Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 10:48

Samiyah schreef:
Haha dat heb ik ook wel eens gehad Jolien87, beetje vreemd :') als ze het zo graag willen bellen ze mij maar.

Ik heb dat ook eens gehad, gaat dan vaak om het feit dat als hun bellen, het hun geld kost. Serieus. Toen ik dus zo'n zelfde mail kreeg en zei dat ze mij maar moesten bellen was het "heb je whatsapp, want dat is gratis".

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 11:02

Samiyah schreef:
Ik vind het goed dat ze een zo goed mogelijk plekje voor haar kat zoekt, maar ze gaat er wel erg ver in. Om nog maar te zwijgen over de privé informatie. :')

Waarschijnlijk verwachtte ze dat je ook de medische geschiedenis van jouw vader op tafel zou gooien.

Ik vind whatsapp niet bepaald een meerwaarde hebben ten opzichte van e-mail. Bellen gaat inderdaad makkelijker maar ik wil uit principe mijn telefoonnummer niet zomaar geven. Tenzij ik merk dat met mailcontact goed verloopt.
Ik had het vorige week met de verkoop van mijn zadel. Er was al een fijn en vol mailcontact aan vooraf gegaan dus voor op de dag zelf had ik mijn telefoonnummer aan haar gegeven. Het zadel lag namelijk op de manege en op deze manier kon ze me even bellen zodra ze er was. Op die manier kon ik haar opwachten bij de ingang in plaats van dat ze op een onbekend terrein naar mij moest vragen.

AcrylicMess

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 11:20

Pff mijn bod is afgewezen waarschijnlijk omdat meneer vond dat ik teveel vragen stelde die hij denk ik niet begreep. Het enige wat hij ook bleef antwoode was kom halen kom op halen. Verdorie

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 12:04

Ik vertrouw die nieuwe advertenties met alle nieuwe spullen op de boktmarkt niet... vandaag geregistreerd, heel veel spellingsfouten en afkortingen maar je wel voordoen als winkel.......

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 12:09

upendo schreef:
Ik vertrouw die nieuwe advertenties met alle nieuwe spullen op de boktmarkt niet... vandaag geregistreerd, heel veel spellingsfouten en afkortingen maar je wel voordoen als winkel.......

Die van de diverse setjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 12:10

Daar zat ik ook al naar te kijken.. vind het mooie setjes maar kan het moeilijk even op gaan halen :=

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 12:15

Ja wat ik vooral vreemd vind, is dat als ik de winkel Google, ze een beetje gelijk zijn aan een Boerenbond.
Geen 'dure' merken als HKM en Kingsland >;)

Edit: en de FB pagina doet het niet......

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 12:19

Heb de winkel even via facebook benaderd :) .
edit: de facebook pagina van Agro Tuin & Dier is van dezelfde persoon als de bokt advertenties :)

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 12:25

Oke.. vind het toch maar een raar iets. De FB pagina vanuit het profiel doet het ook niet..
En waarom staan die spullen dan niet op hun website. Maar oke. Dan zal het wel prima zijn denk ik...

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 12:32

Ook vind ik het raar, dat iemand met de zelfde foto's adverteert op mp als een bekende bokker hier...

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 12:53

inmiddels staan er prijzen bij de artikelen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 12:59

Hm, ik twijfel.
Ik heb een aantal Ankypads en eurostar stripe-in pads op mp en bm staan.
(Zie link in mijn onderschrift).
Nu krijg ik een mail van iemand die alle Ankypads en Eurostars incl. Verzending voor €120,- wil overnemen met uitzondering van de vierkante pad.
Het gaat dan om 5 Ankypads en 2 Eurostars waar ik per stuk gemiddeld €20,- voor vraag.
Ik heb haar nu voorgesteld om €130,- te doen incl. Verzending en de vierkante pad.
Wat zouden jullie doen? Ik heb nog nooit eerder zo'n stapel pads verkocht en ik wil haar ook niet de volle pond laten betalen als ze alles neemt.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:04

Ik vind 120,- incl voor alle pads wel een netjes bod hoor!
Het zit maar 20,- onder je eigenlijke vraagprijs (weet niet of die vraagprijs incl of excl verzenden was?)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:05

Ik vind het netjes als ze daarmee akkoord gaat, gezien de pads nog gewassen moeten worden en het niet meer de nieuwste zijn. :P

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:07

Jolien87 schreef:
Hm, ik twijfel.
Nu krijg ik een mail van iemand die alle Ankypads en Eurostars incl. Verzending voor €120,- wil overnemen met uitzondering van de vierkante pad.
Het gaat dan om 5 Ankypads en 2 Eurostars waar ik per stuk gemiddeld €20,- voor vraag.
Ik heb haar nu voorgesteld om €130,- te doen incl. Verzending en de vierkante pad.
Wat zouden jullie doen? Ik heb nog nooit eerder zo'n stapel pads verkocht en ik wil haar ook niet de volle pond laten betalen als ze alles neemt.

Je link in je onderschift gaat niet naar jou advertenties, maar die van de bokker die klikt zelf

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:09

Mocht ze niet akkoord gaan met de €130,- dan kan ik alsnog voor haar eigen voorstel gaan.
Ik baal wel een beetje van de pads want ze zijn nog hartstikke goed alleen mijn dressuurzadel heeft flink afgegeven waardoor de vegen zijn ontstaan.
In de advertenties staat dat verzendkosten voor de koper zijn maar als iemand de hele bubs in 1 keer koopt voor een mooi bod dan kunnen de verzendkosten daar best vanaf vind ik.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:10

HTM schreef:
Jolien87 schreef:
Hm, ik twijfel.

Je link in je onderschift gaat niet naar jou advertenties, maar die van de bokker die klikt zelf

Ooh goed dat je het zegt. Dat zie ik zelf natuurlijk niet. O:)
Iemand enig idee hoe ik dit wel goed kan krijgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:12

Jolien, als het goed is is dit jouw goede link:

http://www.bokt.nl/markt/their-ads/64343

je kan je eigen 'ads link' krijgen door op je eigen profiel te kijken, en daar rechts te klikken op 'alle advertenties van' en copy link location aan te klikken (wat het in het nederlands is weet ik niet :+ )

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:13

Via je profiel naar jouw advertenties gaan, die link gebruiken :)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:19

Ik vind 120 euro voor alle dekjes uitgezonderd de vierkante best wel een mooi bod. Zeker omdat die zwarte vegen echt wel opvallend zijn en het nog maar de vraag is in hoeverre die er nog uit gaan.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:20

Thanks!

Zojuist een mail teruggekregen dat we voor 125, een deal hebben.
Helemaal prima!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:21

is upendo soms diegene die alles wil kopen ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:28

:P Nee hoor. :Y) Mijn kast op stal is vol, dus ik mag niks meer kopen. :Y)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:46

Hihi arme Upendo.
Ik heb geen idee of het een bokker is. Ze heeft gereageerd via marktplaats.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 16:27

Zucht, daar gaan we weer. Zadeljacht is begonnen...
mijn heerlijke County dressuur te koop staan, hoop dat ik hem verkocht krijg in de tijd van honderden zadels op Marktplaats. ;(