Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik ben op het moment echt weer bezig stukje bij beetje mijn leventje op te pakken, en om eerlijk te zijn frustreert het me regelmatig enorm dat het maar zo langzaam kan. Mijn hoofd wil veel meer dan mijn lichaam en pas nu ik thuis ben komt het besef dat ik de enige ben die het afgelopen jaar een beetje heeft.. 'stilgestaan'. Het leven van mensen om me heen is gewoon door gegaan, zij hebben ook andere mensen leren kennen, volgen nu HBO of Universitaire studies en zijn andere levens gaan leiden. Het is allemaal gewoon erg wennen. Iedereen is gelukkig wel enorm blij dat ik er weer 'ben', al voelt het nog wel wat vreemd en onwerkelijk afentoe 

met de vermoeidheid gaat het steeds wat beter. Ik mag nu van mijn arts beginnen met sporten, dus deze week maar eens langs de sportschool om daar te informeren naar een abbo'tje met GOEDE begeleiding
!
!

morgen komt de DA om influenza te enten en dan kijkt hij gelijk weer even naar haar pootje.
ik kan alweer stukken zelf lopen en heb afgelopen zondag zelfs voor het eerst weer een wandeling met de hond gemaakt
mijn bloedwaardes blijven goed dus tja..
het afbouwen van de medicijnen gaat ook door. Over 4 weken is mijn neoral (het transplantaat-ondersteunend medicijn) helemaal afgebouwd, en over 3 weken heb ik een MRI-scan waarna ik ook mag stoppen met mijn depakine (tegen de epilepsie). Dan hoef ik nog maar tweemaaldaags 1 tabletje
!
eh ja
Fijn dat je al weer een stuk kan lopen, echt super!
Yellowfish schreef:Oh en, ja mijn haar groeit alweer. En hoewel ik altijd donkerblond van mezelf was is het pikzwart..eh ja
Edit: Mijn wimpers en wenkbrauwen heb ik alweer helemaal terug
) 
Yellowfish met pikzwart haar en krullen, dat wordt wat