Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 13:09

LWDaisy schreef:
M_D_H schreef:
Over minimaatjes gesproken...
Ik heb kleine voeten :j
Ben van de week al uitgelachen door collega's omdat ik bij de Bowlingbaan maatje 36 pakte (en die was eigenlijk nog te groot, maar ik ging echt niet maat 35 pakken :') )
Ik heb maat 37,5 maar wel vrij smalle voeten, dus in zo'n bowlingschoen, die heel breed zijn, heb ik dus een kleinere maat schoenen :j

Hahaha I feel you, ik heb ook maat 35-36! "Val je dan niet om" is zo'n dooddoener :')

"Nee, ik compenseer door op grote voet te leven"

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 13:12

Voor een moestuin heb ik geen ruimte en ik gebruik vaak ook geen verse kruiden. Wel vind ik een aardbeiplant leuk.

Kerstboom gaat hier op na sinterklaas.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 13:15

Moestuinen, bomen en dat soort dingen, niet aan mij besteed. Een tuinman in het pakket is wel welkom. :')

Wel een enorme plus: haarmaskers of iets van badproducten die je meerdere malen kan gebruiken/doseren. Dus niet die kleine pakjes, maar liefst een pot of flesje. Baal af en toe flink dat er geen DM of Prijsmepper in de buurt liggen, daar sloeg ik altijd goed in. :')

Megane

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 15:21

Jaloers op jouw moestuin @Fem

Hier wel eens een poging gedaan, maar mijn groene vingers verdwijnen in de tuin spontaan. Binnenplanten gaan dan wel weer goed.
Vind een moestuin wel heel leuk en probeer het ook elk jaar weer haha, de ene keer met iets meer succes dan de andere.
Ik leef ook op kleine voet met maat 37, soms 36. Maar sokken mogen best iets aan de grote kant zijn.

Oh misschien ook nog een tipje, ik heb dit jaar ruimte voor 2 kerstbomen, dus spulletjes voor in de kerstboom zijn ook welkom! Mag ook best iets geks zijn, vind ik wel leuk! Heb er nu vooral blauw en bruin/brons tinten in, met wat vlinders in die kleuren

Nogmaals, dit zijn alleen tips hoor!! Zie dit niet als boodschappenlijstje haha.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 15:21

Zo ik leef weer een beetje, haha. Allemensen wat is kiespijn toch verrot en napijn ook.

Moestuin hebben wij hier ook geen ruimte voor en ik laat een cactus nog doodgaan.

O ja voor mijn lootje liever geen confectie etc in mijn pakket.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 15:26

Hier ook niks met moestuin. Het is dat m’n vent de planten water geeft in huis.. anders waren ze al dood geweest..

Oja mijn hond is gek op koekjes (gewoon van Lidl) liefst geen runderstaven of pens daar reageert ze niet goed op.

Maar voel je vooral niet verplicht om wat voor m.n hond te kopen, ik vind verrassing ook leuk

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 15:30

Een moestuin gaat hier ook niet, heb een balkon. Wel is mijn tillandsia waarschijnlijk dood (hij is bruin) en hou ik van kamerplanten (Al wil mijn vriend niet meer planten).

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 15:33

Moestuin, leuk om te zien, maar ik heb er verder niks mee.

Ik heb btw nog een top bedacht.
Boek 50 shades of grey. Ik heb de 2e en 3e wel, maar de eerste mis ik nog en die wil ik eerst lezen.
Deze mag wel tweedehands zijn, maar wel graag zonder pretvlekken :Y)

Gisteren ben ik al in de stad geweest om een beetje rond te neuzen, maar nog niks gekocht. Wel al een heleboel ideeen opgedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 16:40

Het is hier flink druk nu alle lootjes zijn verdeeld, leuk!

Slim dat voortaan de vragen op vrijdag hier worden gesteld, vaste dag is wel makkelijker om terug te vinden. En hoop dat het jou ook meer rust geeft mdh.

Verder las ik verdrietig nieuws over huisdieren, sterkte aan iedereen die afscheid heeft moeten nemen.

En ik zag een prachtige moestuin van Femke voorbij komen! Zelf heb ik (nog?) Geen ruimte voor een grote moestuin maar heb elk jaar wel wat bakken gevuld met paprika, wortels, aardbeien, tomaatjes, dus zaadjes daarvoor zijn altijd welkom

Met kerstversiering maak je me niet blij, hier zetten we ook nooit een boom.

Sloffen en dikke sokken heb ik genoeg, evt grappige sokken zijn altijd welkom, maat 38.

