Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ierusju schreef:Ik vind het dus onzin als mensen zeggen: ik lust geen japans, of geen chinees. Net alsof er maar 1 gerecht wordt gegeten. Je zegt toch ook niet dat je geen nederlands lust, wanneer je niet van worteltjes houdt.
Ik vind het al een stuk logischer als je zegt: ik hou niet van sushi of ik hou niet van bami.
Maar zeggen: 'ik lust geen *land*. ' vind ik heel raar om te zeggen.

) ierusju schreef:Ik vind het dus onzin als mensen zeggen: ik lust geen japans, of geen chinees. Net alsof er maar 1 gerecht wordt gegeten. Je zegt toch ook niet dat je geen nederlands lust, wanneer je niet van worteltjes houdt.
Ik vind het al een stuk logischer als je zegt: ik hou niet van sushi of ik hou niet van bami.
Ik lust dus geen Chinees/Japans eten en dan gaat het niet om één gerecht, maar ik lust álles niet. En waarom? Omdat ik de samenstelling van kruiden ontzettend smerig vind.
Kortom, de hele Aziatische keuken ligt me niet. Maar de Chinese keuken is hier nou eenmaal het bekendst, dus het wil echt niet zeggen dat het aan een land op zich ligt.
Ladybird schreef:Ik houd ook van treinreizen. Bus wel minder maar ook niet een ramp. Morge mag ik weer
Van Amersfoort Via Duivendrecht naar Assen, omdat er geen trein reiden kan tussen Amf en Zwolle
heerlijk, een uurtje om
Die heeft mijn moeder mij geleerd toen ik een jaar of 10 was en sindsdien doe ik het altijd zelf
Jindai schreef:ierusju schreef:Ik vind het dus onzin als mensen zeggen: ik lust geen japans, of geen chinees. Net alsof er maar 1 gerecht wordt gegeten. Je zegt toch ook niet dat je geen nederlands lust, wanneer je niet van worteltjes houdt.
Oh, onzin dus!Ik lust dus geen Chinees/Japans eten en dan gaat het niet om één gerecht, maar ik lust álles niet. En waarom? Omdat ik de samenstelling van kruiden ontzettend smerig vind.
Kortom, de hele Aziatische keuken ligt me niet. Maar de Chinese keuken is hier nou eenmaal het bekendst, dus het wil echt niet zeggen dat het aan een land op zich ligt.
![]()
Confession: Ik gamorgenstraks een dagje shoppen met m'n moeder en ik weet nu al dat ik teveel geld uit ga geven

unihorses schreef:Ladybird schreef:Ik houd ook van treinreizen. Bus wel minder maar ook niet een ramp. Morge mag ik weer
Van Amersfoort Via Duivendrecht naar Assen, omdat er geen trein reiden kan tussen Amf en Zwolle
heerlijk, een uurtje om
jij hebt net echt mijn leven gered zo ongeveer kan nog net optijd weg om over arnehm ipv amersfoort te gaan
Ik was echt heel beroerd daarna. EskeGirl schreef:Free2 schreef:Bestaat er een andere manier dan de binnenste buiten methode dan?Die heeft mijn moeder mij geleerd toen ik een jaar of 10 was en sindsdien doe ik het altijd zelf
Ja: dekbed erin proppen, punten vastpakken en schudden. Maar dat lukte dus nooit
ik doe met schudden namelijk
Lienie_F schreef:confession: Ik kan Disney's After ever after van Paint helemaal meezingen, op een paar zinnen na die ik niet kan uitspreken

En dat was nog niet eens alles. unihorses schreef:Ladybird schreef:Ik houd ook van treinreizen. Bus wel minder maar ook niet een ramp. Morge mag ik weer
heerlijk, een uurtje om
jij hebt net echt mijn leven gered zo ongeveer kan nog net optijd weg om over arnehm ipv amersfoort te gaan