Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Misschien moet er in de op van het volgende topic wat tips komen voor als je je waardeloos voelt. Liedjes, films, boeken, vieze grappen. Gewoon, om een beetje op te vrolijken.
Als mensen dit een slecht idee vinden: het is de wijn die praat.
xPabloBokt schreef:MarcoBorsato schreef:Misschien moet er in de op van het volgende topic wat tips komen voor als je je waardeloos voelt. Liedjes, films, boeken, vieze grappen. Gewoon, om een beetje op te vrolijken.
Goed idee. Ik open altijd de nieuwe topics, maar ik ben hier heel slecht in. Als je weer eens wijn op hebt, wil je me dan helpen?
michelle___ schreef:Cv als in Curriculum Vitae![]()
Jullie zijn wel creatief, al heb ik nog nooit iemand gehoord die het zo volledig uitspreekt.
xPabloBokt schreef:MarcoBorsato schreef:Misschien moet er in de op van het volgende topic wat tips komen voor als je je waardeloos voelt. Liedjes, films, boeken, vieze grappen. Gewoon, om een beetje op te vrolijken.
Goed idee. Ik open altijd de nieuwe topics, maar ik ben hier heel slecht in. Als je weer eens wijn op hebt, wil je me dan helpen?
xPareltje schreef:Ik erger mij aan mijn ontzettende rugpijn, dus opgestaan voor een paracetamol te halen. Kom ik terug wil ik in bed liggen kijk ik even aan de deur zie ik daar ineens een spin zitten.. En ik heb er al zo een ongelofelijke angst voorHelaas woon ik alleen, dus niemand in de buurt die het voor mij weg kan halen. Toch maar even mijn grootste angst opzij zetten want ik wil graag slapen
![]()
Het is gelukt!
Maddy_Paola schreef:[ [url=m/8AwLXx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die scheve sterren irriteren mij, gelukkig valt het in beweging niet zo op en is t alleen bij standfoto's goed te zien, maar toch, en om er nu ook nog wat aan te veranderen gaat me te ver