Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chiave

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 15:56

Ah Piet, niks van aantrekken! Jij bent onze uitzondering op de regel! :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 17:18

Loes, ik heb ff gekeken ziet er goed uit hoor. Knappe foto's en idd veeeeel likes.

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 17:23

Queelens schreef:
Loes, ik heb ff gekeken ziet er goed uit hoor. Knappe foto's en idd veeeeel likes.

Oke dan liegt die niet dat die er iets van kan :') :o

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 18:36

Ik wil sowieso ook een oudere man hoor :)) Een jongere komt er sowieso niet in, vind de meeste kerels al kinderachtig genoeg. Houd wel een beetje van een echte vent om te zien <<) en ben niet zo van de knulletjes :))

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 18:37

Queelens schreef:
Pieter25 schreef:

-O-

Pietertje kan er net zo goed tegen haha

Kon het niet laten Marieke, maar het is wel de waarheid haha _O-

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 18:46

Haha, mijn vliegbasis man is helemaal terug in toom :') Echt hilarisch eigenlijk!
Hij zegt ook goed gepakt gezijn door de honden vandaag, in z'n bijtpak.

Hij is wel echt hotttt :9, maar dat ga ik hem natuurlijk niet vertellen, want voor je t weet schiet t weer in z'n bol :roll: Hahaha

Hier komt een jongere gast er ook niet echt in.. Daar val ik ook gewoon op de een of andere manier niet op..

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:09

_Nancy schreef:
Haha, mijn vliegbasis man is helemaal terug in toom :') Echt hilarisch eigenlijk!
Hij zegt ook goed gepakt gezijn door de honden vandaag, in z'n bijtpak.

Hij is wel echt hotttt :9, maar dat ga ik hem natuurlijk niet vertellen, want voor je t weet schiet t weer in z'n bol :roll: Hahaha

Hier komt een jongere gast er ook niet echt in.. Daar val ik ook gewoon op de een of andere manier niet op..

Dat heb ik dus ook. Met mijn leeftijd dan lijken ze vaak ook echt nog een jong knulletje en het miet echt een beetje man zijn hoor. En dat kinderachtige gedoe hou ik al helemaal niet van :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:13

Mijn vriend is 2 jaar ouder, maar iedereen vroeg altijd bij het zien van z'n foto. "Hoe oud is hij" en dan gokte ze hem rond de 25-30. :=

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 20:14

ik zei dat ik niet meer jonger wilde dan ik.
Mijn met mijn ex scheelde ik 15 maanden.

En nu stiekem toch weer een jonkie :') alleen schelen we nu iets minder (6 maanden)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 20:39

Aahh, help XD

Hij staat hier straks buiten de sportschool.
Ik dacht dat doet ie toch niet, kakkk XD

Advies nodig :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 20:41

_Nancy schreef:
Aahh, help XD

_O- _O- _O- _O-

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 20:52

_Nancy schreef:
Aahh, help XD

Hahaha welke sportschool?

Nja mocht je een uitweg nodig hebben pb me maar dan vis ik je wel ergens op :D

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:07

Pffff ik tref het wel met de mannen zeg :')

Na mijn Amerikaanse militair was ik eigenlijk een beeeetje klaar met tinder. maar toch nog als tijdverdrijf beetje blijven swipen. Uiteindelijk wel een leuke match er tussen, lijken qua gedrag erg op elkaar, qua levensstijl en verleden matchen we als een trein en hijs 7 dagen na mij jarig.. We hadden binnen 4 dagen onze eerste daten. Damnnn.. hij.was.leuk! en dat vond hij ook van mij. Uuuuuuuren zitten kletsen.. hij ging om 2 uur pas weg. dit was op een vrijdag
Zelfde kunstje hebben we zondag avond en dinsdag avond herhaald. voelde zo goed allemaal!

Maar daarna werd het een beetje korter af in antwoorden en afspreken werd een uitdaging.. met pijn en moeite hem vrijdag avond paar uurtjes gezien. Maaar nu loopt het ineens op niets. krijg amper zinnen als antwoord alleen "Ja leuk" "gaat goed" dat soort dingen. Afspreken lukt ineens niet wegens druk, tijd voor mezelf nodig, ik ga naar vrienden, whatever.. Maar als ik er naar vraag wil hij als ie tijd heeft graaaag met me afspreken en is dr niets aan de hand. Krijg ook nog steeds een hartje bij slaaplekker en goedemorgen kusje. maar er gebeurt verder niets.. geen initiatief tot afspreken, geen lieve woorden...

what to do? ik vind hem stiekem wel heel leuk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:36

Zitosh schreef:
Oh Ann, wat een gedoe van die eerste zeg. Die weet ook niet goed wat ie wil :+

Belachelijk dat iemand je zou dumpen omdat je te positief in het leven staat.. Ik ga juist rennen van "pessimisten".

Had ik het toevallig zondagavond nog met een vriend over. Ik ben een enorme pessimist, ik ben heel cynisch, sarcastisch, kan heel chagrijnig uit de hoek komen en ben echt een botte trut. Je zou me moeten zien naast iemand die heel vrolijk en optimistisch is, ik ben dan echt binnen 2 minuten in staat om iemand met de tandjes over het asfalt te slepen. Klinkt heel overdreven, is het ook wel, maar zo wat kan dat vervelend zijn. Mijn ex deed het heel erg. Had ik een herkansing niet gehaald 'maar lieverd dat maakt toch niet uit!! Dan ga je volgend jaar toch iets anders studeren!!' en altijd maar dat eeuwige 'het komt wel goed'. Dat weet ik zelf ook wel, maar ik wil er soms gewoon even over zeiken. Hij begon ook telkens over dat ik niet mocht zeuren over hoe veel huur ik betaalde, of hoe blut ik was, of hoe veel honger ik had, of over hoe het ging op school. Want er waren mensen die helemaal geen huur betaalden omdat ze dakloos waren, en die altijd blut waren, en die altijd honger hadden, en die niet eens naar school konden. Oooohhhhhh wat was dat vervelend zeg... Brr.

