Die van linnke is inderdaad creepy.
Ik werk bij de mac donalds en vooral 's avonds laat hoor je soms ook wel rare dingen.
Kerels van ongeveer mijn leeftijd (21):
'Hebben jullie niet de mac beauty'
Ik: 'uh nee dat bestaat niet'
Die jongen: 'Nee want dat ben jij al
Ik: 'dankje.. denk ik..'
Vrijwel alle gasten als je zegt: '... en dan mag u ZODRA HET KAN doorrijden naar het volgende raam'.
'Ja dat kan niet want er staat iemand voor me' of 'Dan moet ik wel door die auto's voor me heen rijden'
Serieus: als ik een euro'tje kreeg voor elke keer dat ik dat hoor was ik nu stinkend rijk. Ik snap gewoon niet wat daar nog lollig aan is. Hetzelfde voor frikandellen of chinees proberen te bestellen, of een whopper ofzo.. niet origineel
En deze vond ik best erg:
Ik was 's avonds laat een bestelling aan het opnemen, het was behoorlijk druk. Aan het eind zeg ik tegen de automobilist: 'Dan wordt het zoveel euro en mag u doorrijden naar het eerste raam astublieft.'
Roept een fietser voor hem: 'Dat kan toch helemaal niet, ho*er!'
Nou had mijn manager dat ook gehoord, ik mocht kiezen om ze er zelf op aan te spreken, het haar te laten doen of ze zelfs weg te sturen.
Ik wist niet precies wie van de groep het was dus zodra ze bij mijn raam stonden heb ik gezegd dat ik niet wist wie het was die het riep dus dat ze deze keer nog hun bestelling kregen maar een volgende keer zouden we ze allemaal niet helpen. Zegt één zo'n bijdehand jochie: 'Nou dan kom ik hier toch niet meer'. Alsof mijn baas wakker zou liggen van die hamburger die hij dan niet bestelt

Wat dan wel weer schattig was: achter die jongens stond een ander groepje jongens en meiden en de eerste jongen daarvan zei: 'Maar je bent helemaal geen prutsmuts hoor

'