Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Badeendje

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 23:50

Ik hááát reizen met het ov immens, daarom ben ik afgelopen week 3x met de auto naar college geweest en daar schaam ik me eigenlijk ook wel voor D:

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 23:54

Het voordeel van een uur langer reizen is dat ik een uur langer lezen kan xD

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 23:56

Ik weet niet wie Adam Lambert is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 23:57

Ik krijg het beeld van de vroegere Adam Lambert maar niet uit mijn hoofd. :')

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 00:29

Ik vind het dus onzin als mensen zeggen: ik lust geen japans, of geen chinees. Net alsof er maar 1 gerecht wordt gegeten. Je zegt toch ook niet dat je geen nederlands lust, wanneer je niet van worteltjes houdt.
Ik vind het al een stuk logischer als je zegt: ik hou niet van sushi of ik hou niet van bami.
Maar zeggen: 'ik lust geen *land*. ' vind ik heel raar om te zeggen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 00:48

Ik houd niet van rijst. :') :D

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 02:45

ierusju schreef:
Ik vind het dus onzin als mensen zeggen: ik lust geen japans, of geen chinees. Net alsof er maar 1 gerecht wordt gegeten. Je zegt toch ook niet dat je geen nederlands lust, wanneer je niet van worteltjes houdt.
Ik vind het al een stuk logischer als je zegt: ik hou niet van sushi of ik hou niet van bami.

Ja maar... Ik lust geen Chinees. Ook geen Nederlander, Duitser.. Ben gewoon niet zo van het kannibalisme :+

(Overigens is er geen gerecht te vinden bij de Chinees wat ik lust :+)

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 03:28

ierusju schreef:

Oh, onzin dus! :j Ik lust dus geen Chinees/Japans eten en dan gaat het niet om één gerecht, maar ik lust álles niet. En waarom? Omdat ik de samenstelling van kruiden ontzettend smerig vind. :r Kortom, de hele Aziatische keuken ligt me niet. Maar de Chinese keuken is hier nou eenmaal het bekendst, dus het wil echt niet zeggen dat het aan een land op zich ligt. :)

Confession: Ik ga morgen straks een dagje shoppen met m'n moeder en ik weet nu al dat ik teveel geld uit ga geven :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 06:22

Ik hrb gisteren voor het eerst in mijn leven in een zweefvliegtuig gezeten en ik vond het verschrikkelijk.. nooit meer. :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 09:43

Ladybird schreef:
Ik houd ook van treinreizen. Bus wel minder maar ook niet een ramp. Morge mag ik weer

Van Amersfoort Via Duivendrecht naar Assen, omdat er geen trein reiden kan tussen Amf en Zwolle

heerlijk, een uurtje om <3

jij hebt net echt mijn leven gered zo ongeveer kan nog net optijd weg om over arnehm ipv amersfoort te gaan

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 11:39

Terugkomend op het bed opmaken... door de binnenste buiten methode kan ik het nu wel 8-)

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 11:44

Bestaat er een andere manier dan de binnenste buiten methode dan? :wow: Die heeft mijn moeder mij geleerd toen ik een jaar of 10 was en sindsdien doe ik het altijd zelf :P

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 11:47

Free2 schreef:
Bestaat er een andere manier dan de binnenste buiten methode dan? :wow: Die heeft mijn moeder mij geleerd toen ik een jaar of 10 was en sindsdien doe ik het altijd zelf :P

Ja: dekbed erin proppen, punten vastpakken en schudden. Maar dat lukte dus nooit :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 12:02

Jindai schreef:
ierusju schreef:

Oh, onzin dus! :j Ik lust dus geen Chinees/Japans eten en dan gaat het niet om één gerecht, maar ik lust álles niet. En waarom? Omdat ik de samenstelling van kruiden ontzettend smerig vind. :r Kortom, de hele Aziatische keuken ligt me niet. Maar de Chinese keuken is hier nou eenmaal het bekendst, dus het wil echt niet zeggen dat het aan een land op zich ligt. :)

Confession: Ik ga morgen straks een dagje shoppen met m'n moeder en ik weet nu al dat ik teveel geld uit ga geven :+

Precies bovenstaand. Ik hou niet van de Aziatische keuken omdat ik ziel wordt van de kruiden. Omdat Chinees het bekendste is zeg je dan automatisch dat je niet van Chinees houd.

