Hey ik lees al een tijd mee maar zal ook eens wat posten Kantoor dagje. Niet echt te vreden over mijn figuur maar ja work in progressie zeggen we maar . En de twins zijn pas 6 maanden dus moet ook niet zeuren (zeggen ze)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:anniekow schreef:Leuke outfits hierboven!
Ik heb vandaag dit aan.
[ [url=m/KpETSU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt:Rut&circle
Broek: Vila
Schoenen: Clarks
Ik had het shirt in de broek gedaan denk ik. Ik vind de combi heel leuk. Maar oogt wat lomp voor mijn ide, kan natuurlijk ook aan de foto liggen
Blijheid schreef:Ik heb volgende week vrijdag een bruiloft, en daarvoor deze outfit bedacht. Ik heb nu deze outfit bedacht, maar twijfel een beetje. Ik heb vaak lichtgekleurde jurkjes aan dus dit is wel even een ander beeld, is het niet te donker zo? Aan de andere kant is het wel vooral een avondfeest (ceremonie begint om 1630 en daarna diner en feest)
Jasje/bolero en schoenen zijn trouwens donkerblauw. Op de dag zelf vlecht ik mijn haar in, nette oorbellen, nagellak, en doe ik er nog een dunne huidskleurige panty bij aan, maar even voor het beeld;
[ [url=m/KUPi41.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vRJHpD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo doen, of toch een lichter jasje erbij zoeken?
Tiggs schreef:Blijheid schreef:Ik heb volgende week vrijdag een bruiloft, en daarvoor deze outfit bedacht. Ik heb nu deze outfit bedacht, maar twijfel een beetje. Ik heb vaak lichtgekleurde jurkjes aan dus dit is wel even een ander beeld, is het niet te donker zo? Aan de andere kant is het wel vooral een avondfeest (ceremonie begint om 1630 en daarna diner en feest)
Jasje/bolero en schoenen zijn trouwens donkerblauw. Op de dag zelf vlecht ik mijn haar in, nette oorbellen, nagellak, en doe ik er nog een dunne huidskleurige panty bij aan, maar even voor het beeld;
[ [url=m/KUPi41.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vRJHpD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo doen, of toch een lichter jasje erbij zoeken?
Het jurkje vind ik heel leuk! De schoenen eerlijk gezegd iets minder, heb je misschien iets sierlijkers?
Hannemarie schreef:Leuke outfit Selina
Zit er een glimmertje in de trui Rachelle? Leuk
Oh die rode truien, wauw! Lijken me ook heerlijk warm
Wat staat die kleur je mooi Wiebke!
Leuk jurkje Ladykim, mooie kleur!
Vandaag heel simpel, had weinig inspiratie.
Jurkje: WE
Schoenen: Nubikk
[ [url=m/5cD9h2.jpg]Afbeelding[/url] ]