Popstra schreef:Ik vind het vooral vervelend te weten we nog meer besmettelijke mutaties gaan krijgen en het toch geen doen is dan telkens weer in lockdown te moeten!?
Maurice de Hond noemde dit een paniek lockdown en zo voelt het ook. Ze weten nog helemaal niet veel over Omikron, ja mega besmettelijk en dat mensen er geeneens doodziek van worden.
Maurice de Hond is een onruststoker, hij heeft een ander vakgebied en zelfs daarin is het een en ander op te merken (iets met stemmingmakerij in het verleden waardoor onschuldige mensen beschadigd zijn geraakt). Wat maakt het uit wat hij vindt?
bigone schreef:Nee achterom ,geen mod maar wel zoveel empathisch vermogen om dit te vragen zodat het niet uit de hand loopt doordat er in emoties ( die ik gezien de situatie en sommige opmerkingen heel goed kan begrijpen) dingen geroepen worden. Dan doe dat maar via pb dan heb je meer kans om het even uit te praten dan wanneer hier iedereen er bovenop duikt.
Dat is wat mij betreft geen empathie, maar feiten onder tafel willen schuiven. Hoe Echwel uitviel naar Karuna was niet oké en al helemaal niet terecht.
Feit is dat de economie goed draait, dat niemand zonder werk hoeft te zitten. Feit is ook dat veel ondernemers gelukkig vreselijk creatief zijn.
Ik ben echt geen fan van deze regering, maar qua economie doen ze het gewoon beter dan veel andere Europese landen.