Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gerlindie schreef:Waarom doet het geen pijn als je nagel groeit en je een wit randje krijgt?
Want eerst zit je nagel vast aan je huid, en dan niet meer.
Dat 'van de huid afscheuren' moet toch pijn doen?
En als je je nagels bijvoorbeeld te kort afknipt, doet het wel pijn
Century schreef:Ik heb mijn nagel er wel eens geheel af gehad, en als ik me goed herinner gaat die gevoeligheid dan ook vanzelf weg als er geen nagel meer overheen zit.
Century schreef:Teennagels groeien ook nog eens een stuk langzamerGelukkig groeit dat spul weer aan...
Op de (Engelse) wiki is veel te vinden over de bouw van nagels en hoe ze groeien, mocht iemand meer duidelijkheid willen over hoe het in elkaar zit.
badeendje schreef:Waarom hebben veel mensen moeite met het opnemen van de telefoon? Ik heb dit zelf ook maar ik begrijp zelf niet waarom.
renateeee_ schreef:Hoe bepaal je hoeveel salaris je krijgt als je een eigen bedrijf hebt? Mijn moeder en ik hebben hier over nagedacht maar komen er beide niet echt uit
amkeVH schreef:Vaak zeggen ze, als jij jezelf al een beetje ruikt, ruiken andere mensen je heel erg.
Omdat jij de heletijd in je eigen geur zit ben jij er al aan gewend dus ruik je het minder, en ruiken andere mensen het dus erger.
Maar geen idee of dit altijd echt zo is
renateeee_ schreef:Hoe bepaal je hoeveel salaris je krijgt als je een eigen bedrijf hebt? Mijn moeder en ik hebben hier over nagedacht maar komen er beide niet echt uit