Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerte

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 14:12

Dat doet hij helaas ook niet meer, ik kan alle knopjes indrukken (heb ik al geprobeerd) en hij geeft wel aan dat hij het doet, maar hij doet niets.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 14:13

Als je hem helemaal van de stroom afhaalt ? Gaat hij dan niet na een aantal minuten open ? De was was wel al klaar ?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 14:15

Misschien dat de deur niet goed dicht is(omdat je hebt geprobeert hem open te maken) dat hij daarom niet wil wassen.
Maar omdat hij nog op slot staat wil hij ook niet open waarschijnlijk.
Je kan proberen de deur even goed dicht te duwen en het nog eens te proberen.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 14:17

Hmm. ik zal eens proberen de stroom eraf te halen. Hij moest nog 10 minuten draaien, dus de deur zat verder wel goed dicht lijkt mij.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 14:27

Hmm het heeft niet geholpen, ik zal straks mijn huisgenootje even appen of die wat weet en of ze weet waar de handleiding is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 14:30

Ik denk ook aan centrifugeren of afpompen..

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 14:32

Als hij nog 10 minuten moet draaien is het fijn dat de deur niet open gaat, want dan moet hij nog afgepompt worden. Je kan hem als het goed is ook onderin ergens handmatig leeg laten lopen, wees dan wel alert op een paasei want er komt zo'n 5 tot 10L water uit. Daarnaast kan je ook het merk+typenummer gecombineerd met het woord handleiding (of eventueel manual) in google invoeren en vaak krijg je dan ook netjes de handleiding eruit.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 14:47

Nissima schreef:
Op de Spaanse wiki vind ik wel dit:
Wikipedia schreef:
Se hizo llamar Pablo Escobar Jr. y se dedicó a cantar hip hop y a la actuación: fue parte del elenco de la serie El Cartel de los Sapos y la telenovela El rostro de Analía. La familia de Escobar denunció que sería un impostor.

Oftewel, er was een man die zichzelf Pablo Escobar Jr. noemde en hiphop zanger en acteur was. De familie Escobar zegt echter dat het niet daadwerkelijk een zoon was van Pablo Escobar, maar dat hij zich slechts voordeed als zijnde een zoon.

Ook staat er dat een neef de snor en drie tanden achter had gehouden na de dood van Pablo Escobar, om te gebruiken in een DNA-test voor twee mensen die beweerden kinderen te zijn van hem.

Verder staat er niets in. Ik zou verder kunnen zoeken voor je, als je dat graag wil?

Ja graag! Op de nederlandse wiki stond zijn zoon Juan die hij met Patricia heeft en zijn dochter Manuela die hij ook met Patricia heeft. Maar er zijn zeker 2 vrouwen zwanger van hem geweest buiten Patricia om. Over Manuela is helemaal niets te vinden trouwens, geen foto's geen Facebook niets. Van zijn zoon wel, die heeft zichzelf een andere naam gegeven en reageert regelmatig op de series over zijn vader. Maar ben erg benieuwd naar zijn dochter en buitenechtelijke kinderen :)

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 14:50

Wat is dit voor vlek onder mijn nagel? Heb het eigenlijk altijd wel op één of meerdere nagels. Meestal wat kleiner dan deze:
Afbeelding

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 14:57

Google zegt over witte vlekjes op nagels:
Kan komen door stoten, of een doorgemaakte infectie of bij sommige huidziekten.

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 15:00

Dat komt waarschijnlijk doordat je je vinger ergens tussen hebt gehad of hebt gestoten. Sommige mensen hebben dat sneller dan anderen, het witte wat je ziet is een beschadiging van het nagelbed waardoor het wit is.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 15:15

geerte schreef:
Hmm het heeft niet geholpen, ik zal straks mijn huisgenootje even appen of die wat weet en of ze weet waar de handleiding is.

