Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 11:44

Ik weet niet meer hoe hij er eerst uitzag Marit... :D

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 12:47

Ik weet ook niet hoe hij eerst was Marit maar ik vind deze eerlijk gezegd niet zo mooi :) Hij oogt onscherp en vind hem een beetje kinderlijk. Je blogt over fotografie dus ik zou hem wat zakelijker ofzo maken. :)

Vandaag van mij een post over mijn tenenkrommende maar o zo gezellige ervaring op de Huishoudbeurs & het BFF-Event in de RAI.
Graaiende huisvrouwen en hysterische tienermeisjes: Huishoudbeurs/BFF Event

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 13:42

Eerlijk gezegd kan ik me ook niet meer voorhalen welk logo je eerst had. Verder ga ik mee met Charles :)

Leuke post Charles!!

Van mij vandaag ook weer een nieuwe post: "Sporten is de belangrijkste bijzaak!"

Ook nog een ander leuk weetje: mijn blog is gedeeld op de Facebookpagina van het NSGK, daar ben ik heel trots op!

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:55

Hoi Allemaal,
Ik lees dit topic al een tijdje mee, en een aantal blogs volg ik ook al met veel plezier. Maar nu merk ik dat ik de laatste tijd ook heel graag en blog wil beginnen. Ik wil het sowieso met Weebly gaan doen, omdat ik dat wel het fijnste programma vind om een site mee te maken. En ik wil het gewoon over mijn LifeStyle doen.

Hebben jullie misschien nog tips voor beginnende bloggers? Ik weet dat er ook al een aantal tips gegeven werden op de vorige pagina's en die ga ik nu nog even teruglezen.

Alvast bedankt!!

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:02

Manonfleur: ik ben ook beginnend, maar ik denk dat het belangrijkste wat je moet doen is, er zelf gewoon plezier in hebben en het leuk vinden om je blog bij te houden.
Wat ik wel doe is elke x op facebook zetten als ik een artikel ofzo heb geplaatst, zo krijg je iets meer lezers wat natuurlijk wel extra motiverend is! :D

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:04

anoukkk. schreef:
Manonfleur: ik ben ook beginnend, maar ik denk dat het belangrijkste wat je moet doen is, er zelf gewoon plezier in hebben en het leuk vinden om je blog bij te houden.
Wat ik wel doe is elke x op facebook zetten als ik een artikel ofzo heb geplaatst, zo krijg je iets meer lezers wat natuurlijk wel extra motiverend is! :D

Bedankt voor de tip! Alleen ik ga denk ik niet gelijk een Facebook pagina aanmaken. Het is inderdaad wel leuk om te zien dat steeds meer mensen je blog gaan lezen!

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:19

Romancehorse, ik doe het samen met mijn beste vriendin waar ik ondertussen al 10 jaar vriendinnen mee ben. Ze voelt niet als een vriendin maar echt als een zus, ook haar veel jongere zusje en moeder voelen voor mij als familie en zij denkt er net zo over. Ben ontzettend close met haar vandaar de naam zusjes van de mode.

Het is wel ontzettend leuk om samen te brainstormen en elkaar aan te vullen. Ik controleer bijvoorbeeld altijd haar zinsopbouw en zij weet weer alles van vormgeving door haar vorige opleiding. We maken elkaars foto's en komen samen met ideeën. We hebben echt super veel plezier in het samen bloggen!

Manonfleur, inderdaad gewoon heel veel plezier hebben in het bloggen dat is het belangrijkst. Ik vind het echt heel erg verslavend om artikelen te schrijven en inspiratie te zoeken. Soms ben ik tot diep in de nacht bezig met research en schrijven en ondertussen te brainstormen over skype met mijn vriendin. Ik denk als je met plezier er aan werkt dat dat terug te zien is in je artikelen en dat mensen het dan ook fijn vinden om te lezen. Laat je ook niet ontmoedigen omdat je in het begin weinig bezoekers hebt of reacties. Naarmate je meer artikelen op je blog hebt en regelmatig post zullen mensen terugkomen op je blog. Steek je tijd in een mooie vormgeving zodat je blog er aantrekkelijk en netjes uit ziet. Gebruik ook labels/tags bij je artikelen zodat je makkelijk te vinden bent in de zoekmachines.
Wij zijn ook net begonnen met ons blog en het is ontzettend leuk om reacties te krijgen (al zijn het er maar enkelen) en je bezoekersaantal te zien groeien!
Gewoon doen! het is hartstikke leuk!

