[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Boemklatsch

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 23:47

Ik ben vandaag ook even binnen gelopen in Eindhoven. Heb 4 jurkjes, 1 paar schoenen, een giraffe badjas <3 , 3 maillots, een doos sokken, bh + ondergoed en een waterfles met uilen er op. Was 126,- kwijt. :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 23:51

Ik kan je nu al vertellen dat als je grote maat hebt, je borsten steeds meer naar het zuiden gaan wijzen als je bh's bij de primark koopt :') investeer gewoon in ene goede bh, dat deed ik ook altijd (cup F en op t laatst zelfs G) tot ik een bvk heb gedaan paar weken geleden. Nu een C en zou nog steeds nooit daar bh's gaan kopen :n

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 00:10

nardxash schreef:
nardxash schreef:
Hoe bevallen de tassen van de primark

Om je nog eens te quoten :D : ik vind de tassen heel fijn! Houden t ook goed vol. Zeker de helft van mijn tassen komt van de primark.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 01:57

dauphine schreef:
Ik heb maat 70 E/F en kan eigenlijk nooit echt iets fijns vinden daar.. toch altijd te klein.

Ik ga maandag weer, dus eens even kijken of ik wat leuke dingen kan vinden.

Dat probleem heb ik dus ook..
Ze vallen altijd te klein uit bij mij

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 08:19

Vandaag gaan mijn vriend en ik ons er aan wagen . . . Primark Almere . . . is het zaterdags een slagveld en moet je al elleboogjes gevend de winkel door, of valt het mee?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 08:44

dream_lot schreef:
Ik kom net uit Eindhoven vandaan. Was in totaal 105 euro kwijt. Heb in totaal 5 shirts/blouses, een onesie, badjas, sloffen, twee bh's, een paar panty's en een hondentruitje.

Heb je foto's van het hondentruitje? En hadden ze nog meer hondenkleding? :D

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 10:01

Aranel schreef:
nardxash schreef:
Hoe bevallen de tassen van de primark

Om je nog eens te quoten :D : ik vind de tassen heel fijn! Houden t ook goed vol. Zeker de helft van mijn tassen komt van de primark.[/quote]
Dank je wel

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 15:16

Wat betreft de bh's zou ik gewoon even passen, primark bh's zijn eigenlijk de enige bh's die me fijn zitten en dat ze dan uitlubberen na een tijdje is op zich niet zo erg. Voor 4/5 euro kun je geen topkwaliteit verwachten.

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 18:48

ik ben vandaag naar eindhoven geweest.
nieuwe sloffen met panter print. 2 shirtjes en een pyama broek :D

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 18:50

friendly schreef:
Bij de bh's...vallen ze normaal zeg maar? Of groter/kleiner dan de maat die er op staat? Als ik bij de hunkemoller wel eens bh's pas vallen sommige zo klein uit met de cups.. Of mocht je deze nou passen? Wil wel eens bh's halen maar wil dit dan wel graag weten bijvoorbeeld. En hoe is de kwaliteit?

Bij mij vallen de bh's kleiner bij de primark hoor! Ik moet altijd een maat groter nemen haha. Je kunt ze gewoon passen, dus als je twijfelt zou ik dat voor de zekerheid even doen.
VInd ze wel super fijn!

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 18:57

Zooo ik ben gisteren naar Almere geweest en het was de moeite!
Wij waren lekker vroeg gegaan en het was op het begin heerlijk rustig.
Ik heb 2 vesten, 2 truien, 2 t shirtjes, 2 broeken, een bikerjasje, een paar sokken, een tas, een ding met vakjes wat je in je kast kunt hangen (lekker duidelijk :+ ) en een pyama gekocht.
Zoals ik dus al zei, het was de moeite :p
Ben blij dat ik niet naar Eindhoven ben gegaan, we kwamen terug in Eindhoven en moesten nog wat halen bij de BLOQZ en de rij was niet normaaaaal..

