(Nouja, niet geheel onverwacht, wel gevreesd)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Bloemetje75 schreef:Storing bij de provider, mijn 15 jarige moet eind terug fietsen en had haar gezegd dat het mocht als ze dat live ding van whatsapp aan zou zetten. Kan haar ook niet bellen om te zeggen dat ze aan de rand vd stad moet wachten tot ik haar ophaal. Stik donker door het veld.Lein_ schreef:Vo da fone
Yuuuup.al sinds 3 uur vanmiddag...
Bloemetje75 schreef:track en trace van postnl. Bezorger komt tussen 8.00 en 21.30..... ehhh daar kan ik dus echt niet voor thuis blijven (en nee afhalen op postkantoor zat niet in bezorgopties want daar kies ik normaal voor).
Siggislief schreef:Vandaag maar weer eens met de Manager gebeld over mijn verjaardag..
Het enige wat ik te horen kreeg was 'JE WEET DAT IK ER NAAR ZOU GAAN KIJKEN!!!, EN WAS ER NIET GISTEREN EN EERGISTEREN!!!'
Ik heb het afgelopen Zaterdag gezegd, en nu moet ie er nog steeds naar kijken.. *Zucht*
Kairos schreef:Siggislief schreef:Vandaag maar weer eens met de Manager gebeld over mijn verjaardag..
Het enige wat ik te horen kreeg was 'JE WEET DAT IK ER NAAR ZOU GAAN KIJKEN!!!, EN WAS ER NIET GISTEREN EN EERGISTEREN!!!'
Ik heb het afgelopen Zaterdag gezegd, en nu moet ie er nog steeds naar kijken.. *Zucht*
Volgende keer zou ik voor dit soort dingen hem een briefje geven met wanneer je niet kan werken en dan wordt hij er continu aan herinnert door dat briefje.
Siggislief schreef:Kairos schreef:
Volgende keer zou ik voor dit soort dingen hem een briefje geven met wanneer je niet kan werken en dan wordt hij er continu aan herinnert door dat briefje.
Het stond al 1,5-2 maanden geleden al in de agenda..
LoveBodin schreef:Check even wat voor rechten je hebt dan.. wat volgens mij is er wel iets met dat ze het op een gegeven moment niet meer mogen weigeren.