tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 05:56

Werkze. Hopelijk geeft dat goede afleiding

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 13:42

Olympia schreef:
Werkze. Hopelijk geeft dat goede afleiding

Dankjewel :)

Had niet gereageerd kreeg uurtje geleden weer een appje van hem : kunnen we aub wel vrienden blijven we hebben samen teveel mee gemaakt om helemaal geen contact te hebben .

Ga eens goed over na denken of dat wel zo slim is om vrienden te blijven

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 13:53

Waarom niet? Ik ben het wel met hem eens, tenzij er hele erge dingen gebeurd zijn vind ik het heel vreemd om geen contact meer te willen met iemand die eens de belangrijkste persoon in je leven was.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 14:06

Ene kant heb je gelijk sheran en wil ik best vrienden blijven en zo nu en dan eens appe van goh hoe gaat het dit dat maar aan de andere kant heeft hij me wel veel verdriet pijn en veel moeite gekost in onze relatie . een wil daarom niet te veel contact meer hebben en ben bang als t weer te veel vriendschappelijk word dat t weer gaat uit lopen op ruzies en dat wil ik vermijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 14:10

Misschien eerst even wat tijd apart nemen en dan kijken of jij er ook behoefte aan hebt? :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 14:32

biggirl schreef:
Ene kant heb je gelijk sheran en wil ik best vrienden blijven en zo nu en dan eens appe van goh hoe gaat het dit dat maar aan de andere kant heeft hij me wel veel verdriet pijn en veel moeite gekost in onze relatie . een wil daarom niet te veel contact meer hebben en ben bang als t weer te veel vriendschappelijk word dat t weer gaat uit lopen op ruzies en dat wil ik vermijden

Dan kun je beter echt afstand nemen, de negatieve kant van de pijn zal toch in het begin de overhand nemen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 14:33

Vrienden blijven werkt volgens mij alleen als je beide de breakup geaccepteerd en verwerkt hebt. Als het uitgaat met mijn vriend hoeft ik in het begin iig geen contact met hem. Mss dat het later wel kan maar ik denk dat je dan mss toch hoop blijft houden en jezelf kwelt

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 15:33

Zoals capopje zegt. Denk dat het absoluut niet slim is om weer contact met je ex te hebben als er nog gevoelens zijn langst een kant, want dan worden die gevoelens alleen maar aangewakkerd. Je kan natuurlijk altijd zien later, maar eerst jezelf de tijd gunnen en het een plekje geven.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:31

Ben ik het mee eens..
Ik heb totaal geen haatgevoelens voor mijn ex maar vrienden kan ik ook nog niet zijn..
Voor mij zijn er nog teveel gevoelens om die volledig te negeren.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:34

Wij zijn van de week vriendschappelijk samen geweest na zes weken en dat ging goed. Gewoon voelen en doen wat voor jullie beiden goed is.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:47

Ik ben geen vrienden meer met mijn ex. Hij kon het niet en heeft duidelijk ook aan mij gevraagd om afstand te houden, we communiceren dus enkel nog over de hond. Hoewel ik het volledig een plaats heb kunnen geven en inmiddels dus een nieuwe vriend heb vind ik het wel jammer, want hij is wel bijna 3 jaar een deel geweest van mijn leven. Maar ik snap hem ook wel, en het is voor hem nog heel pijnlijk om mij met een ander te zien.

Naamloos1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 08:12

Hoi allen, als stille lezer kom ik mij helaas melden. Gister middag heeft mijn vriend onze relatie verbroken, het voelde alsof er een vrachtwagen over me heen reed.

Ik zal het hele verhaal niet uitleggen, maar wij wonen best een eindje uit elkaar en ik geef al jaren aan dat dit een zorg voor mij is. Nu hadden we al 3 weken ruzie en gezeur dus ik ging gister zijn kant op om alles eens goed uit te praten. We houden immers van elkaar, dus we komen er wel uit, toch? Maar hij bleek allemaal pijn en verdriet te hebben van de afgelopen weken en wil ermee stoppen. Hij heeft mij nooit laten weten hoe hij zich voelde, hoe kon ik het weten? Hoe kon ik mezelf verbeteren?

Kennelijk is hij een enorme binnenvetter en daardoor voel ik me een soort ‘bedrogen’. Niks laten weten over je gevoel, en dan ineens alles op tafel gooien en al besloten hebben te stoppen. Ik sta machteloos.

