Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 23:50

fotolijstje schreef:
AmyII schreef:
Geen ergenis, absoluut niet. Mijn geloof in de menselijkheid is vanavond hersteld <3

Hier ga ik de komende tijd absoluut aan vasthouden, soms is het leven even poedersuiker maar de wetenschap dat er fijne mensen zijn <3 maakt echt heel veel goed.

Daarvoor is er dit topic! [LZP] Waarom ben jij blij vandaag?

mijn linker neusgat doet pijn. Het brand heel erg op een of andere manier :(

Wow, lief dat je het even benoemt. Laten we het hier maar bij houden :=

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 23:51

Last van mijn rechter elleboog. Ooit een jaar of 10 terug raar van een paard gevallen en mijzelf opgevangen met mijn elleboog, en sinds dien doet ie af en toe zeer

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 23:53

AmyII schreef:
Wow, lief dat je het even benoemt. Laten we het hier maar bij houden :=

_O- _O-

Soms denk ik dat we hetzelfde denken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 00:03

Even een nieuwe post want is best wel een ergernis. Op alle evenementen voor ouders van prematuren is steeds dezelfde griet aanwezig als ervaringsdeskundige omdat ze zoveel jaar geleden zelf te vroeg geboren is. Maar 1. Ik kan haar echt niet zien, haar hele leven draait om haar geboorte en 2. Ik hoop echt zo dat mijn dochter anders wordt en 3. Ik ga erheen om het met andere ouders te bespreken, hoe het was etc. Ik wil niet tig keer haar verhaal horen.

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 00:06

Zebrastreep schreef:
Dropneus95 schreef:
Dat ik net zo'n mooi park had gebouwd bij RollerCoaster Tycoon, bijna mijn doel had behaald bij een vet moeilijk park, en mijn moeder dan op het knopje van de stroom drukt omdat zij klaar was met opladen. *POEF* laptop uit, mijn mooie park weg -O- ik was even gepikeerd dat ze zomaar de stroom uitzette...

-O- -O-

Hier ook een fanatieker speler van RollerCoaster Tycoon ( maar dan wel de drie versie) en dan bijna een doel halen wat net niet lukt is mega frustrerend :+

Haha blij dat ik niet de enige ben die daarover frustraties heeft! Ik was al blij dat ik überhaupt verder kwam dan de eerste paar "weken" want ik moest een bepaalde rating halen en dat was echt al 10x mislukt :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 00:09

@Urbanus
Ik kan wel roepen “heel herkenbaar!” Maar dat kan ik niet. Maar ik kan me jouw gevoel voorstellen. Leuk voor haar dat zij “goed” terecht gekomen is maar dat is niet echt info waar jij en de andere ouders iets aan hebben imo.
Ik ben zelf prematuur geboren (2 maanden te vroeg) maar persoonlijk hebt ik daar echt 0 last van. Mijn ouder hadden er destijds heel veel moeite mee (vooral mama had het echt heel erg zwaar) dus het zou voor mij een soort van “fout” voelen om te koop te gaan lopen met dat ík prematuur was.
Krijg het niet goed uitgelegd, hoop dat je me begrijpt.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 00:19

Urbanus schreef:
Even een nieuwe post want is best wel een ergernis. Op alle evenementen voor ouders van prematuren is steeds dezelfde griet aanwezig als ervaringsdeskundige omdat ze zoveel jaar geleden zelf te vroeg geboren is. Maar 1. Ik kan haar echt niet zien, haar hele leven draait om haar geboorte en 2. Ik hoop echt zo dat mijn dochter anders wordt en 3. Ik ga erheen om het met andere ouders te bespreken, hoe het was etc. Ik wil niet tig keer haar verhaal horen.

Stefan was er ook 1, zal ik die sturen de volgende keer?

Nee maar wat kan ze dan vertellen dan, ze heeft het toch niet echt bewust meegemaakt? Ik zou denken dat ze op de verkeerde evenementen is

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 00:22

AmyII schreef:
@Urbanus
Ik kan wel roepen “heel herkenbaar!” Maar dat kan ik niet. Maar ik kan me jouw gevoel voorstellen. Leuk voor haar dat zij “goed” terecht gekomen is maar dat is niet echt info waar jij en de andere ouders iets aan hebben imo.
Ik ben zelf prematuur geboren (2 maanden te vroeg) maar persoonlijk hebt ik daar echt 0 last van. Mijn ouder hadden er destijds heel veel moeite mee (vooral mama had het echt heel erg zwaar) dus het zou voor mij een soort van “fout” voelen om te koop te gaan lopen met dat ík prematuur was.

Omdat de ouders die zorgen dragen? En de prematuur zelf op dat moment (nog) niet?

Echt als vraag bedoeld trouwens of jij het zo bedoelde..

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 00:27

Marocje schreef:
AmyII schreef:
@Urbanus

Omdat de ouders die zorgen dragen? En de prematuur zelf op dat moment (nog) niet?

Echt als vraag bedoeld trouwens of jij het zo bedoelde..

Nouja, dat bedoel ik dus. Mijn rol was niet bijzonder groot, behalve dat ik mijn ouders een hele hoop stress bezorgt heb. Ik heb zelf zegmaar niks gemerkt van het prematuur zijn, dus ik zie niet helemaal hoe ik (of andere prematuur geboren mensen) zou moeten optreden als ervaringsdeskundige..? Laat ouders van prematuur geboren kinderen dat aub. doen, ik (en andere prematuren) verdienen imo geen enkele glansrol ofzo.
Het is aan onze ouders dat we er zijn.

