Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 15:28

Dirndl schreef:
Natuurlijk kom je voor de muziek, maar dat zou je dan toch bij elke situatie kunnen zeggen? À la "je gaat toch naar de universiteit om te leren, dan maakt het toch niet uit hoe je eruit ziet?"
Er zijn er die er gewoon in verschillende situaties leuk uit willen zien, en een festival is toch 'uit gaan': dansen, mensen kijken, drankje doen, flirten <<) . Dan doen veel mensen nou eenmaal graag een beetje moeite!
Het hele ik-ben-meer-hipster-dan-jij-gedoe kan ik dan ook weer niet tegen, maar ik ben sowieso niet van de festivals. Veel te massaal, bah :=

En zoals ik zei, maxi jurk = pyjama feeling. Ideaal :D

Dat is precies dat ik bedoel ja!
Tuurlijk wil je er wel leuk uitzien, maar ik verbaas me erover hoeveel moeite mensen in een festivaloutfit steken. Om vervolgens met een outfit te komen, die totaal niet praktisch is, maarja, 't ziet er zo leuk uit he 8)7 Festivals zijn intussen bijna modeshows geworden :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 15:46

xSwanHeart schreef:
Dirndl schreef:
Natuurlijk kom je voor de muziek, maar dat zou je dan toch bij elke situatie kunnen zeggen? À la "je gaat toch naar de universiteit om te leren, dan maakt het toch niet uit hoe je eruit ziet?"
Er zijn er die er gewoon in verschillende situaties leuk uit willen zien, en een festival is toch 'uit gaan': dansen, mensen kijken, drankje doen, flirten <<) . Dan doen veel mensen nou eenmaal graag een beetje moeite!
Het hele ik-ben-meer-hipster-dan-jij-gedoe kan ik dan ook weer niet tegen, maar ik ben sowieso niet van de festivals. Veel te massaal, bah :=

En zoals ik zei, maxi jurk = pyjama feeling. Ideaal :D

Dat is precies dat ik bedoel ja!
Tuurlijk wil je er wel leuk uitzien, maar ik verbaas me erover hoeveel moeite mensen in een festivaloutfit steken. Om vervolgens met een outfit te komen, die totaal niet praktisch is, maarja, 't ziet er zo leuk uit he 8)7 Festivals zijn intussen bijna modeshows geworden :Y)

Er zit nogal een verschil tussen een leuke praktische outfit en een outfit die verre van praktisch is.
Ik koop niets nieuws, en vraag me gewoon af wat een beetje praktisch en leuk is :)

Dirndl

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 15:57

Is volgens mij van SwanHeart ook niet aanvallend bedoeld, en van mij al helemaal niet! Daarom mijn suggesties op de vorige pagina. Heel veel plezier ook in ieder geval :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 15:59

Oh nee, aanvallend is het zeker niet! Sorry als het zo overkwam, dat was natuurlijk niet de bedoeling ;) Ik verbaas me ook niet zozeer om om jou hoor, maar meer om het algemene beeld. Zie het gewoon steeds vaker, ook bvb in tijdschriften ;)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 16:09

Nu ja laatst is een meisje dat ik ken met zo een peplumjurkje naar een festival geweest... Kan je vertellen dat dat geen succes was!
Meestal ( als ik dan al een festival doe ) is het een short/lange broek met een leuk topje of een skaterdress. Zo zie ik er doorgaans uit en op stap ook alleen wat meer make-up. Gaat prima, maar veel jongens heeft het tot nu toe nog niet opgeleverd +)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 16:40

Oh nee ik voel me ook niet aangevallen ;) Hier zitten de modegoeroes, dus vandaar dat ik hier mn vraag even stel.
En bedankt voor de tips!