In conclusie kan ik me dus heel goed voorstellen dat je iemand kan dumpen omdat diegene te optimistisch is of te positief in het leven staat. Zou bij mij ook nooit goedgaan, dat soort mensen vinden mij over het algemeen ook echt niet aardig.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:40

Nancy overleefd??
En precies ik val ook niet op broekies en hou van (zelfstandige) echte mannen. Ze hoeven niet mega volwassen en serieus te zijn maar ik hou er wel van als ze al een beetje 'opgedroogd' zijn :))

Sorry Pieter dat ik je er weer aan herinnerde maar het is de harde waarheid :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:47

I'm alive!
Heb m wel weten te omzeilen haha.

Hij stond er trouwens wel echt! Hij is niet boos ofzo en snapt mij wel.
Mogelijk gaan we nu een andere keer wat doen, drankje en film ofzo.

Hij zegt zich zelfverzekerder voor te doen dan dat ie daadwerkelijk is. Dat geloof ik dan maar, zou een heel hoop goed maken haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:26

Je hebt met een handdoek om je hoofd het pand verlaten? :')

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:32

Nancy, je hebt hem dus wel gezien maar je bent er uiteindelijk niet op af gegaan? Lastig! Hoe heb je dat gedaan?

Emma als je t zo zegt snap ik ook wel dat iemand te positief kan zijn. Maar moet wel zeggen dat ik dat ook niet meer realistisch positief vind. Eerder surrealistische over een perfecte omstandigheden in mindere tijden

Even nog wat anders, ik pieste net bijna in mn broek om deze foto. Hopelijk jullie ook haha
Afbeelding

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:33

Goed dat hij toelicht dat hij dingen niet zo serieus neemt, je zou een verkeerd beeld krijgen :')

Over mijn positieve houding: ik ben niet zo positief en weldenkend als jouw ex, maar mijn vorige date was gewoon enorm gematigd in zijn gevoel. Dus als hij iets heel leuk vindt dan zegt hij dat het 'prima' was. Dat is nogal een contrast met mij aangezien ik alles leuk en gezellig vind. Dat botste uiteindelijk toen dat groter werd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:01

Ann1992 schreef:
Goed dat hij toelicht dat hij dingen niet zo serieus neemt, je zou een verkeerd beeld krijgen :')

Over mijn positieve houding: ik ben niet zo positief en weldenkend als jouw ex, maar mijn vorige date was gewoon enorm gematigd in zijn gevoel. Dus als hij iets heel leuk vindt dan zegt hij dat het 'prima' was. Dat is nogal een contrast met mij aangezien ik alles leuk en gezellig vind. Dat botste uiteindelijk toen dat groter werd.

Begrijpelijk hoor :j Ik ben een persoon dat alles 'chill' vind en niet heel veel extra gradaties van leuk vinden heeft buiten 'chill' en 'niet zo chill'. Kan me die botsing dus heel erg goed voorstellen

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 07:24

Berdien, :') Dat viel te erg op denk ik

Kelly, nee ik heb hem niet gezien, heb m mogelijk weg zien rijden :P Waarschijnlijk ga ik hem dinsdag wel echt zien :oo

Die man is niet zo knap :') Die swipe ik naar links!

En wat betreft die botsing, same hier. Mensen denken dat ik vaak wat meer 'chill' ben en geen drama maak (laatste gesprek gehad in de sportschool met een jongen die dat zei).. Ik was het er niet meer eens :') Op sommige vlakken ben ik heel relax en laat het maar gebeuren, maar aan de andere kant....

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 08:05

Sexy boy is dat kelly

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 10:13

Lekkere boy inderdaad Kelly

En Nancy spannend hoor dinsdag, hopelijk gedraagt die zich dan :+

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 10:27

Goede uitleg van Emma, ik herken mezelf daar ook wel gedeeltelijk in, dat hyperblije gedoe is ook niet echt aan mij besteed haha.

Aah Nancy was je zo dichtbij heb je em niet gezien! Nog best lang wachten tot dinsdag spannend.

Lekkertje hoor Kelly whaha gelukkig is hij niet serieus :')

Lastige Liiszle maar ook wel weer een mannendingetje om de eerste weken super enthousiast te zijn en daarna wat minder..ik zou of vragen wat hij wil of het op zn beloop laten en hem maar z'n best laten doen.

Wat ik gister nou weer had, nieuwe match op tinder (eigenlijk een beetje uit verveling nog ah swipen haha) opzich leuke gast om te zien, werkt bij een bedrijf waar m'n pa ook heeft gewerkt en kwam heel normaal over dus nou ja goed na even gechat te hebben nummer gegeven voor whatsapp gaat tie binnen 3 minuten bellen dus ik hang op en zeg van joh daar heb ik nu echt niet gelijk zin in, heeft tie me vervolgens in een half uur tijd ik denk wel 15!!!keer gebeld wtf!!!! Dus ik maak heel duidelijk dat ik daar niet van gediend ben, vervolgens heb ik zn nummer verwijdert noem maar op nee hoor appt tie vanochtend gewoon weer 'heb je ME nummer verwijdert?' naaahhh ben je dan gek of ben je dan gewoon gestoord 8)7

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:09

Wat naar Lougino! Wat een mafkees! Ik ben ook niet zo gediend van lui die dan direct gaan bellen :(

Ik ben nu gezellig aan het Tinderen met een paar kerels. Lukt me gelukkig nog erg goed om het allemaal niet te serieus te nemen :P