Zijn weer leuke artikelen bijgekomen op jullie blogs, ik heb bij enkelen van jullie reacties achter gelaten!
Leuk om te zien hoe de blogs uiteen lopen, van beauty tot aan hele persoonlijke blogs.

Bij ons is ook weer een nieuw artikel online:
Afbeelding
http://www.zusjesvandemode.nl/2014/02/m ... .html#more

Model Suzanne van Dune Agency verteld over haar modellenwerk!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:04

En ik heb mijn eerste "slachtoffers" voor het doorgeven van de Liebster Award, de Zusjes van de Mode :D

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:12

Super gave blog hebben jullie XSammyJo! ga zo even verder neuzen!

Ik heb zojuist een artikel geplaatst over een onwijs gaaf sieraden merk waar ik een artikel voor mocht maken, onwijs gaaf natuurlijk en vond het zelfs wel een beetje spannend, maar hij staat online. :D

Voor de genen die het willen zien: http://www.fajez.nl/2014/02/tip-bandhu.html

Manonfleur: Ik bedoel meer op je eigen persoonlijke pagina, als je zeg maar zelf facebook gewoon hebt, kan je het daar opzetten.. dan zullen ongv 30% van je vrienden het gaan lezen en onthouden en zo misschien weer doorgeven! Ik denk dat je het daar in het begin het meeste van moet hebben.. :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:24

Ik heb laatst een post samen met mijn broertje gedaan, volgens mij werd hij wel schattig gevonden. :')
DOUBLE TROUBLE

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:15

Net een post geschreven voor morgen. Mijn volgers lezen nauwelijks mijn blogposts in het weekend, dus gaat ie morgen online. Niet de post geworden die ik in mijn hoofd had. Die staat nog op de plank. Ik kom gewoon niet uit mijn woorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:16

Ik heb net wel een post gemaakt :)

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:23

Ik heb net terwijl mijn vriend voetbal zag te kijken even tijd gevonden om een artikel te schrijven.
De wedstrijd is nu afgelopen, ze hebben verloren dus mijn vriend is niet al te blij.
Misschien nog maar even een artikeltje schrijven totdat hij weer aan te spreken is :+

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:23

anoukkk. schreef:
Super gave blog hebben jullie XSammyJo! ga zo even verder neuzen!

Ik heb zojuist een artikel geplaatst over een onwijs gaaf sieraden merk waar ik een artikel voor mocht maken, onwijs gaaf natuurlijk en vond het zelfs wel een beetje spannend, maar hij staat online. :D

Voor de genen die het willen zien: http://www.fajez.nl/2014/02/tip-bandhu.html

Manonfleur: Ik bedoel meer op je eigen persoonlijke pagina, als je zeg maar zelf facebook gewoon hebt, kan je het daar opzetten.. dan zullen ongv 30% van je vrienden het gaan lezen en onthouden en zo misschien weer doorgeven! Ik denk dat je het daar in het begin het meeste van moet hebben.. :)

Leuke post. Kan alleen niet reageren, want ik heb geen van alle opties die hoort bij mijn website.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:26

@Anoukkk: Wat was precies de bedoeling, was je benaderd door het merk om een artikel voor ze te schrijven oid?

Ben het idd met je eens dat het handig is om je blog via FB te delen. Ik Pin hem meestal ook nog even!