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 20:50

Sorry dat ik even kom binne vallen en jullie kennen mij ok niet. Ik wil graag nike roshe run en zag op deze site verschillende leuke. Wat mij opvalt is de enorme korting omdat de meeste rond de 90 euro kosten, weten jullie of dit echte zijn/de site betrouwbaar is?

http://www.favorieteschoenen.nl/nike-ro ... turkos-wit

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:01

noaxhorses schreef:
Sorry dat ik even kom binne vallen en jullie kennen mij ok niet. Ik wil graag nike roshe run en zag op deze site verschillende leuke. Wat mij opvalt is de enorme korting omdat de meeste rond de 90 euro kosten, weten jullie of dit echte zijn/de site betrouwbaar is?

http://www.favorieteschoenen.nl/nike-ro ... turkos-wit

Websites met een layout als deze, nooit nooit nooit maar dan ook never vertrouwen!! Als je alleen al rond klikt bij andere modellen valt het taalgebruik meteen op. Typische vertaalmachine zinnen die van geen kant kloppen.

Daarnaast kijk ik ook altijd naar de betaal mogelijkheden, en hebben alle NL webshop wel een iDeal functie. Ook check ik vaak of er social media links op staan en bekijken dan hun Facebook oid. Maar dat hebben ze niet.

Plus onderaan staat zo'n verified logo waar je ten alle tijden op zou moeten kunnen klikken en doorverwezen worden naar de site met de nodige info over de webshop. Dat kan hier dus ook niet.

En als laatste: is de korting te mooi om waar te zijn? Yep dan is dat het ook.

Waarschijnlijk wordt je gewoon opgelicht na het betalen of bij enig geluk krijg je een vreselijk slecht namaak paar toegestuurd (in enkele gevallen dit eens gelezen).

Ga gewoon naar nike.nl of frontrunner.nl of naar de stad :j Roshe Runs lopen overigens heerlijk en zijn echt toffe schoenen, ik heb ook twee paar :D

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:41

Dankje, deze info had ik echt even nodig. Vond de korting ook te mooi om waar te zijn.

Wat is de normale prijs voor het soort dat ik op denlink had? Rond de €90 toch?

Bedankt voor je info! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:17

Roshe Run's zijn volgens mij wel een stukje duurder dan €90, maar dat kan ik ook fout hebben. Mijn Air Max waren in ieder geval €144

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:47

Roshe Run's zijn normaal 90 euro, LE's zijn 105 euro(zoals de liberty) :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:37

Rowdine schreef:
Kan iemand me helpen met een goede festival look? Ik wil pertinent geen korte broek aan omdat mn benen echt veel te wit zijn. Wat voor broek kan ik aan met warm weer en wat voor top en schoenen? :)

Just saying, je loopt hartstikke voor l*l met een lange broek met mooi weer. :+
En ik ben vandaag net terug van een 4 daags festival met veeeel witte (en bruine) benen, dik, dun, vlekkerig etc etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:57

Just saying, t interesseert me niet wat de wereld ervan vindt. Wel wat ik er zelf van vind.
Schattig dat je zegt dat het 'hartstikke voor l*l is. Many thanks voor je tips :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 00:16

Ik ben niet zo van de festivals, maar ik zou ook niet zo snel een kort broekje/hotpants aan doen. Tenzij het 30 graden is en nauwelijks afkoelt, maar dat heb je maar weinig hier in Nederland.

Ik heb prima benen, aardig bruin, maar ik zou een korte broek echt niet praktisch vinden. Lijkt me snel te koud ook 's avonds. Snap ook niet zo waarom dat opeens zo'n hype is, hotpants met crop tops en een kimono. Ook met een lange broek kan je er leuk uitzien en dus niet voor l*l lopen.