Achter het pluizenfilterdeurtje zit vaak een haakje/ringetje, als je daaraan trekt gaat je wasmachinedeur in elk geval open. Zolang je machine niet vol met water staat, kun je op die manier in elk geval je was uit de machine halen en ophangen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 15:17

Hilli schreef:
geerte schreef:

Achter het pluizenfilterdeurtje zit vaak een haakje/ringetje, als je daaraan trekt gaat je wasmachinedeur in elk geval open. Zolang je machine niet vol met water staat, kun je op die manier in elk geval je was uit de machine halen en ophangen.

Is een pluizenfilter niet meer een droogtrommelding?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 15:19

Nee je wasmachine heeft er ook 1. Bij mij zit het deurtje met daarachter de draaiknop met het filter rechtsonderin de wasmachine. In datzelfde vakje zit linksbovenin zo'n trekoogje/-haakje voor de deur.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 15:23

Bedankt voor de suggesties. Ik heb nog maal gewoon alle knopjes ingedrukt en de deur is open gegaan. Dus kon mijn was eruit halen.

Maar nu het volgende probleem er staat nog enorm veel water in. Dus het lijkt alsof hij niet goed afvoert. Is dat iets wat wij als niet handige mensen kunnen fixen of moet daar toch een handig mannetje bij komen?

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 15:40

Ik zou je filter controleren. Dat kun je als leek ook gewoon doen. Meestal zit dat rechtsonder. Daarin kan zich rotzooi verzamelen.

De laatste keer dat ik controleerde zat er een paperclip, spijker en zo in. en dat kan de pomp blokkeren. Er komt wel veel water uit als je hem open maakt.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 19:44

Je bent een held, ik kan weer wassen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 09:42

Hoe lang blijft je hamster je hand proeven bij handtam maken?

Eten pakt hij vrolijk aan, hij is totaal niet bang, maar dit is al de 2e keer dat ie vrolijk aan m'n vingers knabbelt, wat niet zo prettig is :')

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 10:29

Knabbelen is niet erg, bijten wel.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 12:38

Even over die sterkere kant links/rechts..

Een paar jaar geleden ontdekte ik dat als je in het water op je rug drijft en niets doet je uiteindelijk 'omrolt' naar je buik. Als ik dat doe (ik ben rechts) dan draai ik via rechts op mn buik. Vriendin die linkshandig is die draait linksom om. Zou dat er mee te maken hebben dat je aan je sterkere kant meer spieren hebt en daardoor uit balans bent en omdraait?

Ik heb daar toen zelfs een topic over geopend maar kan hem niet meer vinden. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 12:41

Captain schreef:
Even over die sterkere kant links/rechts..

Een paar jaar geleden ontdekte ik dat als je in het water op je rug drijft en niets doet je uiteindelijk 'omrolt' naar je buik. Als ik dat doe (ik ben rechts) dan draai ik via rechts op mn buik. Vriendin die linkshandig is die draait linksom om. Zou dat er mee te maken hebben dat je aan je sterkere kant meer spieren hebt en daardoor uit balans bent en omdraait?

Ik heb daar toen zelfs een topic over geopend maar kan hem niet meer vinden. :')

Zou me niks verbazen, bij mij zijn mijn spieren rechts van m'n ruggegraat ook tig keer beter ontwikkelt, m'n spieren aan de linkerkant van m'n ruggegraat doen nagenoeg niets, hoe goed ik ze ook train dus dat blijft altijd een raar en krom gezicht :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:06

Macs schreef:

Was niet echt bijten... wel hard knabbelen :')

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:11

Macs schreef:

Vooral als ze voor de halsslagader gaan.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:17

Kuggur schreef:
Macs schreef:

:')

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 14:19

Kuggur schreef:
Macs schreef:

The Hamster of the Cave of Caerbannog

"Follow only if ye be men of valor, for the entrance to this cave is guarded by a creature so foul and so cruel that no man yet has fought with it and lived ! Bones of full 50 men lie strewn about it’s lair, so brave knights if you do doubt your courage, come no further ! For death awaits you all with nasty big pointy teeth." - Tim the Enchanter