Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 00:28

Silly1972 schreef:
Ik was net op die koffiedate, was er om 19.00 en om 20.00 appt zijn zus of hij langs komt en hij maakt een afspraak voor 21.00 waar ik bij zit.
Dus denk dat hij het niet interessant vond haha

Nou lekker dan idd.. :n

Winged

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 09:38

Silly ik neem aan dat je hebt voorgesteld om 'het hier maar bij te laten'? Wat een hark :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:13

Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo raar? :+
Veel mensen doen een eerste date maar een of twee uur. Misschien is dit ook wel zo iemand. :D

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:18

Ik neem aan dat als je de date leuk vindt je niet een afspraak gaat maken voor een uur later :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:38

Ja, maar tijdens je date maak ik geen afspraak met mijn broer voor over 2 uurtjes...
Dan hou ik de rest van de avond vrij eigenlijk

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:38

Het is niet erg netjes, maar wij vrouwen hebben zelf toch ook rot geintjes? Vriendin laten appen dat je toch echt met spoed moet komen, puur om zelf weg te komen van de date die niet bevalt?

Krijgen we m omgekeerd, is de man opeens de klootzak.

Eerste date bevalt niet vanuit welke kant dan ook. Even balen voor de ander die het misschien wel zag zitten en daarna vooral doooooooorrr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:40

Ik vind het ook echt raar.. Geloof dat ik meteen was weggegaan.. :evaw: Sowieso dat ie blijkbaar zit te appen als je op een date zit. Als ik iemand gezellig vind, zit ik echt niet op mijn telefoon.

Nou Martine, die vrouwen zijn er misschien, maar hoef je niet alles over 1 kam te scheren en het normaal te vinden dat een man tijdens een date met zijn zus gaat appen/afspreken :n

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:41

Ik heb wel gewoon de ballen om tijdens een date te zeggen dat dit em niet gaat worden, drankje afmaken en gaan...

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:42

ik vind het eerlijk gezegd ook echt raar. maar ik ben het ook wel met Martine eens. Wij vrouwen kunnen er soms ook wel wat van hoor.

Als ik een date heb dan hou ik de rest van de avond vrij. als de persoon me niet bevalt dan is de date misschien iets eerder afgelopen maar dan zeg ik dat ook eerlijk.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:43

martine0503 schreef:
Het is niet erg netjes, maar wij vrouwen hebben zelf toch ook rot geintjes? Vriendin laten appen dat je toch echt met spoed moet komen, puur om zelf weg te komen van de date die niet bevalt?

Dan zeg ik gewoon dat het hem niet gaat worden hoor. Liever eerlijk dan iemand hoop of een (onterecht) rotgevoel geven.

Zelfde met 'ghosten'. Vind ik ook zo enorm poedersuiker, wees gewoon eerlijk. Dan kan de ander ook door. Ja, het is even pijnlijk, maar zoveel beter voor iedereen -O-

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:43

Ik vind het ook niet raar. Ik zou het zelf ook doen maar wel een paar uur later. :=

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:45

Nou. Toen ik nog date met eigenlijk nog onbekende mannen liet ik een vriendin altijd even appen of alles goed ging of dat ik toch bij een engerd terecht kwam. Gaf gelijk een escape om weg te komen. Als vrouw moet je toch voorzichtig zijn. Blijkbaar zag hij de date niet zitten en wou er op deze manier vanaf komen. Uiteraard was ik er niet bij, maar kan mij er iets bij voorstellen. Is het voor de andere partij leuk? Nee, maar de wereld vergaat er niet van.

Uiteindelijk heb ik het mijn date na afloop wel vertelt en kon hij het zeker begrijpen dat ik dat deed. Nu bijna 4 jaar later moeten we er nog steeds om lachen.

Edit: ik liet mn vriendin zelfs meerdere keren appen of alles goed was. In het begin, halverwege en einde avond om haar te laten weten dat alles goed ging met mij.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:53

Winged schreef:
Silly ik neem aan dat je hebt voorgesteld om 'het hier maar bij te laten'? Wat een hark :+

Hij appte dat hij het leuk vond om mij te ontmoeten en hij appte om 22.00 dat hij weer thuis was.
Daarop reageerde ik dus met dat ik het raar vond dat hij een afspraak maakte waar ik bij zat en dat nog voor een half uur.
Hij heeft er niet op gereageerd.
Alleen 2 uur later dat hij ging slapen.
Ik heb daar weer niet op gereageerd.
Als hij nu gaat doen alsof er niks is, zal ik hem wel zeggen dat hij beter kan stoppen met appen ja.