Edit:

Ik zou het fijn vinden als we, in het geval van sommige bokkers, op ‘niet geïnteresseerd’ zouden kunnen klikken. En dat diegene dat dan ook als feedback ontvangt.
Laatst bijgewerkt door AmyII op 01-02-22 00:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 00:35

Dat het net voelde alsof er een paar breinaalden in mijn rug geduwd werden.

MalbecJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 00:38

Dat ik net een heel goed gesprek gehad heb met vriend (over vanalles, echt heel fijn) en dat hij nu naar bed is terwijl ik uren had door kunnen praten.

Ik snap m wel hoor, hij moet morgen weer vroeg op voor kantoor en ik werk in de horeca.

Maar het was zo fijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 01:20

Amy, dat is echt precies wat ik bedoel! Ik hoop ook echt dat mijn dochter er later niet haar levenswerk van maakt ze ooit te vroeg geboren is.

En op zo'n bijeenkomst wil ik gewoon andere ouders horen en niet steeds dezelfde griet. Klinkt zo onaardig want ze is echt heel lief.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 02:07

AmyII schreef:
Ik zou het fijn vinden als we, in het geval van sommige bokkers, op ‘niet geïnteresseerd’ zouden kunnen klikken. En dat diegene dat dan ook als feedback ontvangt.

Whaha, ik stem voor!

Ik heb vervelend nieuws gekregen van de huisarts waar ik nu niet van kan slapen :+
Lang verhaal zo kort mogelijk ik heb 2 opties: komende twee weken mijn arm in een spalk + mega hoeveelheid pijnstillers en ontstekingremmers en kijken hoe ik daar uit kom, of meteen een doorverwijzing naar een chirurg. Ik heb gekozen voor optie 1, en als dat na die 2 weken niet werkt dan kom ik alsnog uit bij opereren, wat ik op zich al heel spannend vind zeker aan mijn rechterarmzenuw, en de herstelperiode vind ik ook niet grappig want dan kan ik wéér helemaal niks -O-
Ik was net zo blij dat ik mijzelf weer kon aankleden, krijgen we die oliebol opnieuw. En wat als ze een fout maken met opereren van die zenuw en ik daarna nooit meer kan hobbyen, en nooit meer riemen, touwen of teugels beet kan houden. Dan valt zo'n beetje alles wat ik leuk vind in het leven af...

Lang verhaal nog korter: ik pieker mij helemaal suf, misschien onterecht dat snap ik ook, maar daar is piekeren voor, en liefst ook altijd op een tijdstip zoals dit natuurlijk. Al-tijd

Nog korter: Mand

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 02:22

AmyII schreef:

Ja!!!!

Telpeva schreef:
[

Nog korter: Mand

:knuffel: :(:) wat een nare situatie!

Ik vind die knuffel smiley echt poedersuiker trouwens.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 02:27

Deze knuffel smilie is beter :+:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 02:38

Ja die nieuwe vind ik ook liever over komen!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 03:13

Sterkte Telpeva, ik duim voor je dat optie 1 toch voldoende werkt voor je en een operatie niet meer nodig is!

Ergernis: lig weer eens echt klaarwakker te zijn, terwijl ik enorm moe ben en er vroeg uit moet.
Laatste tijd flink wat last van stress en dan 's nachts niet fatsoenlijk kunnen slapen werkt niet bevorderlijk.

Edit: en ik erger me aan de foto van de wiki op de voorpagina. :+

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 03:31

Mijn 2 jarige met koorts die perse op mij wil liggen, jeuk waar ik nu niet bij kan en snurkende vriend...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 03:35

Buurvrouw op de kamer houd mij wakker.

Ansich vind ik dit echt echt niet erg.
Maar de pijn die ze heeft vind ik erg.
En veel en veel te herkenbaar.
Ze heeft een schouder prothese gekregen.... En ik weet nog erg goed hoeveel ik heb gezeikt toen ik mijn bovenarm had gebroken en ze zenuwblok geen werking meer had -O-

Ik wil niet herinderd worden aan die pijn

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 07:12

Alles in me schreeuwt dat het vakantie is, en alles in me is een leugenaar, want ik moet nog drie dagen. Waarom voelt dat nog zo lang...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 07:47

Echt super oliebol geslapen door omstandigheden. Gelukkig niet te veel te doen vandaag :z

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 07:59

Ik heb nu een jaar mijn huisje, alleen 1 van mijn beste vrienden is er nog nooit geweest -O-

Nu is er in de tussentijd ook genoeg gebeurd en zijn er al eens afspraken geweest die door mij of door haar werden geannuleerd... Om een logische reden (ziek, mentaal een dipje etc). Ik woon dan ook niet om de hoek. En toch steekt het. :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 08:01

hagelslag schreef:
Buurvrouw op de kamer houd mij wakker.

Ansich vind ik dit echt echt niet erg.
Maar de pijn die ze heeft vind ik erg.
En veel en veel te herkenbaar.
Ze heeft een schouder prothese gekregen.... En ik weet nog erg goed hoeveel ik heb gezeikt toen ik mijn bovenarm had gebroken en ze zenuwblok geen werking meer had -O-

Ik wil niet herinderd worden aan die pijn

Dat snap ik, wat vreselijk!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 08:35

Ik zit op de zonsopgang te wachten,moet zo weg en de paarden nog doen.Ik heb geen licht in de stal.Anders maar met de hoofdlamp.En de weersverwachting voor vandaag van Weerplaza voor de plaats waar ik woon.Het word zonnig met vanmorgen en vanmiddag regen.Hoe?

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 09:08

Iets in mij hoofd mij tegen km mij ziek te melden maar eigenlijk ben ik gewoon ziek. Zowel van de griep als mentaal ben ik echt gewoon op, ik kan niet meer. Maat het voelt raar om mij ziek te melden terwijl ik thuis aan het werk ben en dus weinig inspanning hoef te leveren