Mijn beugel. Kan niet fatsoenlijk iets eten zonder op een naar luchthappende vis te lijken. Want mijn kiezen komen niet op elkaar dus kauwen is onmogelijk. Kaken en tanden doen ook zeer. Heb je eindelijk iets weggekregen, zit de helft van het eten nog tussen je beugel geplakt.
Nog 1 jaar en 9 maanden en dan is ie er uit..hopelijk
Ik was even vergeten hoe stom PostNL voor haar zakelijke klanten is. Wat een enorm achterlijk, ouderwets, vreselijk slecht georganiseerd takke bedrijf is dat toch. Echt, niet van deze wereld.
Stom: ik wil zo graag wat gaan knopen, maar heb totaal geen inspiratie en zit maar naar mijn knoopbord te staren en met wat draadjes voor me, om het vervolgens weer weg te leggen.. Zou het kunnen zijn omdat het allemaal een zooitje is en ik niet eens weet wat ik heb en als ik iets zoek, ik eerst de helft opzij moet zetten om het te vinden. Zucht, ik wil mijn inspiratie terug. ( door de beperkte ruimte ligt alles naast mijn bank, ik ga maar eens op zoek naar kastjes die ik aan de wand kan hangen en daar iets mee kan doen )
Oh dat is een herkenbare frustratie Yavanna, ik heb het met oa haken en paracord. Is er op Pinterest misschien inspiratie te vinden.
Ik word helemaal GESTOORD van de rouwvliegjes uit m'n planten. Ze lijken meer geinteresseerd in vlak voor m'n gezicht vliegen dan m'n planten. En dan dusdanig vlak voor m'n gezicht dat je niet te hard moet ademen want dan snuif je ze rechtsreeks je neus in Maar aaltjes vind ik teveel gedoe, ik heb héél veel planten en ik vind het een vies idee
Aaltjes zijn toch levend? Dat is wat ik zo vies vind.
Edit; hoewel zo klein dat je ze niet kunt zien, toch een vies idee
Je ziet ze echt niet, de rouwvliegjes wel. Het is maar net wat je erger vindt. Dit voorjaar had ik ze ook Ik heb aaltjes besteld bij insect Heroes. Prima beschreven werkwijze, en helemaal opgelost.
Ik heb vandaag maar gewoon een lecture geskipt zodat ik in ieder geval in de ochtend nog een buitenrit kon maken, want voor de rest van de dag en het weekend ziet het er treurig uit