Dus eigenlijk zodra je niet mee doet met de rest, loop je gelijk voor l*l?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 01:34

's avonds deed ik inderdaad een lange broek aan, maar als je in een tent staat te dansen dan ben je niet echt blij met een lange broek. :+

En er zit ook nog wat tussen een lange broek en hotpants in...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 05:26

Voor banketstaaf lopen met een lange broek... Wat een statement weer. :')

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 08:34

Haha dat is inderdaad wel grappig. :P maar het belangrijkste op een festival zijn gemakkelijke kleren die vuil mogen worden. Ik heb nooit wat fashionable aan op een festival :D En ik had ooit witte hotpants met print aan (was het enige dat nog paste van zomerkleren, had geen tijd om naar de winkel te gaan). Die konden na 4 dagen in de vuilbak.. := Als het warm is en je wil per se een lange broek, ga dan niet in jeans. Tegenwoordig zijn er veel van die broeken in dunne stof, met print. Misschien zoiets? (Maar niets wit) Een rok zou ik overigens ook niet willen aandoen op een festival, vind dat niet handig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 08:44

MarlindeRooz schreef:
's avonds deed ik inderdaad een lange broek aan, maar als je in een tent staat te dansen dan ben je niet echt blij met een lange broek. :+

En er zit ook nog wat tussen een lange broek en hotpants in...

:+ :+ :+ :+
Je hebt toch hopelijk zelf wel door dat je tips super onbruikbaar zijn he?
Ik krijg een beetje het idee dat je met je 18 jaar net voor het eerst naar een festivalletje bent geweest en jezelf nogal wijs voelt. Niet nodig.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 09:05

Dat heb je helemaal goed! Maar dat maakt jou niks beter dan mij.
Maar het is niet voor niets dat je bijna geen jurkjes en rokjes zag. Tuurlijk weet ik er niet alles van. Jij blijkbaar ook niet want anders vroeg je het niet. :+

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 09:11

Voor banketstaaf met een lange broek vind ik wat overdreven. Maar overdressed op een festival is tegenwoordig in. vind het een beetje onzin.het is meer een wedstrijd. Lange broek met shirt kan prima.als ik er heen ga is het voor de muziek. En mijn benen zijn niet geschikt voor een hotpants..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 09:12

MarlindeRooz schreef:
Dat heb je helemaal goed! Maar dat maakt jou niks beter dan mij.
Maar het is niet voor niets dat je bijna geen jurkjes en rokjes zag. Tuurlijk weet ik er niet alles van. Jij blijkbaar ook niet want anders vroeg je het niet. :+

Klopt. Gelukkig zeg ik dat ook nergens. :+

Nee, ik ben al een jaartje of twee niet meer geweest. Vandaar m'n vraag.
Anyway, ik heb in je posts nog geen enkele tip zien staan (tenzij 'je loopt verschrikkelijk voor l*l een tip is), dus het lijkt me handig dat je ofwel inhoudelijk reageert of gewoon niet. Hier heeft namelijk niemand iets aan.

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 09:15

Zou ik vanaf nu hier mee mogen kletsen ? Moet ik me even voorstellen?

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 09:16

Oh dan heb ik zaterdag voor l*l gelopen :D .
Voor een festival gewoon goed kijken naar de weersvoorspelling en het terrein en daar je kleding op aanpassen.
Tussen al die mensen is het overigens minder snel koud. En als het goed is sta je lekker te bewegen op de muziek :).

Kern van het verhaal is dat als je je er lekker in voelt en het vies mag worden je het aan kunt doen :D .
Laatst bijgewerkt door Josien_ op 08-07-14 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 09:16

Heb je geen harem broek? Ik ben het type dat juist met witte benen en korte broek aan heeft, anders worden ze nooit bruin.

Tip 1. Ga in mei naar de zon, dan word je van te voren bruin :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 09:21

Jolandaa_ schreef:
Heb je geen harem broek? Ik ben het type dat juist met witte benen en korte broek aan heeft, anders worden ze nooit bruin.

Tip 1. Ga in mei naar de zon, dan word je van te voren bruin :+

Ja! Misschien trek ik die wel een aan! Bedankt voor de tip :)

Ja vakantie, haha. Was graag al geweest!