het informatieve karakter en al helemaal niet aan het beantwoorden van mijn vraag. Dus ja, ik kom voor tips, maar als iemand wil rellen, prima ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 10:51

MarlindeRooz schreef:
ik ga morgen richting de zon dus ik heb het omgedraaid. :')

Maar zorg dat je voor elke dag een regenponcho hebt! Aangezien we 2 dagen helemaal verregend werden waren die dingen mijn redding. :')

Thanks voor de tip! :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 11:20

Nou goed, zullen we dan even stoppen met rellen en elkaar gewoon tips geven.

Ik ben nog nooit naar een festival geweest, dus ik kan je helaas niet helpen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 11:25

Ik heb gisteren dan ook verschrikkelijk voor banketstaaf gelopen denk ik, met mijn jeans en lange mouwen. Draag ik een shirtje met korte mouwen, dan krijg ik gewoon hele erge en jeukende uitslag. Dat ziet er vast beter uit. :=

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 11:26

Een opmerking als 'voor l*l staan' om een bepaald kledingstuk te dragen (een spijkerbroek notabene := ) is natuurlijk belachelijk, en het is fijn dat Rowdine zo volwassen is om hier juist nìet te gaan rellen.

Een harembroek is inderdaad ook fijn, zit lekker en is luchtig als het warm is. Daarmee kun je leuk combineren, (spijker)jasje/trui mee als het 's avonds koeler wordt en regenponcho is ook een goede. Die kun je meestal toch piepklein opvouwen in je tas.
Oh en als je (zoals ik) gevoelig bent voor een hele dag zon op je hoofd, is een pet/hoed ook wel fijn. Ik weet niet of je zoiets normaal draagt, maar kan heel leuk staan en beter dan een zonnesteek (spreek uit ervaring helaas).
En vooral: geniet ervan, wat je ook aan hebt :D

Zo'n soort look bijvoorbeeld? Weet verder niet wat je stijl is, maar dit lijkt me heerlijk zitten, is simpel, hoedje & zonnebril tegen de zon, verder prima te combineren met iets wat je 's avonds warm houdt:
http://lookbook.nu/look/4801075-Monki-P ... s-And-That

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 11:44

Mijn ervaring is dat je op een festival werkelijk waar alles ziet; uitgedoste meisjes met shorts en crop tops en bloemen kransjes, mensen in een spijkerbroek en t-shirt, jurkjes, rokjes, nieuwe kleding, oude kleding, dunne benen onder een shortje, dikke benen onder een short, witte benen onder een short.. Gewoon iets kiezen waar je je fijn en comfortabel in voelt. Wat dat betreft zijn die 'pyjama' broeken van nu (sorry, ik weet het goede woord er niet voor haha) ideaal voor een festival.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 11:48

Ik ben er ook nog niet geweest, ik kan je verder ook niet helpen, maar als het dit weer blijft, is een regenjas misschien een goed idee. :=

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 11:52

Bloemen kransjes? :') serieus? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 12:00

jazeker, zoiets:
Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 12:02

Ja die bloemenkransen zie je tegenwoordig echt vaak op festivals! Vindt het wel leuk staan maar zo braaf :p
Helemaal blij... vorig jaar in de winkel een leuke oversized trui gezien.. zooooo leuk maar niet meer in mijn maat te vinden. Gisteren kwam de zus van een vriend van me af met een wasmand vol kleding die weg mocht en wat zat erin.. die trui in mijn maat :D Verder nog wat leuke shirtjes gekregen ook.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 12:06

Oh dat is geluk hebben!

Op festivals zie je idd vanalles. Zaterdag liep er iemand in een Finding Nemo onesie xD .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 12:17

Bedankt voor alle tips! Lookbook foto met de harmbroek en hoedje, heerlijk. Zoiets ga ik aandoen denk ik :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 12:24

Even een vraagje.. zo een jeans met een laag kruis, van boven breed en van onder meer naar het skinny toe. Hoe heten die dingen ook alweer? Heb al op boyfriend jeans gezocht maar daarop krijg ik niet wat ik zoek

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 12:26

Meelezer komt meehelpen: misschien tapered jeans?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 12:26

Baggy jeans :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 12:27

Bedoel je zoiets, Mexx?http://www.zalando.de/ltb-marle-x-jeans-relaxed-fit-roya-wash-lt121a04h-k12.html

Volgens mij valt die alsnog onder boyfriend/relaxed fit. Je moet gewoon goed zoeken, ben ik bang.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 12:28

Jep zoiets zoek ik! Die is leuk dank je.
Op Baggy jeans heb ik ok een aantal hits gevonden

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 12:33

Fijn van je trui Mexx Lady, dat is echt geluk hebben :D

Volgens mij bedoel je toch harem jeans/pants. Boyfriend jeans lijken erop, maar hebben vaak geen laag kruis en meestal rechte pijpen. Bedoel je zoiets? Je hebt ze niet zo veel in spijkerstof, meestal andere luchtige stoffen.

http://lookbook.nu/look/122816-Gina-Tri ... o-Bag-With
http://lookbook.nu/look/820437-Sirens-P ... arem-Denim

Heb een beetje een lookbook addiction momenteel :')

En ben verliefd geworden op deze trui/jurk; zit erover te denken zelf zoiets te kleuren. Vind 'm zo mooi <3
http://lookbook.nu/look/3132027-Avelaka ... -Ombre-Day

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 12:37

Die 2de link van je is een leuke broek! Die eerste is ( sorry dat ik het zeg ) meer een pyjamabroek.
Leuk jurkje trouwens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 14:21

Als het aan mij ligt kan je op festivals inderdaad alles dragen wat je zelf wilt. Afhankelijk van welk festival je gaat bezoeken is het meestal een soort verzameling van allerlei soorten mensen en daardoor kan je ook echt alles dragen wat je wilt. Als jij je comfortabel voelt in een harem broek, draag vooral een harem broek. Het belangrijkste is wel het comfortabel gedeelte, want je loopt de hele dag (of meerdere dagen) rond in die kleding en het moet wel de hele dag lekker blijven zitten. Ik droeg op mijn vorige festival wel voornamelijk shortjes en rokjes, maar het is maar net waar je, je prettig in voelt. Achteraf waren rokjes niet zo'n goed idee omdat mijn bovenbenen tegen elkaar schuren en ik daar nogal pijnlijke plekjes van kan krijgen.