[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 10:36

Geweldig Sanso!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:19

Fijn Sanso! :D Feestje!!

Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was (moest zwangerschapstest doen vanochtend, die ik eens in de 3 maanden doe, denk dat ik me onbewust weer te druk maakte. :')) en dat ik het liet aborteren. Was een tweeling, een getinte en een blanke. (Mijn vriend is getint) En ik vond het eigenlijk wel heel erg dat ik ze weg had laten halen dus ik ging ze laten opereren zodat ze in leven bleven. Ze waren echt, 10 centimeter ofzo. Ik heel trots ze aan mijn vriend laten zien.. Lagen daar twee wurmpies in een plas bloed. En ik was er zo blij mee. :') :')

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:11

Omg wat een droom :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 10:06

Afbeelding

Goeiemorgen zeg -O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 10:18

Die staat er toch elk jaar?Veel sterkte :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 10:25

Yep, alleen had ik dit jaar gehoopt met Corona dat ze het zouden overslaan. Aan de stoelen op hun terras te zien gaan ze zich niet aan de bubbel van 5 houden -O- en er staan zeker 4 kinderstoeltjes.

Ik zit nu in de woonkamer, alle ramen dicht en andere kant van het huis. Heb al 2 krijssalvo's ten gehore gekregen omdat ie met ontbijt er niet op mocht.
Straks volgt dan wss nog het opblaasbad wat ze dan ook pontificaal aan onze voordeur plaatsen zodat ze lekker binnen kunnen loeren.

Dat wordt uit huis vluchten voor vandaag #)

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 14:52

Even ergens een luchtbuks lenen en heel sneaky dat ding lekschieten is geen optie? O:)

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 15:03

Een dartpijltje wil ook wel. (aan een touwtje zodat je het weer binnen kan halen }> )

Dat ding is ook een mooi doel om op te leren boogschieten. Kan niet missen!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 15:12

Varekaj je bent in de hel beland! Waar heb je t aan verdient? |(

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 15:31

Varekaj schreef:
[ [url=m/ZsFwRP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Goeiemorgen zeg -O-

Wat erg! Is dat bij jou voor in de straat? Hoe kan dit mogen? En een zwembad bij je voor de voordeur? Dat is toch jouw privéruimte? Ik zou een aanklacht indienen en de politie laten komen. Dit gaat gegarandeerd geluidsoverlast opleveren.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 15:32

meintje schreef:
Een dartpijltje wil ook wel. (aan een touwtje zodat je het weer binnen kan halen }> )

Dat ding is ook een mooi doel om op te leren boogschieten. Kan niet missen!

}:) *\o/*

Strak plan! :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Varekaj schreef:
[ [url=m/ZsFwRP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Goeiemorgen zeg -O-

Wat is dat joh. Straatfeestje of zo?

In België is alles nu toch flink streng ivm corona?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Je mag de kruisboog van m'n vriend lenen, zegt ie net.

:)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 16:15

Onze garage zit aan de straatkant en onze voordeur aan de achterkant. Zij wonen om de hoek en hun tuin loopt aan onze voordeur langs, met enkel een draad en een tegelpad ertussen. Dus helaas is dat allemaal op hun eigen terrein en gewoon toegelaten.

Het einde van hun tuin heeft een voetweg die uitkomt op het tegelpad van ons woningblok, en zij hebben recht van overpad. Hadden ze niet beter gevonden dan daar allemaal ballonnen en "welkom" omhoog te hangen.
Mijn buur heeft de boel aan hun voordeur geknoopt met de melding dat ze hun bezoek maar via de normale wel moeten binnen laten ipv langs ons terrein, overpad of niet.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 16:29

Je buur heeft er dus ook genoeg van?

Wat een nachtmerrie...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 16:32

De horror...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 16:38

Alle 4 voordeuren van het woningblok en 5 keukens (waarvan oa die van mij) kijken uit op die tuin en dat onding.

