Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nissima schreef:Op de Spaanse wiki vind ik wel dit:Wikipedia schreef:Se hizo llamar Pablo Escobar Jr. y se dedicó a cantar hip hop y a la actuación: fue parte del elenco de la serie El Cartel de los Sapos y la telenovela El rostro de Analía. La familia de Escobar denunció que sería un impostor.
Oftewel, er was een man die zichzelf Pablo Escobar Jr. noemde en hiphop zanger en acteur was. De familie Escobar zegt echter dat het niet daadwerkelijk een zoon was van Pablo Escobar, maar dat hij zich slechts voordeed als zijnde een zoon.
Ook staat er dat een neef de snor en drie tanden achter had gehouden na de dood van Pablo Escobar, om te gebruiken in een DNA-test voor twee mensen die beweerden kinderen te zijn van hem.
Verder staat er niets in. Ik zou verder kunnen zoeken voor je, als je dat graag wil?
geerte schreef:Hmm het heeft niet geholpen, ik zal straks mijn huisgenootje even appen of die wat weet en of ze weet waar de handleiding is.
Hilli schreef:geerte schreef:Hmm het heeft niet geholpen, ik zal straks mijn huisgenootje even appen of die wat weet en of ze weet waar de handleiding is.
Achter het pluizenfilterdeurtje zit vaak een haakje/ringetje, als je daaraan trekt gaat je wasmachinedeur in elk geval open. Zolang je machine niet vol met water staat, kun je op die manier in elk geval je was uit de machine halen en ophangen.
Captain schreef:Even over die sterkere kant links/rechts..
Een paar jaar geleden ontdekte ik dat als je in het water op je rug drijft en niets doet je uiteindelijk 'omrolt' naar je buik. Als ik dat doe (ik ben rechts) dan draai ik via rechts op mn buik. Vriendin die linkshandig is die draait linksom om. Zou dat er mee te maken hebben dat je aan je sterkere kant meer spieren hebt en daardoor uit balans bent en omdraait?
Ik heb daar toen zelfs een topic over geopend maar kan hem niet meer vinden.
Kuggur schreef:Macs schreef:Knabbelen is niet erg, bijten wel.
Vooral als ze voor de halsslagader gaan.