Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olympia schreef:Werkze. Hopelijk geeft dat goede afleiding
biggirl schreef:Ene kant heb je gelijk sheran en wil ik best vrienden blijven en zo nu en dan eens appe van goh hoe gaat het dit dat maar aan de andere kant heeft hij me wel veel verdriet pijn en veel moeite gekost in onze relatie . een wil daarom niet te veel contact meer hebben en ben bang als t weer te veel vriendschappelijk word dat t weer gaat uit lopen op ruzies en dat wil ik vermijden
Naamloos1994 schreef:Hoi allen, als stille lezer kom ik mij helaas melden. Gister middag heeft mijn vriend onze relatie verbroken, het voelde alsof er een vrachtwagen over me heen reed.
Ik zal het hele verhaal niet uitleggen, maar wij wonen best een eindje uit elkaar en ik geef al jaren aan dat dit een zorg voor mij is. Nu hadden we al 3 weken ruzie en gezeur dus ik ging gister zijn kant op om alles eens goed uit te praten. We houden immers van elkaar, dus we komen er wel uit, toch? Maar hij bleek allemaal pijn en verdriet te hebben van de afgelopen weken en wil ermee stoppen. Hij heeft mij nooit laten weten hoe hij zich voelde, hoe kon ik het weten? Hoe kon ik mezelf verbeteren?
Kennelijk is hij een enorme binnenvetter en daardoor voel ik me een soort ‘bedrogen’. Niks laten weten over je gevoel, en dan ineens alles op tafel gooien en al besloten hebben te stoppen. Ik sta machteloos.
En daar reed ik dan, overstuur naar huis. Geen honger, niet kunnen slapen. Hoe moet je in hemelsnaam verder als je de iemand waar je zo van houdt van het ene op het andere moment nooit meer zult zien.
Resistance schreef:CalipsoLover schreef:
Ik keek inderdaad zo toen mijn ex een gifje naar me toe stuurde van hoe hij mijn tandenborstel in de prullenbak gooide.
Geen grap.
edit:
[ Afbeelding ]
Dit kreeg ik dus letterlijk toegestuurd.