Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 20:08

ScarOfWars schreef:
Dit keer ben ik op zoek naar twee dingen.
Welke winkel verkoopt redelijk goede huidskleur panty's die niet al te duur zijn? Hier bij de Action en Big Bazar zijn ze niet meer.
En ik ben op zoek naar iemand die sieraden voor mij zou kunnen maken.

Mijn dank is alvast groot!

Ik haal ze altijd bij de zeeman.

Sheran

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 20:57

Ik heb, om paard te rijden, van die hoge outdoorlaarzen. Bij mijn dressuur zadel en mijn eigen paard ging dat perfect. Maar mijn bijrijdpaard heeft een springzadel,dat dus veel korter is, en nu haak ik steeds met mijn laars achter het zadel. Dus ik zoek een oplossing! Ik dacht al aan een soort pantykousje eromheen van boven, maar geen idee of dat werkt? Iemand tips?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 21:38

Sheran schreef:
Ik heb, om paard te rijden, van die hoge outdoorlaarzen. Bij mijn dressuur zadel en mijn eigen paard ging dat perfect. Maar mijn bijrijdpaard heeft een springzadel,dat dus veel korter is, en nu haak ik steeds met mijn laars achter het zadel. Dus ik zoek een oplossing! Ik dacht al aan een soort pantykousje eromheen van boven, maar geen idee of dat werkt? Iemand tips?

Normale rijlaarzen of rijschoenen kopen...

Outdoorlaarzen zoals ik ze ken hebben absoluut geen geschikte zool voor stijgbeugels...

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 23:07

Lizz schreef:
Ik haal ze altijd bij de zeeman.

Ga ik daar ook eens kijken!

droomy schreef:
ScarOfWars schreef:
Dit keer ben ik op zoek naar twee dingen.
Welke winkel verkoopt redelijk goede huidskleur panty's die niet al te duur zijn? Hier bij de Action en Big Bazar zijn ze niet meer.
En ik ben op zoek naar iemand die sieraden voor mij zou kunnen maken.

Mijn dank is alvast groot!

Wat voor sieraad heb je in gedachten?
Is nogal een breed begrip nl ;)

Ja sorry! Heb je ook helemaal gelijk in. Het gaat om een ketting, hoofdsieraad en evt. oorbellen. Ze zijn nogal specifiek ivm een cosplay. :o

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 23:13

Huidskleur panty's zweer ik bij die van HEMA. Ooit eens bij Zeeman gekocht, maar die vond ik echt niet fijn zitten. HEMA it is voor mij!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 23:58

Janine1990 schreef:
Sheran schreef:

Normale rijlaarzen of rijschoenen kopen...

Outdoorlaarzen zoals ik ze ken hebben absoluut geen geschikte zool voor stijgbeugels...

Deze wel, stijgbeugelvriendelijke zool :j

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 07:27

JPitty schreef:
Huidskleur panty's zweer ik bij die van HEMA. Ooit eens bij Zeeman gekocht, maar die vond ik echt niet fijn zitten. HEMA it is voor mij!

Dankjewel!

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 11:40

theadora99 schreef:
Ik zoek zo'n halsband met van die ijzeren pinnen erop. Vind die zo stoer en wil er graag eentje maar kan ze nergens meer vinden :(

Ik weet niet of je al voorzien bent, maar deze zag ik zojuist voorbij komen op facebook:
https://www.halsbandjes.nl/products/sto ... -9-kleuren

_djoeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 19:38

Ik zoek het Letterkwartet van Veilig Leren Lezen.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 23:55

een bijpassend shirt .... zoek al maaaanden...

Afbeelding

edit:
krantenfoto van precies t zelfde dek maar in wat ander licht

Afbeelding

edit 2:

en een foto van t dekjes bij mij in gebruik van de zomer

Afbeelding

is echt drie keer t zelfde dek :+

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 07:52

_djoeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 10:10

Bedankt voor het zoeken Lizz.

Ik bedoel inderdaad de eerste, maar daarbij staat dat hij tijdenlijk niet leverbaar is.
Ben bang dat ie eruit gaat, en dat er net een winkel moet zijn die hem nog heeft liggen.

Heb ook al bij de kringloopwinkel gekeken.

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 10:47

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 12:46

_djoeke_ schreef:
Bedankt voor het zoeken Lizz.

