Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eik schreef:Ah de hele dag al op verheugd om na mn werk lekker te kunnen klagen hier.
paasei wat is het al warm en droog. De lunchwandelingen zweet ik me dood en snachts in bed ook.
Ik hoop niet dat dit een voorbode is voor de zomer want ik zit niet te wachten op een 6 weken durende hittegolf.
cursebreaker schreef:Maar goed, dit topic is uiteraard ook om te klagen over warm weer natuurlijk. Ik ben toch elke keer weer lichtelijk verbaasd dat er mensen zijn wie zich hier melden met dat ze het zelfs lekker vinden, dat het allemaal zo erg toch nog niet is, etc. Ik denk dat jullie het verkeerde topic hebben hoor![]()
cursebreaker schreef:Maar goed, dit topic is uiteraard ook om te klagen over warm weer natuurlijk. Ik ben toch elke keer weer lichtelijk verbaasd dat er mensen zijn wie zich hier melden met dat ze het zelfs lekker vinden, dat het allemaal zo erg toch nog niet is, etc. Ik denk dat jullie het verkeerde topic hebben hoor![]()
DuoPenotti schreef:Nou ja ik hou ook niet van heet weer.
Maar gisteren zat voor mij nog wel op een acceptabele grens.
Doordat de nachten nog niet zwoel zijn en overdag niet benauwd.
Dus het is niet dat de mensen die nu zeggen het valt wel mee van die moeders in het kinderloze topic zijn, als vergelijk.
Ja wel of geen moeder zijn is wel een duidelijke grens.![]()
Wanneer het paasei weer is is wat minder duidelijk.
Elisa2 schreef:Eik schreef:Ah de hele dag al op verheugd om na mn werk lekker te kunnen klagen hier.
paasei wat is het al warm en droog. De lunchwandelingen zweet ik me dood en snachts in bed ook.
Ik hoop niet dat dit een voorbode is voor de zomer want ik zit niet te wachten op een 6 weken durende hittegolf.
Ik hoop dat het gewoon nu komt en in Juli weer de hele maand gaat regenen.![]()
Maar sjonge, wat een omslag ineens..ben wel blij dat de nachten niet zo warm zijn nog.
nevica schreef:cursebreaker schreef:Maar goed, dit topic is uiteraard ook om te klagen over warm weer natuurlijk. Ik ben toch elke keer weer lichtelijk verbaasd dat er mensen zijn wie zich hier melden met dat ze het zelfs lekker vinden, dat het allemaal zo erg toch nog niet is, etc. Ik denk dat jullie het verkeerde topic hebben hoor![]()
Nou inderdaad. Begint dat nu alweer...Ik ga ook niet in het kinderloze topic over kinderen praten. Nergens voor nodig.
nevica schreef:DuoPenotti schreef:Nou ja ik hou ook niet van heet weer.
Maar gisteren zat voor mij nog wel op een acceptabele grens.
Doordat de nachten nog niet zwoel zijn en overdag niet benauwd.
Dus het is niet dat de mensen die nu zeggen het valt wel mee van die moeders in het kinderloze topic zijn, als vergelijk.
Ja wel of geen moeder zijn is wel een duidelijke grens.![]()
Wanneer het paasei weer is is wat minder duidelijk.
Vind ik wel. Dit topic is om te klagen over warm weer. Als iemand dan klaagt en iemand zegt ja maar hier binnen is het maar 20. Ja dus? Dit is niet de plek om mekaars ellende de kop in te drukken omdat je het zelf toevallig een keertje minder erg vind. Inmiddels zitten we hier al wat jaartjes met een redelijk vast groepje en iedereen is uiteraard welkom maar ga dan niet beginnen met 'het is maar x graden' oid. Daar is dit niet de plek voor. Zijn al vaker discussies over geweest in dit topic ook. Is gewoon simpelweg echt niet leuk. Is ronduit irritant als je eindelijk een plek hebt gevonden met gelijkgestemden en mensen zeggen dat het allemaal wel meevalt. Nee. Voor ons niet.
Citaat:De kans dat het tot een hittegolf komt is bijzonder groot. Bovendien duurt ook de droogte verder, de eerstkomende 5 tot 7 dagen worden er geen onweersbuien verwacht.
Ook vandaag (maandag) stijgen de temperaturen tot 30-31 graden.
Het blijft overal droog met flink wat zon, de wind waait zwak uit het oosten tot zuidoosten.
Over de vooruitzichten kunnen we kort zijn.
Van dinsdag tot en met zaterdag blijft het zonnig, droog en warm.
Eerst stijgen de temperaturen tot 28-30 graden, vanaf donderdag draait de wind naar het oosten tot noordoosten. Het wordt dan iets minder warm (25-27 graden).
Eik schreef:Komt misschien ook omdat dit topic elk jaar rond deze tijd weer tevoorschijn komt en mensen het aanklikken, totaal niet lezen waar het topic werkelijk om gaat en hun mening hier neerzetten.
En eerlijk? Als je goed tegen warmte kan dan zijn de afgelopen dagen peanuts natuurlijk. Alleen dit topic is dus niet voor die mensen, dit topic is voor de mensen die er slecht tegen kunnen en gewoon een fijne plek hebben om daar over te kunnen klagen. Zonder gelijk de mond gesnoerd te worden door de zonaanbidders die we overal op social media en in het echte leven al tegen komen.
Als nieuwe mensen toch eens eerste het topic lazen voordat ze reageerden, maar ja...
Suzanne F. schreef:Iedereen mag toch zelf weten vanaf wanneer ze het paasei weer vinden? Ik kan ook slecht tegen de warmte maar afgelopen dagen vond ik het nog wel te doen. Volgens mij mag iedereen hier zijn mening geven. Ik vind het persoonlijk wel raar als er mensen komen reageren die dol zijn op heet weer en het helemaal fantastisch vinden als het 30 graden plus is. Dan zit je denk ik wel verkeerd in dit topic. Maar ik denk dat iedereen voor zichzelf mag vinden wat hij/zij paasei warm vindt.
Suzanne F. schreef:nevica schreef:Maar er is ook helemaal niemand die bepaald wat paasei weer is. Dat heeft DP er zelf van gemaakt.
Laten we gewoon niet over elkaar gaan klagen, maar gewoon over de warmte. Anders krijg ik het alsnog te warm hier.