Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij oogt onscherp en vind hem een beetje kinderlijk. Je blogt over fotografie dus ik zou hem wat zakelijker ofzo maken. 

anoukkk. schreef:Manonfleur: ik ben ook beginnend, maar ik denk dat het belangrijkste wat je moet doen is, er zelf gewoon plezier in hebben en het leuk vinden om je blog bij te houden.
Wat ik wel doe is elke x op facebook zetten als ik een artikel ofzo heb geplaatst, zo krijg je iets meer lezers wat natuurlijk wel extra motiverend is!

anoukkk. schreef:Super gave blog hebben jullie XSammyJo! ga zo even verder neuzen!
Ik heb zojuist een artikel geplaatst over een onwijs gaaf sieraden merk waar ik een artikel voor mocht maken, onwijs gaaf natuurlijk en vond het zelfs wel een beetje spannend, maar hij staat online.
Voor de genen die het willen zien: http://www.fajez.nl/2014/02/tip-bandhu.html
Manonfleur: Ik bedoel meer op je eigen persoonlijke pagina, als je zeg maar zelf facebook gewoon hebt, kan je het daar opzetten.. dan zullen ongv 30% van je vrienden het gaan lezen en onthouden en zo misschien weer doorgeven! Ik denk dat je het daar in het begin het meeste van moet hebben..
Maar wel wat te jong voor mij hoor 

)
Mijn eerste reacties kreeg ik op de Blog die ik bijhield over een nest puppies (van de dracht, tot het moment waarop ze het nest verlieten) en die reacties waren overweldigend positief. Ik kreeg zelfs kaarten, gebak, mails, etc. toegestuurd van de mensen die op de wachtlijst stonden voor een pup!
, maar volgens mij boeit het ze niet zo. Mensen die zelf huisdieren hebben lezen het en sommigen delen het, maar anderen laten het aan zich voorbij gaan.
Iedereen vind het heel erg leuk en vraagt er regelmatig naar. Op m'n werk weten collega's het ook, en ook zij reageren wel eens op m'n posts. Klasgenoten van studie volgen me ook heel veel. Ik word er echt blij van om te merken hoe leuk mensen het vinden
Misschien komt het bij mij ook wel omdat het een onderwerp is waar sommige echt wat aan hebben zeg maar. Een lifestyle blog is al een stuk doelgroep gerichter. Dat zou ik heel leuk vinden, maar een opa of überhaupt jongen waarschijnlijk al niet 
Terwijl niemand dat bij mij doet.