Mannen? Schiet mij maar lek %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:54

@ Martine, ik vind dat dus gewoon slappe hap. Zeg gewoon dat je het niks vind, komt niet met onzin aan dat je weg moet :n
Dus nee, als een kerel zoiets bij mij doet vind ik dat echt niet tof :n

Heel apart Silly :n

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:55

Hoezo zei je dat niet direct Silly als je het zo vreemd vond?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:56

Neverland schreef:
Ik vind het ook niet raar. Ik zou het zelf ook doen maar wel een paar uur later. :=

Maar toch niet waar je date bij zit?? En dan voor een uurtje later?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:58

Neverland schreef:
Hoezo zei je dat niet direct Silly als je het zo vreemd vond?

Omdat ik daar totaal geen zin in had en wilde kijken of hij zelf misschien doorkreeg hoe vreemd dit is.
Was ook gewoon een beetje flabbergasted.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:58

Volgens mij heeft ie het nog steeds niet door :')

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:04

Relaxed schreef:
@ Martine, ik vind dat dus gewoon slappe hap. Zeg gewoon dat je het niks vind, komt niet met onzin aan dat je weg moet :n
Dus nee, als een kerel zoiets bij mij doet vind ik dat echt niet tof :n

Heel apart Silly :n

De excuus om direct weg te moeten is voor in de situatie waarin ik mijzelf niet prettig/veilig zou voelen. Gelukkig is het nooit zover gekomen en die paar dates met andere mannen buiten mijn huidige vriend om waren erg leuke dates. Wanneer ik het niet zag zitten, melde ik dat gewoon. Het was puur voor noodsituaties zeg maar.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:05

Silly1972 schreef:
Neverland schreef:

Maar toch niet waar je date bij zit?? En dan voor een uurtje later?

Ligt maar net aan de situatie. Een half jaar geleden had ik dit niet gedaan. Mocht ik nu op date gaan zou ik het wel doen (door redenen die ik niet online ga gooien). Mijn familie gaat altijd voor een man die ik net een uur ken.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:16

Maar als de rest van de date top is en de man voor de rest oprecht vriendelijk is, maakt 1 appje dan echt uit?
Ik vind het ook enorm onhandig van hem hoor, maar om meteen te zeggen 'laten gaan' en 'slappe hap'. Dat hangt dan toch echt af van de rest van de date. Is die een uur ongeïnteresseerd geweest, dan is het appje inderdaad wel het toppunt. Maar als ik een uur lang een geanimeerd gesprek met een supervriendelijke man heb gehad, dan is dat appje toch zo vergeten? Toch alleszins voor het inplannen van een tweede date. En dan zien we daarna wel weer of het inderdaad zijn gewoonte is of dat dit "ongepaste" appje een uitzonderlijk toeval was.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:23

Relaxed schreef:
Volgens mij heeft ie het nog steeds niet door :')

Nou die indruk krijg ik dus ook.
Ik had al wel het idee dat hij iets simpeler is in gedachten en doen en laten.
Maar ach, klik is er van mijn kant sowieso niet.
Dus lekker laten gaan.

@Neverland, ja als er iets aan de hand is ben ik het helemaal met je eens.
Maar niet om gewoon even langs te gaan.

@Gini, lees even goed, het gata niet om een appje, maar om het feit dat hij een andere afspraak maakt waar ik naast zit en ik dus verplicht ben om een half uur later te gaan.

Ach, weer een ervaring rijker.
Ik heb er verder geen moeite mee, maar ik vind het gewoon raar.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:36

Het was een koffie date ?!
Koffie dates duren doorgaans geen uren .
Als de rest wel een leuk gesprek was en leuke kennismaking
Snap ik de reactie niet zo goed .
Snap t punt niet ..
Zeker omdat je later nog netjes bericht krijgt.
Moeilijk doen is ook een vak .
Geef dan gewoon aan dat je t vreemd vondt.
Zou ik doen.
En dan kun je t nog laten waaien

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:43

Kan het niet zijn dat hij gewoon onhandig is?

Ik.heb gisteren sinterklaas gevierd met mijn tindervriendje, mijn beste vriendin en haar dochter. Was supergezellig. Ook door haar is hij goedgekeurd.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:47

Serieus Zinzi? Omdat je het woord koffie in de date zet ben je verplicht om na een uur weer weg te gaan??
Dus als jij iemand op de koffie hebt en je vindt hem leuk, dan zet je hem na een uur de deur uit, want het was een koffiedate???

Oke dan hebben we beide een hele verschillende kijk op daten :P

En hij weet het, ik heb het daarna gezegd, maar daar werd niet op gereageerd.
Alleen dat hij ging slapen ( 2 uur na mijn bericht)

Ja dat denk ik inderdaad Dayanara.
Wat leuk, klikt goed dus :)