Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:Kortzichtige mensen op feestboek. Lang leve de blokkeer knop.
Dat van de zorg deel ik ook.
Ondanks dat ik de opleiding nu doe.
Ik zie ook steeds meer werk druk.
Steeds meer administratieve handelingen. Collega's die het niet vol houden. Ziekenhuizen die vol zitten en geen patiënten opnemen. Ambulances die een half uur rond bellen om een patiënt in een ziekenhuis te krijgen, alleen voor dagopname. Overnachting kan niet, dan moet patiënt nog eens verhuizen.
Chaos...
Er moet echt wat veranderen of mensen stoppen er echt mee.
Benzz schreef:Benzz schreef:
Ik ben zelf ook HR (afstudeerstudent) maar dit is wel de algemene tendens die ik hoor. Heb twee projecten gedaan voor zorginstanties.
MarlindeRooz schreef:Zo met 2 doodsbange baby ratten naar de dierenarts. Ze vinden mij nu eindelijk niet meer dood eng maar nu moet ik ze gedwongen oppakken en meenemen. Daaaag stappen die we tot nu toe gezet hebben.
Telpeva schreef:MarlindeRooz schreef:Zo met 2 doodsbange baby ratten naar de dierenarts. Ze vinden mij nu eindelijk niet meer dood eng maar nu moet ik ze gedwongen oppakken en meenemen. Daaaag stappen die we tot nu toe gezet hebben.
Misschien ben ik al te laat... Misschien dat je in overleg kan erover en dat ze voldoende aan ze kan zien als ze ze kan bekijken en eventueel aanraken vanuit het mandje? Dus niet in de handen nemen?
Wanneer ik een niet goed tamme gerbil heb dan houden ze daar altijd wel rekening mee, ze moeten ook wel vertrouwen in mensen over houden anders loop je risico dat je ze thuis ook niet kan behandelen als ze te bang zijn geworden voor handen. Of nog erger, in paniek raken en vluchtpogingen doen in de behandelkamer en zichzelf daarmee bezeren, dat wil ook niemand.
Sterkte met je ratjes!
Pluisje1998 schreef:De huisarts assistente...
Eerst gewoon 2 uur lang de telefoon niet opnemen. Als ik eindelijk iemand te pakken krijg is het: kan je nu niet helpen, en morgen en vrijdag zijn we dicht. Bel maandag maar, en bel dan om 8 uur want om 10 uur hebben we geen tijd meer voor je.
Wat een k-tpraktijk is dit toch ook. Heb ook alleen maar een doorverwijzing nodig, gaat nergens over dit.