Ik heb misschien net ook een mini ordertje bij Scentsy geplaatst
Skessa_
Geplaatst: 26-04-16 15:26
Zomaar ineens ja! Ben trouwens wel echt klaar met Pure Soap... Week geleden al besteld. Krijg m'n spullen elke keer pas na een dikke week. Met verse dingen kan ik er idd in komen. Maar ook bij enkel waxjes
Ik koop sowieso eigenlijk al geen waxmelts meer bij Pure Soap. Ik vind het assortiment niet ruim en dan koop ik liever bij WME of 1000poot ofzo. Al vind ik na de laatste keer besteld te hebben een paar verzorgingsproducten wel fijn dus die zal ik nog wel eens bestellen. En dan weet ik dat het lang duurt voor het verzonden wordt omdat niet alles op voorraad ligt volgens mij maar de melts... Vind ik wel apart eigenlijk.
Ja Anc, we moesten toch die Kara een tweede kans geven ... Of 12e...
Skessa_
Geplaatst: 26-04-16 15:39
1000poot ben ik ook klaar mee qua bestellen PS heeft voor mij juist meer dan WME, dus zo zie je maar weer En ik vind die tabletten gewoon echt veel fijner Maar helaas, ben dr nu klaar mee door door dat lange wachten steeds.
Ik merk dat ik de home made wax (om het zo maar even te noemen) niet brand. De geursterkte is prima, maar vaak zijn het net mijn geuren niet en branden ze ook maar een uurtje of 2 voor ik alleen nog maar wax ruik.
Yv_
Geplaatst: 26-04-16 15:58
Heb ik de laatste tijd ook! Zo raar want eerst deden ze het zeker wel een uur of 6.. Grijp het meest Goose Creek en deze week heb ik ook flink Scentsy geprobeerd. De geuren van Yankee vind ik ook nog steeds heel fijn, durf ze alleen niet zo goed te branden omdat het zo per geur verschilt in sterkte :/
Ik brand de laatste tijd echt vaak wax. Wat een verschil een goede brander maakt zeg!
Skessa_
Geplaatst: 26-04-16 16:08
Wat super fijn Anc!
Ik brand vooral kaarsen nu Ik zou eigenlijk wat was op moeten maken
Is er iets met Zimbali?? Kan niks toevoegen aan mn winkelmandje (en nee het is niet voor mezelf )
Yv_
Geplaatst: 26-04-16 16:11
Bizar zeg! Welke gebruik je nu? Jij had toch ook zo'n electrische van Village? Was die ook niet fijn?
Ik ben echt weg van mijn hige ScentChips. Ja hij is open en met 1 lichtje eronder smekten de meeste niet goed, maar met 2 lichtjes eronder doet-ie het echt bij alle merken supergoed. Waarsch toch ondat-ie aan 2 kanten open is en daardoor dus niet gloeiend heet wordt ofzo? Nouja, gelukkig maar
Misschien zijn ze Sweet M aan het toevoegen? Zouden ze deze week krijgen geloof ik?
Ja, zo'n witte van 1000poot. Die doet het wel goed, maar ik vind met een waxinelichtje fijner.
Heb nu eentje van ScentChips, ook een vrij hoge. Die bevalt echt super!
Raja
Geplaatst: 26-04-16 16:24
Scentsy Bij Kara????
Ik brand in de badkamer wax
Boven vaak een kaars.
Pak de homemade wax eigenlijk ook niet. Vaak GC of YC
Ik moet nog nieuwe 25watt ovenlampjes hebben voor mn warmer Ze hadden in de winkel alleen 15watt maar das net niet warm genoeg...
friendly
Geplaatst: 26-04-16 16:30
Yv_ schreef:
Assortiment niet ruim??? Waar kijk jij dan??
Hahahaha wat toevallig San
Niet met geuren waarvan ik denk: wauw, en het wisselt amper. Dan ga ik liever naar WME, al heb ik daar al een tijdje ook niets besteld ivm financiën...