@xSaarSaar: Hij is zeker schattig :D Maar wel wat te jong voor mij hoor ;)

@Pol: Ik ben benieuwd naar je post :)

@Jans: Aaaah, chocoladeweek, dat klinkt echt goed (vooral nu in deze tijd van de maand :+ )

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:49

@Anoukkk; Oh zo bedoel je dat, haha sorry.
@xSammyJo; Bedankt voor de tips! Jullie site ziet er ook leuk uit!!!
@xSaarSaar; Leuke post! Jouw blog ziet er ook heel leuk uit!!

Nog even een vraagje;
Hoe reageerden bij jullie jullie omgeving (ouders, vrienden, kennissen etc.), hadden jullie alleen maar positieve reacties of ook een aantal negatieve? En hoe gingen jullie daar mee om?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 18:24

Ik ben gewoon begonnen met Bloggen omdat ik het leuk vind, net als dat ik vroeger verhaaltjes, gedichten of liedjes schreef. Ben er nooit mee bezig geweest of een ander dat wel leuk of goed zou vinden, ik deed gewoon mijn ding. Het was geen coming out ofzo ;) Mijn eerste reacties kreeg ik op de Blog die ik bijhield over een nest puppies (van de dracht, tot het moment waarop ze het nest verlieten) en die reacties waren overweldigend positief. Ik kreeg zelfs kaarten, gebak, mails, etc. toegestuurd van de mensen die op de wachtlijst stonden voor een pup!

Nu ik artikelen schrijf om o.a. mijn klanten mee te informeren en mensen te entertainen, ben ik mijn Blogs gaan promoten. Mijn omgeving weet dus dat ik schrijf, omdat ze elke 2 weken weer een berichtje op Facebook zien ;) , maar volgens mij boeit het ze niet zo. Mensen die zelf huisdieren hebben lezen het en sommigen delen het, maar anderen laten het aan zich voorbij gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 18:33

Mijn ouders weten het niet denk ik.. tenzij ze het eens tegenkomen.. mijn vent support mij :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 18:39

Mijn omgeving is er positief over. Mijn lief vindt het leuk, mijn collega's zijn trots geloof ik (en vinden het leuk) en ook mijn familie. Al was het eerst echt een blog voor mijn lief. En ik promoot het expres niet bij vrienden en collega's. Een aantal weten dat ik het ben, maar probeer verder anoniem te blijven. Mijn familie heeft het ook heel lang niet geweten.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 18:55

Mijn omgeving is super positief :D Iedereen vind het heel erg leuk en vraagt er regelmatig naar. Op m'n werk weten collega's het ook, en ook zij reageren wel eens op m'n posts. Klasgenoten van studie volgen me ook heel veel. Ik word er echt blij van om te merken hoe leuk mensen het vinden :) Misschien komt het bij mij ook wel omdat het een onderwerp is waar sommige echt wat aan hebben zeg maar. Een lifestyle blog is al een stuk doelgroep gerichter. Dat zou ik heel leuk vinden, maar een opa of überhaupt jongen waarschijnlijk al niet :+

Een meisje uit m'n klas heeft een beginnende beautyblog en die wordt af ent oe een beetje belachelijk gemaakt :+ Terwijl niemand dat bij mij doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:01

Ik weet dat mijn collega's het lezen :) en dat vind ik niet erg, ik zet er toch niets op wat met werk (dus welk bedrijf, wat ik daar doe) te maken heeft.

Arabia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:20

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:02

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:10

joyce2 schreef:
En ik heb mijn eerste "slachtoffers" voor het doorgeven van de Liebster Award, de Zusjes van de Mode :D

hihi super leuk! Heb al een opzetje gemaakt maar ik denk dat ik hem pas woensdag online gooi, dan heb ik er even de tijd voor.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:14

Pffffff... Ik krijg mijn rss feed niet werkend. Geen idee wat het is. Maar ik krijg dus ook mijn bloglovin niet geclaimd. En mijn 'gerelateerde posts'-widget werkt iig bij mij niet. Bij jullie ook niet denk ik?
Erg frustrerend.