Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Mijn familie. Grootmoeder mag naar huis maar moet nog flink revalideren. Ze verwachten gewoon dat wij nagenoeg elk weekend naar daar gaan en meerdere maaltijden meenemen. Wij wonen op 2 uur rijden enkel. Dus dat doe je niet zo even. Tante, mijn vader, mijn zus, mijn nicht wonen allemaal veel dichterbij. Sommigen zelfs op 10 minuten en werken allemaal niet. Hoezo verwacht je dan dat wij als full time werkenden elk weekend opofferen. Ik ben nu al zoooo moe en overwerkt.
chanicha schreef:Moestuin schreef:Mijn familie. Grootmoeder mag naar huis maar moet nog flink revalideren. Ze verwachten gewoon dat wij nagenoeg elk weekend naar daar gaan en meerdere maaltijden meenemen. Wij wonen op 2 uur rijden enkel. Dus dat doe je niet zo even. Tante, mijn vader, mijn zus, mijn nicht wonen allemaal veel dichterbij. Sommigen zelfs op 10 minuten en werken allemaal niet. Hoezo verwacht je dan dat wij als full time werkenden elk weekend opofferen. Ik ben nu al zoooo moe en overwerkt.
Dan is het aan jou om grenzen te stellen!
Als je kan is het prima maar ze kunnen wel zoveel verwachten.
Mijn moeder kan ook zo zijn en nog erger maar ze weet dat ze niet zo bij mij hoeft te doen.
Het komt tot zover jij het laat komen Moestuin!
mirna6308 schreef:DiscoDipp schreef:Nog geen normale pensionstal meer te vinden waar ze 3/4 keer per dag ruw krijgen en minimaal 4/5 dagen in de wei of paddock kunnen. Ik haat dit
In welke buurt zoek je? Wij hebben hier in friesland nog plek....
wyoming schreef:Steeph schreef:Dat je betaald voor een streamingdienst kuch Videoland kuch, en dat er dan nog tussen de afleveringen door reclame wordt afgespeeld. Dit was de eerste en laatste maand.![]()
Welke serie dan? Ik heb nog nooit reclame gehad bij videoland.
jumpyhorse schreef:Er zat een muis in de bladblazer. Had ik niet door. Ik zet dat ding aan en dat arme dier vliegt door de hele stal