Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destination schreef:Wel veel Groningers hier
Fietsen is levensgevaarlijk in Groningen. De eerste keer dat ik er fietste werd ik bijna aangereden, want er was een vrachtwagen die had besloten dat hij wel voorrang had ondanks de haaientanden op zijn weghelft.
Destination schreef:MarJon schreef:Ik vind fietsen in Groningen echt verschrikkelijkNiet alleen fietsen trouwens, maar lopen ook. Helemaal bij de Brugstraat/A-straat, ben altijd blij als ik op een ruimer stukje kom
Folkingestraat is ook zo'n drama. Allemaal mensen die op de weg lopen. Handig als je op de fiets bent
CupCakes_ schreef:Ohjee, trein van 15.29 vanuit Middelburg naar rotterdam centraal. Staat er op de app dat de volgende trein naar utrecht maar 4 delen heeft. Dat wordt proppen, ik neem wel een trein later
Nayomie schreef:Ik rij wel eens mee met vriendlief. Fietsers zonder verlichting.. ramp! En je wilt niet weten hoe vaak dát voorkomt. En dan nog boos worden dat de chauffeur niet oplet
Destination schreef:Wel veel Groningers hier
Fietsen is levensgevaarlijk in Groningen. De eerste keer dat ik er fietste werd ik bijna aangereden, want er was een vrachtwagen die had besloten dat hij wel voorrang had ondanks de haaientanden op zijn weghelft.
xTammyy schreef:Sta ik net binnen, gaat de deur opeens dicht en zat er bijna iemand klem
oomens schreef:xTammyy schreef:Sta ik net binnen, gaat de deur opeens dicht en zat er bijna iemand klem
Zomaar ineens? Of was er al een fluitsignaal geweest en bleven die mensen desondanks (en tegen de regels) alsnog proberen binnen te komen? Als iedereen netjes bij het fluitsignaal afstand neemt van de deuren, dan kán er niet eens bijna iemand klem komen...
Beetje jammer alleen dat in een drukke spits met te krap geplande stops en/of een kleine vertraging bij het binnenrijden, iedereen daardoor zijn trein mist.
xTammyy schreef:Haha lucky you!
Ik had van de week geen ergernis, wel een apart iets.
Aangezien ik op krukken loop, stonden een aantal mensen te wachten tot ik de trein in was. Sta ik net binnen, gaat de deur opeens dicht en zat er bijna iemand klemKei raar, want stonden nog best wat mensen buiten dus conducteur had t wel kunnen zien