[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 10:07

Tiggs schreef:
Met zo'n vieze uitpuilende navel..

Brrrr inderdaad ja! Ik vind ook niks mooi aan zwangere vrouwen. Hoor wel eens mensen naar een zwangere vrouw ‘oooh wat ben jij mooi zwanger’ en dan probeer ik te zien wat ze bedoelen maar dat lukt me echt niet.

Bloodymary

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 10:20

Waarom zitten er zoveel moeders in dit topic....?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 10:28

Tsja.... dat vroeg ik me ook al even af.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 10:32

Mars schreef:
Tiggs schreef:
Met zo'n vieze uitpuilende navel..

Brrrr inderdaad ja! Ik vind ook niks mooi aan zwangere vrouwen. Hoor wel eens mensen naar een zwangere vrouw ‘oooh wat ben jij mooi zwanger’ en dan probeer ik te zien wat ze bedoelen maar dat lukt me echt niet.

nee hoor, dan moet je goed luistereb wat ze zeggen:

Ooh, wat ben jij mooi zwanger => ze zeggen niet: ooh wat ben jij MOOI (met zwanger als bijzaak).
ze bedoelen eigenlijk:
Ja, ondanks dat zwanger zijn, ben je nog wel mooi / Voor een zwangere zie je er mooi uit.
:D :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 10:43

Naja mooi zwanger zijn dat snap ik nog wel. Er zijn vrouwen waarbij het er fraaier uit ziet dan bij andere. Maar over het algemeen vind ik het geen leuk gezicht :') Ik kan er ook niks aan doen. Ik hoef ook absoluut niet je buik aan te raken in tegenstelling tot sommige mensen. "Mag ik eens voelen?" :r

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 11:00

In de sauna vind ik het ook zo naar
Zo'n uitpuilende buik, brrr
Niks moois aan

Misschien als je 'mooi zwanger' bent dat ze bedoelen dat je zo iemand bent die er niks van zou merken tot ze beviel _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 11:05

Bloodymary schreef:
Waarom zitten er zoveel moeders in dit topic....?

Ik vond dit topic ook een heel stuk fijner met het kindvrije groepje. Het is nu alsnog op elke pagina ‘mijn kind dit’ en ‘mijn bevalling/zwangerschap dat’ hetgeen we hier een beetje aan probeerden te ontsnappen. Maar volgens de boktregels is iedereen overal welkom dus ik probeer er maar een beetje omheen te lezen.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 11:08

Het worden er inderdaad steeds meer. Jammer.
Het vaste clubje moeders vindt ik niet erg, maar ik voel mij bijna in de minderheid komen hier :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 11:12

Ik vind zwangere buiken ook echt niet mooi. En alleen al de gedachte aan iets levends in mij te hebben... nee Dank je.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 11:14

Ik heb iemand ontmoet die ook geen kinderen wil en potentieel datemateriaal is. *\o/* Hij was er nog niet zeker over, maar ik heb hem gister even alle gruwelijkheden verteld die baby's met zich meebrengen en nu issie overstag. Vrijdag eerste date. :))

Iemand nog poedersuiker meegemaakt de afgelopen week? Bij mijn werk krijgen moeders vaak ruzie met hun kinderen omdat ze de voordeelpas vast mogen houden en vervolgens niet aan mij willen geven om hem te scannen. Que krijsende koters naast mn oor. #)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 11:18

Leuk topsy! *\o/* Wel vertellen hoe het was hè!

Van de week zat ik in de trein en er kwam een vader tegenover me zitten. Hij was heel netjes bezig met dat kind (leeftijd "niet echt kunnen praten en in een buggy zitten") tot kind op een gegeven moment per se wilde rondlopen door het gangpad... Loop er dan op zijn minst even achteraan, maar nee Stormpje moet natuurlijk zijn vrije geest kunnen uiten zodat ie zelfstandig wordt.. Ofzoiets. |o Uiteindelijk begon ie te krijsen omdat er iemand uitstapte die hij leuk vond, gelukkig moest ik er zelf ook uit _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 11:34

topsylover schreef:
Ik heb iemand ontmoet die ook geen kinderen wil en potentieel datemateriaal is. *\o/* Hij was er nog niet zeker over, maar ik heb hem gister even alle gruwelijkheden verteld die baby's met zich meebrengen en nu issie overstag. Vrijdag eerste date. :))

Iemand nog poedersuiker meegemaakt de afgelopen week? Bij mijn werk krijgen moeders vaak ruzie met hun kinderen omdat ze de voordeelpas vast mogen houden en vervolgens niet aan mij willen geven om hem te scannen. Que krijsende koters naast mn oor. #)