Ik bedoel inderdaad de eerste, maar daarbij staat dat hij tijdenlijk niet leverbaar is.
Ben bang dat ie eruit gaat, en dat er net een winkel moet zijn die hem nog heeft liggen.

Heb ook al bij de kringloopwinkel gekeken.

Op marktplaats
https://www.marktplaats.nl/a/kinderen-e ... ousPage=lr

Oh zie nu de voorgaande post :+ nou ja, ze zijn dus nog wel te vinden.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 22:35

Ik zoek een film waarvan ik de naam niet meer weet... Het gaat over een man en een vrouw die heel erg verliefd worden, de man is enkel veel jonger dan de vrouw en ze gaan daardoor ook uit elkaar. Jaren later ontmoeten ze elkaar weer en blijkt het dat zij zwanger was van hem, maar dat nooit heeft gezegd en intussen dat kind ook al wat ouder is intussen. Daar ergens eindigt de film. Weet iemand welke film ik bedoel?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 22:45

Ik zoek een soort leer om oren van te maken voor mijn kraamcadeautje...
Afbeelding

Rastafarie moet nog een knipbeurtje hebben zodat de ogen ook weer tevoorschijn komen... En de staart moet ik nog maken.

Heb diverse sites gehad, maar daar hebben ze leer voor stoelen/(be)kleding... Ik moet echt een klein stukje hebben maar dan serieus stevig...
Wie o wie weet een website waar ik dit op korte termijn geleverd kan krijgen of een winkel waar ik dit zou kunnen krijgen...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 22:47

Janine1990 schreef:
[ [url=m/G042Y8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Rastafarie moet nog een knipbeurtje hebben zodat de ogen ook weer tevoorschijn komen... En de staart moet ik nog maken.

Heb diverse sites gehad, maar daar hebben ze leer voor stoelen/(be)kleding... Ik moet echt een klein stukje hebben maar dan serieus stevig...
Wie o wie weet een website waar ik dit op korte termijn geleverd kan krijgen of een winkel waar ik dit zou kunnen krijgen...

Geen schoenmaker in de buurt zitten?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 22:48

Het zou kunnen met het leer waar smeden zooltjes van maken, maar ik weet niet waar je dat kunt krijgen - plus dat je natuurlijk maar een klein stukje nodig hebt...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 22:48

Wat een goed idee Steeph! Daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Kom er zelfs regelmatig, en ze hebben mijn laarzen een keer gemaakt, wel met heel erg dun spul...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 22:49

Hilli schreef:
Het zou kunnen met het leer waar smeden zooltjes van maken, maar ik weet niet waar je dat kunt krijgen - plus dat je natuurlijk maar een klein stukje nodig hebt...

Als ik voor een klein stukje (het gaat om twee driehoekjes om een oor van te vouwen) van 20 x 20cm totaal 15 euro moet betalen vind ik dat geen probleem :)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 22:54

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 22:58

CalipsoLover schreef:
Ik zoek een film waarvan ik de naam niet meer weet... Het gaat over een man en een vrouw die heel erg verliefd worden, de man is enkel veel jonger dan de vrouw en ze gaan daardoor ook uit elkaar. Jaren later ontmoeten ze elkaar weer en blijkt het dat zij zwanger was van hem, maar dat nooit heeft gezegd en intussen dat kind ook al wat ouder is intussen. Daar ergens eindigt de film. Weet iemand welke film ik bedoel?

Is het een Franse film?

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 23:03

Janine1990 schreef:
[ [url=m/G042Y8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kan je van een riem niet iets maken of van die leren riemen waar ze tegenwoordig laatjes mee open doen of plankenhouders mee laten dragen?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 23:04

MizzMontana schreef:
CalipsoLover schreef:

Is het een Franse film?

Geen idee meer, maar ik denk dat het een Amerikaanse/Engelse is.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 23:10

Lootje1991 schreef:
Kan je van een riem niet iets maken of van die leren riemen waar ze tegenwoordig laatjes mee open doen of plankenhouders mee laten dragen?

Een leren riem is te dik (althans, mijn Petrol is veel te dik), maar die stukjes leer die je bedoelt voor meubels zouden uitstekend zijn. Ware het niet dat ik ze niet in vellen kan vinden... Alleen hele smalle stroken :(