Donna89 schreef:Hier zijn de winkels ook tot 8 uur open en ook benzine stations wisselen wel. Bij mij wel in ieder geval!
En anders koop ik een pakje kauwgum ofzo
Waar een wil is is een weg
Het is niet raar om af te zeggen maar afzeggen omdat je echt niet kan of omdat het ff lastig is...
Had dan meteen gezegd dat je niet kon
Maar ja er kan altijd wat tussen komen
Maar dat was in eerste instantie je vraag niet, je viel over het wisselen, en daarom wou je het helemaal niet door laten gaan. Daar word hier op gereageerd
En nee kentaro ik heb normaal gesproken geen geld in huis, Ik zou dan dus als verkoper moeten pinnen en wisselen.. lijkt me omgekeerde wereld
Ja dat was ook even de frustratie. (Daar gaat dit topic immers om toch) Bedoel wat is nou een ja of nee op mijn vraag als je wel kan afzeggen.
Daar irriteerde ik me aan.
Maar vind het feit dat ik persoonlijk wordt aangevallen en dat er aannames worden gedaan niet echt tof.
Ik heb zelf wel een euro of 3/4 in huis maar het gaat om 8 euro los en zou dan bijvoorbeeld 2 euro moeten wisselen want briefgeld heb ik genoeg. Maar ik geef ook altijd aan of ze moeten wisselen of niet als ik zelf iets verkoop.
Maar ik trek me terug uit dit topic nu.
Ik ga nog vragen of mijn vriend na werk nog snel kan wisselen en anders ga ik het toch echt afzeggen. Moet echt aan de studie vandaar dat ik nu ook niet meer reageer. Maar ik hoop dat jullie ook snappen dat ik baal van de slechte communicatie, mijn eigen inschattingsfout en dat ik dus al stress vanwege mijn herkansingen en het niet hebben van de auto vandaag om snel op en neer te rijden.
Daar is dit topic toch voor bedoeld om ff te klagen en weer door te gaan?