Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 18:52

Uur in de file. :+

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 19:27

Nog geen normale pensionstal meer te vinden waar ze 3/4 keer per dag ruw krijgen en minimaal 4/5 dagen in de wei of paddock kunnen. Ik haat dit |o

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 19:38

Marcella schreef:
DuoPenotti schreef:
ze is minderjarig Marcella

Okay ja geen rekening mee gehouden.

Vanaf 12 heb je geen toestemming meer nodig om naar de huisarts te gaan. Gewoon zelf bellen en de situatie uitleggen!

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 19:40

DiscoDipp schreef:
Nog geen normale pensionstal meer te vinden waar ze 3/4 keer per dag ruw krijgen en minimaal 4/5 dagen in de wei of paddock kunnen. Ik haat dit |o

In welke buurt zoek je? Wij hebben hier in friesland nog plek....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 19:50

Mijn familie. Grootmoeder mag naar huis maar moet nog flink revalideren. Ze verwachten gewoon dat wij nagenoeg elk weekend naar daar gaan en meerdere maaltijden meenemen. Wij wonen op 2 uur rijden enkel. Dus dat doe je niet zo even. Tante, mijn vader, mijn zus, mijn nicht wonen allemaal veel dichterbij. Sommigen zelfs op 10 minuten en werken allemaal niet. Hoezo verwacht je dan dat wij als full time werkenden elk weekend opofferen. Ik ben nu al zoooo moe en overwerkt.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 19:51

Dat ik nu oprecht even niet meer weet of ik nog iets goed kan doen. Alles wat ik gedaan of geprobeerd heb, is door diverse mensen afgekeurd of kritiek op geleverd. En weet nu gewoon niet meer wat ik nog wel goed kan doen. Want dat is blijkbaar ook niet zo veel meer denk ik.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 20:10

Dat je betaald voor een streamingdienst kuch Videoland kuch, en dat er dan nog tussen de afleveringen door reclame wordt afgespeeld. Dit was de eerste en laatste maand. 8)7 :evaw:

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 20:10

Ik heb al de hele dag harde buiken, en ik heb nog zoveel te doen :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 20:14

Moestuin schreef:
Mijn familie. Grootmoeder mag naar huis maar moet nog flink revalideren. Ze verwachten gewoon dat wij nagenoeg elk weekend naar daar gaan en meerdere maaltijden meenemen. Wij wonen op 2 uur rijden enkel. Dus dat doe je niet zo even. Tante, mijn vader, mijn zus, mijn nicht wonen allemaal veel dichterbij. Sommigen zelfs op 10 minuten en werken allemaal niet. Hoezo verwacht je dan dat wij als full time werkenden elk weekend opofferen. Ik ben nu al zoooo moe en overwerkt.

Dan is het aan jou om grenzen te stellen!
Als je kan is het prima maar ze kunnen wel zoveel verwachten.
Mijn moeder kan ook zo zijn en nog erger maar ze weet dat ze niet zo bij mij hoeft te doen.
Het komt tot zover jij het laat komen Moestuin!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 20:18

mirna6308 schreef:
DiscoDipp schreef:

Midden limburg :')
Maar lief dat je mee denkt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 20:31

chanicha schreef:
Moestuin schreef:

Dan is het aan jou om grenzen te stellen!
Als je kan is het prima maar ze kunnen wel zoveel verwachten.
Mijn moeder kan ook zo zijn en nog erger maar ze weet dat ze niet zo bij mij hoeft te doen.
Het komt tot zover jij het laat komen Moestuin!

Klopt, heb ik ook gedaan. Ze wouden dat wij dit weekend weeral gingen en ik heb nee gezegd. Maar nu zijn ze kwaad. Ben het zo moe en zo beu. Heb nu gezegd dat wij volgend weekend gaan, maar elk weekend is gewoon echt niet realistisch.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 20:33

Goed gedaan hoor!
Dan maar kwaad, gaat ook wel weer over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 20:41

Kunnen ze geen Tafeltje Dekje o.i.d. regelen, Moestuin? Dat lijkt me ook goedkoper dan jouw autorit van 4 uur per dag. Wat vervelend, zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 20:50

Ik heb al diverse adressen doorgestuurd waar er elke dag voor een erg faire prijs maaltijden aan huis worden geleverd. Ook is er een restaurant waar ze dagelijks kunnen eten voor €7,50 per persoon. 3 gangen menu en drank inbegrepen. Voor €3 worden ze heen en weer gebracht. Ik snap dat ze dit met een klein pensioen niet dagelijks kunnen doen, maar er zijn opties.