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 19:07

Ik heb gisteren mijn ontmaagding gehad! Was errug leuk. :D

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 19:14

Ben vandaag naar Luik geweest, schade was €78 op een half uurtje (vriendlief vond het maar niets en wou snel weg, volgende keer toch maar terug met vriendinnen gaan!)
Foto's volgen snel :)

_Joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 19:22

Ben ook goed geslaagd, voor 109 euro aan spullen gekocht!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 19:54

eclair98 schreef:
Yonker schreef:
Wij zetten hem altijd bij het Phillips stadion de wijk in zeg maar... Gratis maar wel stukje lopen, tis maar wat je wil :)

En kan -O- Na 5 minuten lopen heb ik al pijn klachten, maar wel handig dat ik dit lees, dankjullie

Maar dan ga je wel naar de Primark? := No offence en moet je zelf weten, maar in de primark moet je ook lopen :+

Ik had besloten vandaag naar de Primark te gaan, maar gzd ben ik niet geweest. Ik heb echt een horrible foto gezien van wachtene mensen in een rij in Eindhoven. Ik denk dat ik nog een paar weekjes moet wachten voordat de rust is wedergekeerd.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 00:22

Ik was donderdag in Eindhoven en dat was gewoon goed te doen hoor.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 05:46

Woo.. ik kwam vandaag langs de Primark in Eindhoven. Drie rijen dik wachtrij :')

Ik ga over twee weken wel :P

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 08:41

Wij zijn gisteren bij de Primark geweest in Almere en wat een leuke winkel! *\o/* Kan er de hele dag rondlopen! En uiteraard de boodschappen tas goed vullen +:)+

Alleen de gang van zaken bij de paskamers bied nog ruimte voor verbetering :=

Voor de rest was het wel redelijk druk maar het was goed te doen.

Vond het wel leuk om te zien dat ook op de mannenafdeling er druk gegraaid werd in de kleding stukken (door mannen uiteraard :D )

Mijn vriend heeft 2 truien gekocht, en ik een tshirt, twee warme fleece vesten, schoenen, pyjama, stretch shirt + vestje = samen ongeveer €80,-

We wilden elk nog een broek passen maar het werd toch wel drukker bij de paskamers dus hebben we snel afgerekend (trouwens de dame achter de kassa gunde je nog geen blik waardig :o ) en zijn we nog naar de C&A gegaan waar ik nog twee broeken heb gekocht en mijn vriend ook nog één :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 12:44

Wij zouden vandaag naar EHV gaan maar stalgenootje had gister foto gepost van wachtrij. Nou laat maar haha

Dus we gaan over een aantal weken wel :j

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 12:46

Doordeweeks valt het wel mee, maar ik zou inderdaad niet in het weekend of in de vakantie gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 12:47

NienkeV1994 schreef:
Doordeweeks valt het wel mee, maar ik zou inderdaad niet in het weekend of in de vakantie gaan

Ja misschien een keertje op maandag en anders ga ik met mijn nichtjes en zonder vriendlief :+

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 13:30

Ik ga komende week ook een keer ergens in de ochtend denk ik.
Hopelijk is het dan niet al te druk :) .

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 18:19

Ik ben afgelopen week in de filialen van de primark in Londen geweest. Oxford street was goed te doen, maar die vlakbij Marble Arch was echt een complete chaos. :')

Niet zo heel veel gekocht trouwens: een koningsblauwe jas, geruit jurkje, iPhonehoesje, linnen tasje en verjaardagscadeautje voor mijn zusje.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 18:32

Ik ga dinsdag naar almere :) hoop dat t niet te druk is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 19:16

xSaarSaar schreef:
Ik ben afgelopen week in de filialen van de primark in Londen geweest. Oxford street was goed te doen, maar die vlakbij Marble Arch was echt een complete chaos. :')

Niet zo heel veel gekocht trouwens: een koningsblauwe jas, geruit jurkje, iPhonehoesje, linnen tasje en verjaardagscadeautje voor mijn zusje.

Die in Oxford street is niet zo gek groot toch?