Zo, net even de hond uitgelaten en had voor de zekerheid mijn winterjas aangetrokken. Dat was geen overbodige luxe!! Het is goed fris! Grotendeels door de wind natuurlijk. Buienalarm op mijn telefoon zegt steeds dat er weer een bui aankomt, maar dan valt het gelukkig toch weer mee.
Nu alles binnen is, hond is uit geweest, vind ik een flinke bui eigenlijk wel heel lekker! Maar ik weet dat er nog veel mensen naar buiten moeten, dus voor hun hoop ik dat het later komt.
Jaaa ik moet nog naar buiten, moet naar de paarden toe zo.Tis hier nu lekker blauw met de zon,hoop dat dit zo blijft.Nog wel een harde wind en fris nu.
best een poos zon gehad en nu dan toch weer behoorlijke regenbuien. ik heb die van mij een dek opgedaan aangezien ze koliekerig languit in een plas was gaan liggen... eerst dus fleecedek opdrogen en toen het begon te regen d'r regendek op morgen gaat ie er mooi weer af.
quartel
Geplaatst: 07-10-14 17:06
Ik heb alleen wat regen gehad onderweg naar de kliniek. Eenmaal daar lekker warm en droog binnen Nog even in de zon zitten roken met andere eigenaren......was prima te doen Als ik het zo lees van jullie heb ik heeeeelemaal niks te mopperen
Marcella
Geplaatst: 07-10-14 17:29
Ja hoor ben aan het mesten zon, afgewisseld met regen en onweer die nog door blijf rollen. Baal nu dat ik niet 's ochtends voor het slechte weer kon mesten.
En uiteindelijk ook nog languit in de modder gelegen alleen daar zijn mijn wervels nu niet zo blij mee.
Pandora2
Geplaatst: 07-10-14 18:01
Hier zon en af en toe een plensbui .... wel zonet 2 hele mooie regenbogen Had geen fototoestel bij de hand...jammer. Verder heb ik de verwarming maar terug aangezet ...winter is coming.. het is niet anders...
Hier is de verwarming nog steeds uit. We hebben vorige maand het huis opnieuw laten isoleren. En dat werkt als een charm, het is binnen nog steeds 21+ graden. 's nachts is het nog niet onder de 17 graden geweest binnen.
Britta31
Mooie foto Hier is t buiten ook koud, is maar 8 graden brrr. Wel heel gaaf, zag net onweer, maar kon niet zien waar t hier in de buurt was. Blijk ik het onweer te zien wat boven Noord-Holland hangt, schijnt dus te kunnen met helder weer. Vind ik wel heel bijzonder.