Bij het hoofdgerecht kunnen de gasten kiezen uit 3 verschillende gerechten. Kortom, even gas gegeven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mo_86 schreef:We zijn weer met onze boot op Terschelling, iedereen in de haven heeft lichtjes in z’n mast, heel veel vrienden zijn hier ook met de boot, heerlijke kerst zo! Fijne dagen allemaal!
[ Afbeelding ]
Mo_86 schreef:We zijn weer met onze boot op Terschelling, iedereen in de haven heeft lichtjes in z’n mast, heel veel vrienden zijn hier ook met de boot, heerlijke kerst zo! Fijne dagen allemaal!
[ Afbeelding ]
xColorCross schreef:Mo_86 schreef:We zijn weer met onze boot op Terschelling, iedereen in de haven heeft lichtjes in z’n mast, heel veel vrienden zijn hier ook met de boot, heerlijke kerst zo! Fijne dagen allemaal!
[ Afbeelding ]
Hier word ik blij van! Wat ontzettend leuk! Ik had geen idee dat zoveel mensen in deze tijd in de haven zijn en hun mast verlichten. (Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer een goedweerzeiler ben (we moeten helaas nog boten huren of met mijn ouders mee en dat doen we in alle seizoenen, behalve de winter. Maar zodra we onze eigen boot hebben, gaan we de mast tijdens de feestdagen ook verlichten!)
Het boktlogo is ook geweldig
luuntje schreef:Gaaf al die lichtjes.
Geefteen kerstgevoel.
Met de hond naar het bos geweest.
En de buurman zelfgemaakte Tiramisu gebracht.