En ik was vergeten te reageren op jouw vraag over de boeken, maar ik heb helaas geen overzichtje voor je, sorry. Hier in het dorp staan verschillende openbare boekenkasten dus ga regelmatig daar gewoon neuzen, of zet er zelf weer boeken in die ik gelezen heb. Qua genres wissel ik een beetje af tussen de zoetsappige vrouwenromans (zoals Jill Mansell) en thrillers/misdaad. Met fantasy maak je me niet blij

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 17:23

Wij zijn een overkapping aan het bouwen in de tuin en daardoor gaat een groter gedeelte ook op de schop. Ik wil dus wel ruimte maken voor een moestuin/kruidenmuur. Mocht iemand nog tips hebben: graag! Overigens hebben wij een perenboom in pot en dat ding doet het super goed, had ik van tevoren nooit verwacht :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 17:42

Net weer een cadeautje gekocht! **\O/** {:)

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 19:18

Ik zag net een paar pagina's terug allemaal kerstbomen langskomen. Ik zag vandaag op tiktok iemand die heel langzaam allemaal kerstdingen neer zet in haar huis, zonder dat haar man het merkt. Denk dat ik dat ook maar ga proberen, hahahaha.

Pff zit wel nog even goed te broeden op een hint hoor, pfoe. Morgen mijn laatste tentamen en dan hopelijk lekker aan de zoek voor cadeautjes :D

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 19:30

lotthje schreef:
Ik zag net een paar pagina's terug allemaal kerstbomen langskomen. Ik zag vandaag op tiktok iemand die heel langzaam allemaal kerstdingen neer zet in haar huis, zonder dat haar man het merkt. Denk dat ik dat ook maar ga proberen, hahahaha.

Pff zit wel nog even goed te broeden op een hint hoor, pfoe. Morgen mijn laatste tentamen en dan hopelijk lekker aan de zoek voor cadeautjes :D

_O- haha en zo krijg je opeens een grotesk versierd huis :))

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 19:34

Ik vraag mij dan af: zien die partners dat echt niet... of laten ze het gewoon maar zo en doen ze alsof. :o

Mijn vriend ziet dat namelijk wel, als ik iets anders heb gezet of iets nieuws....

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 19:37

Oh die van mij zou dat echt niet zien :')
Ik zeg voor de grap wel eens; 'het zou je pas opvallen als de voordeur weg is zodra je de klink niet kan vastpakken' :))

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 19:39

Wat is precies het verschil tussen vegan en vegatarisch?

Klinkt misschien heel stom hoor, maar ik heb me er dus nooit in verdiept verder! :( :(

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 19:39

8nnemiek schreef:
Oh die van mij zou dat echt niet zien :')
Ik zeg voor de grap wel eens; 'het zou je pas opvallen als de voordeur weg is zodra je de klink niet kan vastpakken' :))

Die van mij wel, want hij is hier van het opruimen en schoonmaken. Ik niet. :')

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 19:41

Banyu schreef:
Wat is precies het verschil tussen vegan en vegatarisch?

Klinkt misschien heel stom hoor, maar ik heb me er dus nooit in verdiept verder! :( :(

Vega is (over het algemeen) geen dode dieren (dus vlees, soms vis etc). Vegan is ook geen dierlijke dingen als melk, ei etc. Als ik het goed heb en even kort door de bocht

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 19:47

Roosch schreef:
Baal af en toe flink dat er geen DM of Prijsmepper in de buurt liggen, daar sloeg ik altijd goed in. :')

Ik raak bij de DM altijd zo overweldigd dat ik met amper iets weg. Vooral omdat ik dan ook nog in het Duits moet lezen wat er staat :')

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 19:49

Roosch schreef:
Die van mij wel, want hij is hier van het opruimen en schoonmaken. Ik niet. :')

Handig :D

Al ben ik ook de sloddervos van ons twee :')

Banyu, vegetarisch is als iemand geen vlees en vis eet, maar wel ei en zuivel. Vegan is als iemand helemaal geen dierlijke producten eet of gebruikt, dus een veganist draagt meestal ook geen leer.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 19:51

Wij zetten de kerstboom pas op als de echte kerstbomen te koop zijn. Heb in de tuin een mini moestuin, is elk jaar weer leuk om iets nieuws te zaaien.

Fem, wat een prachtige en grote moestuin.
Daan13, wat vervelend van jou pakketje, is hij toevallig niet verkeerd bezorgd en misschien bij de buren in de bus beland? Hoop voor je dat ie snel terecht komt.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 19:52

Hier liggen de kerstbomen alweer netjes ingepakt opgestapeld om naar de tuincentra te gaan. Dus voor wie nu zijn kerstboom wil hebben moet je bij mij in de buurt rondjes rijden _O-

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 19:53

De BM is er helaas niet meer in Leer. Was ook zo'n leuke winkel.

Gisteren leuke bekers voor mijzelf gekocht met cartoon paarden erop maar ik ben ze alweer kwijt :')

Tante van mijn man vond ze mooi dus nu wordt er een aantekening in het testament gemaakt en leen ik de koppen voor hopelijk een heleboel jaren uit. :+

Als er nog iemand naar Tedi toe gaat... O:)
Wil die dan een pbje sturen?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 19:55

Tedi, dat ken ik niet. Tisda?

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 20:17

Tedi is een hele grote action met nog meer verschillende producten.

Kneitter leuke sokken maar helaas allemaal 35-38.

Ze hebben wel een website maar daar staat lang zoveel niet op.