Ik hoop het, maar NAC thuis is wat anders dan NAC uit Volgens mij hebben Twente enzo daar ook verloren dit seizoen.
Sulejmani pakte de bal op Daarvoor gebeurde iets soortgelijks maar daar werd geen geel voor gegeven.Oh en hier ook, wordt iemand nagetrapt, ook geen geel
Mwa dat viel wel mee.Je moet de bal ook gewoon laten liggen! Er zijn meer scheidsrechters die daar geel voor geven. Tegenwoordig is dat al veel minder overigens..
Ja maar best sneu als 1 iemand de bal oppakt, krijgt geel, de ander schopt 'm de andere kant op ergens naar Stekelenburg, krijgt geen geel Haha ja hoor, Feyenoord bijna met 1 -0 voor
Ja dan moet ie wel consequent zijn Ik kijk alleen Ajax, en ondertussen ook nog met een spelletje bezig
Mwa contact was echt minimaal, hij maakt het veel erger dan het was. Wel slim overigens (zou ik ook doen )
Ja echt he, ik heb liever Engels commentaar maar ik heb nu wel erg goed beeld dus ik leef er maar mee.
Ik kijk via sopcast, is een programma en dan kijk ik via daar. Veel betere kwaliteit, ook hangt het niet vast