Schoenen heb ik niet zo veel mee, zijn ze versleten koop ik nieuwe en prijs let ik dan niet zo op. Kan Van Haren zijn of een duurder merk. Heb overigens wel meerdere soorten hoor (hoog/sport/wandel/sandaal etc) maar 30 paar red ik echt niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Schoenen heb ik ook niks mee maar dat komt omdat ik een grote voetmaat heb en weinig leuke schoenen kan vinden in mijn maat. Maar loop het liefst op sneakers, lekker comfortabel. Valt het ook niet op als het een herenmodel is.
Urbanus schreef:fjordjes schreef:Schoenen heb ik ook niks mee maar dat komt omdat ik een grote voetmaat heb en weinig leuke schoenen kan vinden in mijn maat. Maar loop het liefst op sneakers, lekker comfortabel. Valt het ook niet op als het een herenmodel is.
In Alkmaar zit een prachtige schoenenwinkel vanaf maat 42, maar geen idee of ze online zijn.
Urbanus schreef:MaAr IeDeReEn hEefT rEcHt Op KiNDeReN.
Overigens vind ik dat wel een lastige want het is niet aan mij om te bepalen welke omstandigheden ideaal zijn voor een kind.
We zijn niet arm, maar ook zeker niet rijk, als in, 2 auto's voor de deur en ik leg ook niet even 15k neer voor een paard. Ook zonder kinderen niet.
Varekaj schreef:Ik hou van merkspullen, maar vertik het de volle pot ervoor te dokken. Dus voorlopig heb ik geen merkspul in huis omdat ik in godsnaam niet weet waar ik veilig merkzaken kan aanschaffen tweedehands of nieuw maar ongebruikt. Ja op vinted, maar hou graag meer opties open.