maralyn schreef:Ken iemand die een beugel in dr bh had (beugelBH best wel logisch neem ik aan) en daardoor in schiphol tegen werdt gehouden. Ze moest dr bh uit doen in zon kamertje. Eindelijk kon ze gewoon door het detectiepoortje. Best wel vervelend.... wel hilarisch.
Is ze zonder BH er nog een keer doorheen gestuurd?! Mag ik vragen waar je naartoe vloog (binnen of buiten Europa)? Want ik sta zelf bij de check voor vluchten binnen Europa en daar mogen wij echt niet mensen hun BH uit laten doen en nog eens door het poortje sturen zonder BH hoor.
Bh's piepen zelden (behalve als het een heel grote cupmaat is komt het eens voor met een beugel, heb pas 1x in afgelopen jaar mee gemaakt dat dat daadwerkelijk een BH was!!!), en als ze al piepen worden ze in het hokje zelf gecontroleerd en de persoon ook, die hoeft niet nog een keer (helemaal niet zonder BH) door het poortje. 
Als dit voor een vlucht buiten Europa is geweest dan is het door een ander bedrijf dan de mijne gedaan en dan hebben ze wellicht andere (in mijn ogen wel heel rare) procedures.