Maar mijn tante houd dit allemaal tegen. Zij vindt het nergens voor nodig en regelt het wel met de familie.

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 20:57

mirna6308 schreef:
DiscoDipp schreef:

Maar lief dat je mee denkt![/quote]
Oh haha dit is wat uit de buurt... _/-\o_

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 21:02

Moestuin, dan gaat je tante toch voor haar koken!
Was ik zo klaar mee hoor.
Hier in de omgeving is een groenteboer die ook verse maaltijden verkoopt en bezorgt dus die komt ze een keer in de twee weken bij mijn moeder brengen.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 21:34

Er zat een muis in de bladblazer. Had ik niet door. Ik zet dat ding aan en dat arme dier vliegt door de hele stal |(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 21:52

Steeph schreef:
Dat je betaald voor een streamingdienst kuch Videoland kuch, en dat er dan nog tussen de afleveringen door reclame wordt afgespeeld. Dit was de eerste en laatste maand. 8)7 :evaw:

Welke serie dan? Ik heb nog nooit reclame gehad bij videoland.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 21:57

Mijn pens >;)

Ik wou dus vanwege die ergernis vanavond maar 1 handje chips eten ipv 1 bakje.

Nu kan ik mij ook meteen ergeren aan mijn gebrek aan zelfdiscipline! Want hoi halve zak chips

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 22:08

Tegenpartij van een aanrijding doet moeilijk dus ik kan weer mijn oom (advocaat) om hulp gaan vragen. Geef gewoon toe dat je fout zat zijn we allemaal van het gedoe af.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 22:14

Zoveel bonen nog te doen en zere handen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 22:30

wyoming schreef:
Steeph schreef:

Welke serie dan? Ik heb nog nooit reclame gehad bij videoland.

De Jacht op de Mocromaffia seizoen 2. Bij de Handmaid's Tale geen last van. De enige reclames die ik krijg zijn overigens ook van Videoland zelf. Alsof ik dat nog niet had :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 22:31

jumpyhorse schreef:
Er zat een muis in de bladblazer. Had ik niet door. Ik zet dat ding aan en dat arme dier vliegt door de hele stal |(

Proest. Hopelijk heeft het diertje de gratis lancering overleefd.

Ik erger me aan hartkloppingen en hoge rusthartslag. Vind m’n werk niet zwaar, het is druk maar ik vind het leuk. Alleen op deze manier blijf ik me mega gejaagd voelen waardoor ik planfouten maak. Heel irritant

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 22:38

Dat mensen hun kinderen in een museum niet bij zich houden |o

Is normaal al irritant , laat staan nu met corona. Ook omdat er duidelijk de regel was blijf als gezin bij elkaar. Het leverde soms ook steeds constant corrigerende ouders op. En hoeveel kinderen ik wel bijna niet omver heb gelopen :')

Nou ja wel weer een stukje corona angst overwonnen door wat te bezoeken :D Wel met mondkapje maar het ging al beter als de vorige keer in de dierentuin , en daar was het nog veel drukker als hier.

En ik erger mij dat het gewoon niet simpel en gemakkelijk geregeld kan worden met betrekking tot de erfenis en de spullen van mijn oma. Wat een onnodig en kinderachtig gedoe.... Wou gewoon dat het klaar is , ik haat het om er elke keer weer keihard aan herinnerd te worden dat ze er niet meer is en dat er nu achteraf ruzie ( nog steeds) om wordt gemaakt. En dat mensen teleurgesteld raken in mijn oma. Ik spreek dat absoluut niet uit , zeker niet over de rug van iemand die is overleden. Mijn oma was ernstig ziek , die kon bepaalde zaken niet regelen of is dit door haar ziekte gewoon vergeten. Stom is het misschien en niet handig , maar teleurstellend vindt ik dan weer een zeer groot niet nodig woord.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 22:49

DiscoDipp schreef:
mirna6308 schreef:

Maar lief dat je mee denkt!

Een kennis van me heeft een een stal met paddockparadise en grote loopstallen vlakbij Venray. Of is dat te ver?