Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 12:54

Dat mijn auto vandaag APK gekeurd wordt en er helaas veel onverwachte kosten bij komen ;(
(Nouja, niet geheel onverwacht, wel gevreesd)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 12:57

Steeph schreef:
Bloemetje75 schreef:
Storing bij de provider, mijn 15 jarige moet eind terug fietsen en had haar gezegd dat het mocht als ze dat live ding van whatsapp aan zou zetten. Kan haar ook niet bellen om te zeggen dat ze aan de rand vd stad moet wachten tot ik haar ophaal. Stik donker door het veld.

Lein_ schreef:
Vo da fone }:0

Yuuuup. |o al sinds 3 uur vanmiddag...

Nergens last van gehad :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 12:58

Aan de maatschappelijke verwachtingen die persoonlijk herstel behoorlijk in de weg kunnen staan.
En waarom die verwachtingen er dan zijn? ´Dat is gewoon zo´. Goed argument ook....

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:13

Volgens een manspersoon ben ik een mogelijkheid ipv een mens/vrouw.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:21

Mijn week is zo leuk... Ik ga er maar vanuit dat niveau 4 niks word...... gister tv kapot. Vandaag sleutels vergeten waardoor ik mezelf nu in de stad moet vermaken tot 5 uur.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 15:32

track en trace van postnl. Bezorger komt tussen 8.00 en 21.30..... ehhh daar kan ik dus echt niet voor thuis blijven (en nee afhalen op postkantoor zat niet in bezorgopties want daar kies ik normaal voor).

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 15:47

Zanglerares had mij en andere leerling dubbel geboekt. Kan gebeuren, helemaal omdat haar geheugen door medische redenen ruk is, maar daar zit je dan 40 minuten voor in de auto :').

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:01

Bloemetje75 schreef:
track en trace van postnl. Bezorger komt tussen 8.00 en 21.30..... ehhh daar kan ik dus echt niet voor thuis blijven (en nee afhalen op postkantoor zat niet in bezorgopties want daar kies ik normaal voor).

Goh lekker ruim.. Vind het ook altijd vervelend als je die optie niet kan kiezen

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:24

Vandaag maar weer eens met de Manager gebeld over mijn verjaardag..
Het enige wat ik te horen kreeg was 'JE WEET DAT IK ER NAAR ZOU GAAN KIJKEN!!!, EN WAS ER NIET GISTEREN EN EERGISTEREN!!!'

Ik heb het afgelopen Zaterdag gezegd, en nu moet ie er nog steeds naar kijken.. *Zucht*

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:25

Siggislief schreef:
Het enige wat ik te horen kreeg was 'JE WEET DAT IK ER NAAR ZOU GAAN KIJKEN!!!, EN WAS ER NIET GISTEREN EN EERGISTEREN!!!'

Ik heb het afgelopen Zaterdag gezegd, en nu moet ie er nog steeds naar kijken.. *Zucht*

Volgende keer zou ik voor dit soort dingen hem een briefje geven met wanneer je niet kan werken en dan wordt hij er continu aan herinnert door dat briefje.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:27

Kairos schreef:
Siggislief schreef:

Volgende keer zou ik voor dit soort dingen hem een briefje geven met wanneer je niet kan werken en dan wordt hij er continu aan herinnert door dat briefje.

Het stond al 1,5-2 maanden geleden al in de agenda..

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:30

Dan snap ik wel waar je je aan ergert tho... Als ze het gewoon meteen doorvoeren zou ik zeggen probleem opgelost, maar ze hebben daar dus blijkbaar 2 maanden voor nodig >;)

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:47

Aan mezelf, omdat ik niet weet wat ik met school aan moet :')
Iemand zin om te luisteren?

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:51

dat iedereen soms maar gewoon wat doet zonder door heeft wat de gevolgen kunnen zijn

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 17:45

Siggislief schreef:
Kairos schreef:

Het stond al 1,5-2 maanden geleden al in de agenda..

Check even wat voor rechten je hebt dan.. wat volgens mij is er wel iets met dat ze het op een gegeven moment niet meer mogen weigeren.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 18:36

LoveBodin schreef:
Check even wat voor rechten je hebt dan.. wat volgens mij is er wel iets met dat ze het op een gegeven moment niet meer mogen weigeren.

Ik heb het zelfs nog aangegeven waar de Manager bij zat en mijn JC ook.
En toen was het goed, en heb het ook daarna in de Agenda geplaatst/geschreven.

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 19:01

Dat de zelfverdedigingslessen die vanuit school gegeven werden gestopt zijn. Ik vond het echt leuk!
Ik zou er graag mee verder gaan maar m'n ouders betalen m'n bijrijdpaard. Een andere hobby moet ik zelf betalen en dan zou ik moeten gaan werken om het te kunnen betalen maar ik ben bang dat ik dan te weinig tijd ga hebben voor school :') luxeprobleem...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 19:04

De regen.
Ik ben al niet zo gemotiveerd om ‘s avonds in het donker te gaan trainen, maar die regen maakt het helemaal deprimerend. En het houd voorlopig nog niet op, maar m’n hond vind het zo leuk -O-

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 20:01

Dat ik zo verkouden ben. Vandaag vooral aan het hoesten. En dan werk ik op een bso, dus veel praten. Om dat te toppen een intake die een uur duurde, en in het Engels moest dus veel schakelen. En dat met een wazig hoofd. Door het vele praten en hoesten nu een hele rauwe keel. Niet fijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 20:06

Dat ik 2 uur eerder vrij was, me super naar huis gehaast heb om toch nog een zeldzaam avondje met mijn vriend door te brengen. Dacht, kan ik hem verrassen door voor zijn neus te staan. Blijkt hij zonder overleg naar zijn zus te zijn gegaan en zie ik hem alsnog bijna niet. Heb hem om 5 uur nog gesproken en toen zei hij dat hij gewoon kwam.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 20:12

Het feit dat si gewrichten bestaan... :')
Ik weet dat ik zonder die krengen niet kan...maar laat ze (en dan met name links) dan ook eens even ophouden met pijn doen :(

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 20:30

Mijn muts van een merrie die van een ander paard schok en vervolgens met een hoef tegen mijn achilleshiel aan kwam. Autorijden en boodschappen doen erna was geen pretje..

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 20:43

Dat ik al 2 weken amper sliep van de tandpijn, vorige week dat kreng er laten uittrekken maar daarna weer een paar nachten slecht geslapen door de pijn van de wonde. En net wanneer de wonde wat geneest loop ik een zware keelontsteking op waardoor ik wéer amper een oog dichtdoe. Ik wil gewoon slapen oké -O-

Oh en dat ik ook een boel foto's moet bewerken maar er niet toe kom omdat ik me ruk voel.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 00:21

Dat mensen me een schuldgevoel proberen aan te praten dat ik niet naar een feest ga omdat ik moet werken, de week erna tentamenweek heb, en gewoon neit van feesten hou. + het is thema en heb geen kleding ofzo. Ugh

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 01:12

Aan mezelf, dat ik voel ik een terugval heb en dat ik er met niemand over kan praten. Op een of andere manier komt het nooit goed over als ik het zeg, ik praat erover alsof ik over boodschappen doen praat, zonder enig emotie, en dan neemt niemand me serieus