Het is hier 35 graden trouwens, het mag een wonder heten dat dat ding nog niet is gesmolten. En het is een overdekt exemplaar, broeikast is er niks tegen. Ben nu niet meer thuis (tijdig gevlucht) maar stiekem hoop ik dat er billen gebrand worden op de glijbaan die erbij hoort }>

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 16:40

Hoe lang blijft dat staan? Bij ons 2 dagen, dat valt te overzien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 17:04

Geen idee, soms 2 dagen, soms 3. Het gaat vooral om het lawaai wat die kinderen maken als ze erop spelen + dat ze sport maken om erop te kruipen om binnen te kunnen gluren.
Echt niet normaal hoeveel geluid er uit die 2 krijsers komt. Maar de gehele familie is fiks luidruchtig als ze samenkomen en dan gerust tot een stuk in de nacht. Het is weliswaar weekend, maar ik hoef niet om 23u 's nachts nog mee te genieten van gekir uit het plonsbadje.

Ik weet eigenlijk niet of mijn buurvrouw nog met nachtdiensten werkt. Die heeft vorig jaar op het laatste nippertje haar shift kunnen wisselen, die kan met dat kabaal niet slapen. En ze verwittigen je ook nooit als zoiets op de planning staat en er dus geluidshinder kan zijn

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 17:25

Ik woon vrijstaand en wij hebben ook buren met krijsers zo erg dat de ouders zichzelf er ook aan storen.Wij horen die zelfs vanuit huis krijsen.En dan hebben ze een zwembad dus daaar moet met veel mag gekrijsd worden.
Ik zie maar als voordeel dat er in ieder geval over onze 6 honden niet geklaagd kan worden of dat ze die niet horen als die aanslaan :D
Kind 1 krijst,vervolgens gilt moeder wees stil of je gaat naar binnen,dan word er gekrijst dat Zino stil moet zijn,die krijst vervolgens dat hij het niet deed en gaat daarop janken.Mijn god en die namen ook van die kinderen. Ze zijn zich ook nooit voorkomen stellen met gevolg dat we geen flauw benul hadden hoe ze heette dus blijkbaar pakjes van hun die bij ons afgeven werden hebben geweigerd omdat we die mensen niet kende. :o
Daar kwamen we pas achter nadat ze om pakjes kwamen vragen die bij ons zouden staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 18:27

Kwam daarnet thuis en feestje is al afgelopen, blijkbaar heeft iemand van de appartementen op de hoek gedreigd de wijkagent te bellen om hun corona-feestje te melden als ze niet snel zouden indammen := Die zitten tussen hen en ons woningblok in op de hoek en naar wat ik hoor ging het er aardig stevig aan toe qua lawaai.

Het springkasteel ligt intussen plat en alle tafels zijn alweer naar binnen verhuisd. Daar zit nog wel wat familie zover ik kan zien, maar het is wel lekker rustig zo.

Nooit gedacht dat er behalve mijn vriend en ik nog mensen waren die er zulke hinder van meekregen. Vond mezelf soms al een pietlut haha

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 22:47

Zalig toch als je zelf niet voor een oplossing moet zorgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 01:19

Het springkasteel zal er morgen wel weer staan, maar dan zal het alleen voor hun eigen 2 kinderen zijn. Zolang ze niet te vroeg onder mijn raam lopen te gillen...

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 09:04

Kan je dan geen heg of schutting plaatsen zodat je er geen zicht op heb of moeten ze altijd langs jou raam lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 10:20

Kan niet, dan moeten we de gemeenschappelijke doorgang helemaal gaan openbreken en de goot voor regenwater herleggen. Er is heel erg weinig te zien, alleen onze schoenenkast en de deur naar de garage :+ maar het is de manier waarop... Alsof ze nog nooit een ander menselijk wezen hebben gezien en in de zoo naar een aquarium staan te staren.

Springkasteel staat alweer recht, maar verder is het stilletjes tot nu toe.