Toch naar bollie geweest dankzij het openbaar vervoer en op een paar druppels na dus heerlijk weer gehad met af en toe zonnetje. Kon heen zelfs merken dat er veel wind met windstoten was op de moerdijkbrug met de trein.
Marcella
Geplaatst: 03-01-14 16:32
In dordrecht is het nu aan het hozen gelukkig busstation overdekt.
En dat toen ik in Alblasserdam bij de Bas v/d Heijden uitstapte en toen was het droog even boodschapjes gehaald en toen ik buiten kwam was het nog steeds droog en bus duurde me te lang dus maar naar huis gelopen (1 km ongeveer). Nou net thuis en het begon me dus te onweren met regen en hagel.
En nu zie ik niks meer buiten, want heb ongezellig mijn rolluiken dicht gedaan.
Bakken regen,onweer,bliksem en windstoten.Op de wei wast heerlijk weer! Heb me schuurtje nu zo goed als helemaal betegeld,2 kasten er al ingezet en de achterkant al dicht gemaakt.Toen zag ik het opeens errug donker worden,en er viel me toch een regen! een wolkbreuk,de straten stonden blank.Heb gewacht tot het lichter werd,en gauw tussen de buien door naar huis gefietst. Nu gaat het weer tekeer,bliksem,onweer,storm en bakken regen.
Wow ik krijg schrik van dit weer! Was bij paardjelief en helemaal uit het niets ineens enorme bliksem/onweer, enorm harde regen en windstoten! Onweer was erg dichtbij
zware onweer, hagel en windstoten gehad jemig wat ging het tekeer , ik stond bij de plus hier in het dorp de kassa's lagen onder de hagel , de wind stond op de deur...
moppielover
Geplaatst: 03-01-14 19:18
Heftige bui net. Bliksem, onweer, hagel, harde regen en flinke wind. nu gelukkig weer wat rustiger buiten