Overigens wel grappig, er is 1 Chinees waar ik kan eten zonder dat ik ziek wordt van de kruiden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 12:41

Confession; ik ga vandaag net zo hard slijmen bij mn man tot hij een paar laarzen voor me koopt O:)

En stiekem ben ik fan van Ali B en dolenthousiast dat ik in februari naar het theater ga om hem te zien :))

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 13:36

confession: Ik kan Disney's After ever after van Paint helemaal meezingen, op een paar zinnen na die ik niet kan uitspreken :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 13:54

unihorses schreef:
Ladybird schreef:
Ik houd ook van treinreizen. Bus wel minder maar ook niet een ramp. Morge mag ik weer

Van Amersfoort Via Duivendrecht naar Assen, omdat er geen trein reiden kan tussen Amf en Zwolle

jij hebt net echt mijn leven gered zo ongeveer kan nog net optijd weg om over arnehm ipv amersfoort te gaan

+1 ik ga vandaag met die reden over Almelo. :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:12

Captain schreef:
Ik hrb gisteren voor het eerst in mijn leven in een zweefvliegtuig gezeten en ik vond het verschrikkelijk.. nooit meer. :')

:\ Waarom? Ik wil ook nog zo graag zweefvliegen! Was je in hilversum? Die lier lijkt me wel heel spannend. :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:19

Nee in Terlet, heb twee vluchten gemaakt idd met de lier. Ik werd er ontzettend misselijk van ondanks dat ik twee tabletjes tegen reisziekte in had genomen. := Ik was echt heel beroerd daarna.

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:27

EskeGirl schreef:
Free2 schreef:

Ja: dekbed erin proppen, punten vastpakken en schudden. Maar dat lukte dus nooit :')

Hoe is de buitenstebinnen methode dan? :o ik doe met schudden namelijk :')

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:29

Lienie_F schreef:
confession: Ik kan Disney's After ever after van Paint helemaal meezingen, op een paar zinnen na die ik niet kan uitspreken :+

+1
Ik kan bijna alles van Paint meezingen, ben helemaal lyrisch van die gast hahaha :+

Confession; Stiekem haat ik mijn broertje echt heel erg. Hij is ontzettend denigrerend naar vrouwen/ons toe, hij heeft de kamer naast mij maar zijn kamer is een ontzettende stinkbende; ruimt nooit op en heeft altijd de computers aan staan die veel warmte afgeven waardoor het er ontzettend stinkt. Als hij geen school heeft slaap ik om 1 uur 's nachts nog niet omdat hij zijn muziek hard aan heeft en naar zijn vrienden loopt te schreeuwen. Hij vindt zichzelf he-le-maal geweldig, hij is de man in huis vindt hij zelf. Hij is superknap( lees; wast zichzelf bijna nooit. Stinkt een uur in de wind en hij eet letterlijk álles op in huis wat enigzins eetbaar is, waardoor hij onder de pukkels zit. Is ontzettend dik. En ik word echt pislink als ik aan hem denk en ben blij dat ik bijna het huis uit ga.

Hij vind dat vrouwen in de keuken horen, moeten afwassen, koken, zijn kleren wassen etc etc.
Als mijn moeder niet thuis is en ik ben bezig met mijn eigen was, gooit hij het van zichzelf erbij en durft hij te zeggen!; hier, mijn was.
Hij vindt dat wij het huis moeten schoonmaken en volgensmij hoopt hij ook dat wij zijn kamer opruimen, maar dat durft hij niet te zeggen... Ik word echt schijtziek van hem.
Zo... dat is eruit :') En dat was nog niet eens alles.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:53

Dat klinkt nou echt als een paasei Seventeen, bah. Ik word gewoon boos van je post :=

Bigbrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:54

@seventeen
Ga vooral rustig verder :P

Confession; Ik eet echt veel te veel..... :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 15:02

Ik had z'n was onder m'n arm gepakt en mooi weer terug gegooid op zijn kamer, wat een eikel.
Waarom zegt je moeder daar niets van? Desnooda alle stroom maar uit om half 11 's avonds als ie zich niet kan gedragen..

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 16:30

unihorses schreef:
Ladybird schreef:

Ja dat snap in ja.. Ik had een treinreis from hell want in amf kon ik nergens heen... Moest met de bus van amf schothorst naar zwole en dat duurde 1u en 50 min.. Twas toch niet zo leuk allemaal :')