En daar reed ik dan, overstuur naar huis. Geen honger, niet kunnen slapen. Hoe moet je in hemelsnaam verder als je de iemand waar je zo van houdt van het ene op het andere moment nooit meer zult zien.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 08:17

Ach toch, sterkte. Lastig is dat, als de beslissing voor je gemaakt wordt en je er zelf niets vanaf wist of achter staat. Hoe stom het ook klinkt, het wordt echt beter. Laat je verdriet er wel zijn en eet chocolade als je weer honger hebt of zoiets, maar het komt goed :j Uiteindelijk. Het enige wat je kan doen is er doorheen.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 12:25

Naamloos1994 schreef:
Hoi allen, als stille lezer kom ik mij helaas melden. Gister middag heeft mijn vriend onze relatie verbroken, het voelde alsof er een vrachtwagen over me heen reed.

Ik zal het hele verhaal niet uitleggen, maar wij wonen best een eindje uit elkaar en ik geef al jaren aan dat dit een zorg voor mij is. Nu hadden we al 3 weken ruzie en gezeur dus ik ging gister zijn kant op om alles eens goed uit te praten. We houden immers van elkaar, dus we komen er wel uit, toch? Maar hij bleek allemaal pijn en verdriet te hebben van de afgelopen weken en wil ermee stoppen. Hij heeft mij nooit laten weten hoe hij zich voelde, hoe kon ik het weten? Hoe kon ik mezelf verbeteren?

Kennelijk is hij een enorme binnenvetter en daardoor voel ik me een soort ‘bedrogen’. Niks laten weten over je gevoel, en dan ineens alles op tafel gooien en al besloten hebben te stoppen. Ik sta machteloos.

En daar reed ik dan, overstuur naar huis. Geen honger, niet kunnen slapen. Hoe moet je in hemelsnaam verder als je de iemand waar je zo van houdt van het ene op het andere moment nooit meer zult zien.

Heel vervelend voor je, veel sterkte :(:) Gaan jullie als alles afgekoeld is misschien nog eens afspreken? Dat kan namelijk wel voor opheldering zorgen als alles wat gekalmeerd is. Hoe lang waren jullie samen? Kop op meid, misschien valt er nog wat te lijmen.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 13:27

Hoi allen, ik lees al eventjes mee maar ik wil hier nu ook even mijn verhaal doen :o 3 weken geleden heb ik mijn relatie verbroken met mijn vriend met wie ik anderhalf jaar een relatie had. Erg moeilijk, want hoewel we het onwijs leuk hadden met zijn tweetjes heb ik gewoon altijd het idee gehad dat zijn vrienden boven mij komen op zijn prioriteitenlijstje. En dat is gewoon heel pijnlijk. Het feit dat hij mijn gevoel hierover totaal niet serieus nam hielp ook niet mee.

Afgelopen weken nog wel wat geprobeerd te praten, maar ik merk gewoon dat er geen verandering in bovenstaande komt. Hij wilt graag vrienden blijven en elkaar blijven zien (hij zou in theorie ook nog steeds door willen met de relatie maar dat terzijde), ik weet niet of ik dat kan aangezien ik dan vrees dat ik het dan niet 100% los ga kunnen laten en de hoop houdt dat hij wilt veranderen. Maar aan de andere kant wil ik hem ook niet zomaar kwijt (ookal heb ik er zelf een punt achter gezet). Pffff, lastige en verwarrende situatie dit :(

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 14:14

Esmee, op welke manier had je de indruk dat zijn vrienden hoger stonden op de rangorde??

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 14:20

Mag ik je daar even een pbtje over doen? Het is een behoorlijk lang verhaal en wil niet gelijk het hele topic volspammen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 14:21

Als je nog een mening wil mag je mij ook wel een PB doen.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 16:28

Ik ben ook wel benieuwd, dus mij mag je ook altijd een pb doen :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 16:48

Speciaal voor dit topic :')
Afbeelding

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 17:07

MarlindeRooz schreef:
[ Afbeelding ]

:') :') :')
Afbeelding

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:36

MarlindeRooz schreef:
[ Afbeelding ]

:') :') herkenbaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:48

CalipsoLover schreef:
MarlindeRooz schreef:
[ Afbeelding ]

:') :') :')
[ Afbeelding ]

Ik keek inderdaad zo toen mijn ex een gifje naar me toe stuurde van hoe hij mijn tandenborstel in de prullenbak gooide.

Geen grap. :')

edit:
Afbeelding
Dit kreeg ik dus letterlijk toegestuurd. :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-09-18 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:53

Oke dat is triest :')

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:58

Resistance schreef:
CalipsoLover schreef:

Ik keek inderdaad zo toen mijn ex een gifje naar me toe stuurde van hoe hij mijn tandenborstel in de prullenbak gooide.

Geen grap. :')

edit:
[ Afbeelding ]
Dit kreeg ik dus letterlijk toegestuurd. :j

Dit is echt heel kinderachtig _O-