Die 'van mij' is afgekickt van drugs en alcohol, dus ik wil alleen even oppassen dat ik geen partypics ga sturen met een drankje in mijn hand ofzo. Brieven die naar rook ruiken lijken mij ook wel vervelend.
bumblebijtje
Geplaatst: 20-11-13 19:09
Bestel direct 0 - 20 gr. 1 x Wereld 1 € 1,00 20 - 50 gr. 2 x Wereld 1 € 2,00 50 - 100 gr. 3 x Wereld 1 € 3,00 100 - 250 gr. 5 x Wereld 1 € 5,00 250 - 500 gr. 9 x Wereld 1 € 9,00 500 gr. - 2 kg. 10 x Wereld 1 € 10,00
voor de postzegels en per 1 januari gaan de tarieven omhoog dus 12,50 voor een velletje van 10 is 2,50 te veel
wereld zegels zijn 1,00
terwijl je met de nl zegels er 3 zal moeten plakken en de buitenland zegels er 2 let daar dus goe d op in je hunt met de goedkope acties is niet altijd duidelijk welke ze aanbieden en mijn mening beetje sneu als je inmate de boete heeft
Hij begint zijn brief met dat hij zo blij was dat er een brief van mij bij zat, dat hij opsprong en nu een bult op zijn hoofd heeft Nou, mijn dag is weer goed
Was net heel leuk thuis komen, lagen twee brieven en behoorlijk lang ook, ben nu aan het lezen. Ene is van iemand die net als ik uit de gezondheidszorg komt. Andere is van iemand die ook van veel zelfde dingen houdt, dieren bijvoorbeeld en dan speciaal honden en paarden, leuk leuk dus. Snel verder lezen, oh ja beide houden van zelfde muziek;-)
Twee geweldige brieven terug. Beide bedanken mij juist voor het schrijven en geven aan te hopen dat ik terug schrijf. Uiteraard doe ik dat;-)
Leuk om te merken dat mijn gevoel bij beide profielen was wat ik nu ook in beide brieven merk. Erg leuk en totaal geen spijt van. Leuke is trouwens een van hen geeft ook Art-classes en heeft een atelier in prison. Rembrandt is een van zijn favorieten en hij vraagt of ik wel eens in het rijksmuseum ben geweest;-)
Hier ook een brief gekregen van iemand die ik nooit een brief heb geschreven Via de organisatie heeft hij me naam doorgekregegn, kreeg een hele support brief van hem Hele lieve brief, met de vraag of ik hem alsjeblieft wil terugschrijven, tuurlijk doe ik dat
Het is een organisatie uit zwitserland, via Tony ben ik met hen in contact gekomen. ik heb uiteraard toestemming gegeven om mijn adres te geven aan de gene die daar met een speciale reden naar vragen