Petrol (sjiek met zwart
) is mijn lievelingskleur en vind het samen met oker, warm paars of (steen)rood erg gaaf.Dat Kauwtje is van Basil Ede. Die erboven met Koperwiek en Kramsvogel, niet goed te zien, is ook van hem.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hier helaas nog nooit gezien.
.prompter schreef:Oh zo'n winkel ken ik wel in Den Haag (2 zelfs) en in Nijmegen (de museumwinkel), maar Wageningen kende ik nog niet, ik ga hem opzoeken!
DubbelFun schreef:Afhankelijk van de leeftijd van een gekrompen hoofd kunnen die behoorlijk wat waard zijn.
. _San87_ schreef:Oooh, als je een rariteitenkabinet hebt, dan is er een 'winkel' in Wageningen waar je denk ik heel blij van wordt.
Opgezette dieren, dieren- en mensenschedels, fossielen, Afrikaanse wapens, sieraden, van die gekrompen hoofden, vlinders, kevers e.d. achter glas, complete skeletten en bouw het zelf pakketten, echt heel interessant om doorheen te lopen.
Jolliegirl schreef:_San87_ schreef:Oooh, als je een rariteitenkabinet hebt, dan is er een 'winkel' in Wageningen waar je denk ik heel blij van wordt.
Opgezette dieren, dieren- en mensenschedels, fossielen, Afrikaanse wapens, sieraden, van die gekrompen hoofden, vlinders, kevers e.d. achter glas, complete skeletten en bouw het zelf pakketten, echt heel interessant om doorheen te lopen.
Waaaaaaar??

Ben uiteindelijk naar huis gegaan met een glazen vaasje om lego bloemen in te kunnen zetten.