Lijkt me irritant als je aan t werk bent maar is t ook zeker als je erachter in de rij staat. Bij AH regelmatig dat kind de bonuskaart per se wil scannen maar dat niet lukt met een hoop gemeut als gevolg. Dat er nog een rij mensen achter moeke en het wondertje staat boeit dan verder niet :=

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 11:35

Ik ken ook iemand die zwanger was waarbij je het niet kon zien. Groeide meer in de breedte zeg maar. Maar ze bleef maar over haar buik heen aaien om demonstratief te laten zien dat ze zwanger was. Op een feestje vroeg iemand waarom ze niet dronk, of ze soms de bob was. Toen zei ze 'ik ben zwanger, kan je dat niet zien?' en dat was super akward. Ik wou het liefste stilletje weglopen omdat het zo ongemakkelijk was.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 11:54

Hahahaha Roos, awkwarrrd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 11:57

:') heel ongemakkelijk

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 11:58

RoosG schreef:
Ik ken ook iemand die zwanger was waarbij je het niet kon zien. Groeide meer in de breedte zeg maar. Maar ze bleef maar over haar buik heen aaien om demonstratief te laten zien dat ze zwanger was. Op een feestje vroeg iemand waarom ze niet dronk, of ze soms de bob was. Toen zei ze 'ik ben zwanger, kan je dat niet zien?' en dat was super akward. Ik wou het liefste stilletje weglopen omdat het zo ongemakkelijk was.

Ik had gewoon iets gezegd van "nee dat kan ik niet zien. Ik dachtndat jr gewoon dik was."

Maar ik ben ook niet de meest tactische :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 12:00

Dat is idd wel awkward, Roos!

Ik ben jaren geleden heel zwaar geweest en toen eens op straat door een vreemde gefeliciteerd met m'n zwangerschap.
Heel lief bedoeld, maar super pijnlijk op dat moment :=

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 12:04

Oooh nee Cayenne, dat is erg!

Ik ben niet geïnteresseerd in zwangerschappen, maar voor mensen die dat wel zijn hier een handig schema.
Afbeelding

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 12:14

Mooi overzicht :')

Gut, ik zag laatst een ex van heel lang geleden op tv.... bleek dat hij en zijn huidige vriendin niets liever wilden dan pleegkinderen, naast hun eigen kind. Het was destijds al duidelijk dat we niet bij elkaar pasten, maar nu ging ie wel heel ver :')
Ik steun het idee van pleegkinderen absoluut, maar zou ze zelf nooit in huis nemen, echt niet.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 12:32

Mars schreef:
topsylover schreef:

Lijkt me irritant als je aan t werk bent maar is t ook zeker als je erachter in de rij staat. Bij AH regelmatig dat kind de bonuskaart per se wil scannen maar dat niet lukt met een hoop gemeut als gevolg. Dat er nog een rij mensen achter moeke en het wondertje staat boeit dan verder niet :=

Ik ben dan zo iemand die daar wat van zegt, maar als ik dat te scherp doe heb ik de baas weer in mijn nek staan hijgen.. :roll:

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 12:42

Of van die kinderen die het knopje van de trein in mogen drukken. Ja leuk maar die knoppen zijn best zwaar en ik moet mijn overstap halen dus kan je dat niet even op een rustig moment doen :=

Achterom, wow dat lijkt me raar! Maar ik zou wel blijven kijken, soort van sensatie tv :')

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 13:26

Ik snap die trots nooit van zwangere vrouwen.
Het is niet een of ander magische truckje ofzo. :')

Edit: ik zou sws nooit naar iemand haar zwangerschap vragen en ben ook niet zo subtiel om die gesprekken af te wijzen als mensen er toch over proberen te beginnen. (meestal eindigt diegene zwaar beledigd, ondanks alle vooraf waarschuwingen)
Laatst bijgewerkt door Brainfail op 16-01-19 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 13:26

Cayenne schreef:
Dat is idd wel awkward, Roos!

Ik ben jaren geleden heel zwaar geweest en toen eens op straat door een vreemde gefeliciteerd met m'n zwangerschap.
Heel lief bedoeld, maar super pijnlijk op dat moment :=

Omg :')

Hier onlangs gefeliciteerd met beeb nummer 2 die onderweg was. Ik had namelijk alweer zo een mooi buikje. Heb gezegd dat ik maar eens verhaal ging halen bij mijn dokter. Die was duidelijk wat vergeten te zeggen dan :') Heb nog nooit een klant zo snel weten afrekenen :+

Onze ‘eerste dochter’ trouwens. :D

Afbeelding

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 13:59

Jeej weer een fluffy baby :D

Wat is dat ook alweer voor ras? Een soort keeshond?

Ik hou van fluffy's <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 14:01

Jep. Kruising tussen een grote witte kees en een wolfkees :D