Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Ik zit bijna in overweging om inderdaad de handhaving te bellen. Ik weet niet of onze voortuin officiëel een oprit is, maar zij parkeert half op de stoep en half op de weg. Wat absoluut geen aangewezen parkeerplek is.
_San87_ schreef:Nayomie schreef:Ik zit bijna in overweging om inderdaad de handhaving te bellen. Ik weet niet of onze voortuin officiëel een oprit is, maar zij parkeert half op de stoep en half op de weg. Wat absoluut geen aangewezen parkeerplek is.
Ligt aan de stoeprand, is deze verlaagd voor jullie oprit of niet.
Als het geen aangewezen parkeerplek is dan sowieso bellen. Dan maakt t niet uit of jullie voortuin een officiele oprit is of niet.
Nayomie schreef:_San87_ schreef:
Ligt aan de stoeprand, is deze verlaagd voor jullie oprit of niet.
Als het geen aangewezen parkeerplek is dan sowieso bellen. Dan maakt t niet uit of jullie voortuin een officiele oprit is of niet.
We wonen beetje in een rare wijk in dat opzicht. De stoep is aan gelijke hoogte aan de weg. De weg is te krap als je langs sommige stukken elkaar moet passeren dus kun je een stukje stoep meenemen. Maar goed, er is een parkeerprobleem in de wijk en staan meer auto's op de stoep voor hun eigen huis ipv aangewezen parkeerplekken. Mevrouw kan niet goed parkeren en ipv strak tegen de boom zetten (want dan hebben wij er ook geen last van) koopt ze ook nog eens een grotere auto
xDenies schreef:Dat een collega van mij, mijn 06 nummer zomaar aan een voor mij wildvreemd iemand heeft gegeven. Zonder toestemming. Ben ik nou zo raar dat ik dit niet fijn vind?
Tucktuck schreef:Helemaal niet raar Denies!
Afgelopen zomer heeft mijn manager mijn privé 06 aan een collega gegeven omdat hij vragen over het werk had. Die begreep ook niet dat ik het niet oké vond om dat zonder mijn toestemming te doen en dat ik dan om 7 uur 's avonds gebeld werd tijdens mijn vakantie. Is een hele discussie geweest toen.