Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xCaitlin schreef:Hoi!
Vrijdag heb ik mijn diploma uitreiking en de dresscode is cocktail. Heeft iemand een idee waar ik een leuk cocktail jurkje kan scoren dat niet té netjes is? Zelf dacht ik aan de Zara of supertrash maar misschien heeft iemand hier nog ideeën. (omgeving Leiden/Den Haag/Amsterdam/Hoofddorp)
Vrijdag heb ik mijn diploma uitreiking en de dresscode is cocktail. Heeft iemand een idee waar ik een leuk cocktail jurkje kan scoren dat niet té netjes is? Zelf dacht ik aan de Zara of supertrash maar misschien heeft iemand hier nog ideeën. (omgeving Leiden/Den Haag/Amsterdam/Hoofddorp)
_Micha_ schreef:Ik hoop dat hier iemand de oplossing voor weet. Ik heb hele leuke slingbacks (deze http://www.hm.com/nl/product/10057?arti ... le=10057-B ) alleen nu blijft het bandje niet zitten, deze zakt tijdens het lopen steeds naar beneden waardoor het bijna onmogelijk is om op die schoenen te lopen.
Iemand tips zodat ik ze toch kan dragen?