Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je zoiets vergoed krijgt.. maar ik ben ook geen ZZP'er en heb er dus geen verstand van![]()
Wel kun je via de reisverzekering of de vliegmaatschappij extra kosten declareren, zoals een extra overnachting.
Ik zou je reisverzekering even bellen, misschien weten die iets.
-
Zijn er fijne boeken over het stoppen met een verslaving? Geen drugs, alcohol of iets heftigs hoor![]()
Zoals het stoppen met roken boek van Alan Carr maar daar ben ik nog niet aan toe
eilleen333 schreef:Sowieso reisverzekering bellen, als ze het niet vergoeden, kunnen ze je iig adviseren!Ik ben op vakantie en mijn vlucht is geannuleerd. Nu vlieg ik een dag later. Dinsdag had ik wel werk staan, als zzp-er en ik maak de factuur altijd achteraf omdat dat afhangt van hoe lang ik bezig zou zijn.
Nu moet is die klus dus afzeggen. Mijn vraag is even, wordt dat vergoed en hoe bereken ik dat? Waar kan ik zulke dingen vinden? Moet ik dan nu de reisverzekering bellen?
Mkango schreef:fleurtjeuh schreef:Goh, vriendelijk... Niet iedereen van de wat oudere generaties is even tech savvy.Google maps is je vriend
Steeph schreef:Nou, echt tech savvy hoef je er ook niet voor te zijn.
Je gaat naar google.com, typt in "van eersel naar cranenbroek" (hoofdletters niet eens nodig), en Google geeft je drie opties:
A: Budel, 22,3 km
B: Dongen, 39,9 km
C: Schijndel, 29,9 km