MarlindeRooz schreef:EuroPOL
interPol
POL… POLICE!
Dat kwartje viel pas op mijn 26e.
Bij mij zojuist, op mijn 41e

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Ik neem wel vaker een 12 ton brug Met de vrachtauto omdat dat mij een kwartier tijd scheelt....
Ik moet ook naar de boeren die ca 2-3 km aan de andere kant van de brug wonen....
Mijn vrachtauto heeft leeg een gewicht van 12.3 ton....
Ik wou destraks met nog 7.5 ton toelading eroverheen.....
Ik keek in mijn Spiegel en zag politie...
Ik kon gelukkig nog heel heel vlot links af slaan en doen alsof ik naar de boer daar heen moest![]()
![]()
Om bij die boer even een rondje te draaien, te zwaaien en zeggen joah ik ben even verkeerd gereden hoor![]()
en dan 3 minuten daarna alsnog t bruggetje over te gaan
verootjoo schreef:hagelslag schreef:Ik neem wel vaker een 12 ton brug Met de vrachtauto omdat dat mij een kwartier tijd scheelt....
Ik moet ook naar de boeren die ca 2-3 km aan de andere kant van de brug wonen....
Mijn vrachtauto heeft leeg een gewicht van 12.3 ton....
Ik wou destraks met nog 7.5 ton toelading eroverheen.....
Ik keek in mijn Spiegel en zag politie...
Ik kon gelukkig nog heel heel vlot links af slaan en doen alsof ik naar de boer daar heen moest![]()
![]()
Om bij die boer even een rondje te draaien, te zwaaien en zeggen joah ik ben even verkeerd gereden hoor![]()
en dan 3 minuten daarna alsnog t bruggetje over te gaan
Maar ben je niet bang dat je dan door die brug heen zakt?![]()
Ik dacht dat daarom die bordjes erbij stonden, omdat die bruggen meer gewicht niet aankunnen
fleurtjeuh schreef:verootjoo schreef:Maar ben je niet bang dat je dan door die brug heen zakt?![]()
Ik dacht dat daarom die bordjes erbij stonden, omdat die bruggen meer gewicht niet aankunnen
Dat is ook zo.
Nou zijn ze vaak wel zo gebouwd dat ze iets meer kunnen hebben maar om nou de gok te nemen en er met bijna 8 ton, dus 800.000 kilo!! extra eroverheen te rijden lijkt me zeer onverstandig.
Vanwege hogere slijtage dan verwacht zou de brug misschien kunnen falen voor hij aan de beurt is voor controle en reparatie ofzo.
saskia23 schreef:MarlindeRooz schreef:EuroPOL
interPol
POL… POLICE!
Dat kwartje viel pas op mijn 26e.
Bij mij zojuist, op mijn 41e![]()
IMAY1990 schreef:fleurtjeuh schreef:
Dat is ook zo.
Nou zijn ze vaak wel zo gebouwd dat ze iets meer kunnen hebben maar om nou de gok te nemen en er met bijna 8 ton, dus 800.000 kilo!! extra eroverheen te rijden lijkt me zeer onverstandig.
Vanwege hogere slijtage dan verwacht zou de brug misschien kunnen falen voor hij aan de beurt is voor controle en reparatie ofzo.
Bij gewicht is een ton anders dan bij geld. 8 ton is 8.000 kg. Nog steeds wel veel om mee te gokken maar toch al een factor 100 minder dan 800.000
Suzanne F. schreef:fotolijstje schreef:piercing gezet en mijn moeder weet het nog niet![]()
straks survival of the fittest
![]()
Mijn moederhart maakt even een sprongetje. Ik zou zo not amused zijn als mijn dochter hier als minderjarige thuis mee zou komen.
Dat mag toch helemaal niet of is dat vanaf 16?
Urbanus schreef:My god ik hoop dat mijn kinderen dit gaan doen.
Waarschijnlijk zit ik al bij de shop met ze als ze naar de brugklas gaan.
BaileyMix schreef:Urbanus schreef:My god ik hoop dat mijn kinderen dit gaan doen.
Waarschijnlijk zit ik al bij de shop met ze als ze naar de brugklas gaan.
Ik kan daar oprecht nu al van wakker liggen, en ze zijn nog niet eens gemaaktDat je lieve stoere leuke dochter thuis komt met een 16-jarig grindtegelkoppie die Jason heet (en Banlieu draagt), en dat ze dan stiekem elkaars naam laten tatoeëren