Ik zit ook dicht aan de kust, dus het is hier altijd wel wat frisser. Maar bij ons huis kunnen we heerlijk beschut zitten in de zon. Zalig, voor nu. Veel warmer hoeft van mij niet. Ik zat vanmorgen even ergens buiten koffie te drinken met wat vriendinnen maar toen was het windje wel stevig.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Hier zijn alle bomen in de straat gekapt die onze tuin schaduw gaven ik vind het nu ook al veel te heet. Hoop niet dat dit de voorbode is van een bloedhete zomer. Gelukkig vanaf morgen weer lekker wolken
Wij hebben net lekker even in het zonnetje gezeten, even genieten van een verse cappuccino uit de nieuwe automaat. Het was echt heerlijk, maar het scheelt wel dat wij volledig uit de wind buiten kunnen zitten. Hoewel de wind hier nu is gaan liggen. Van mij mag het op zich ook de hele zomer wel zo blijven, hoewel een lekkere plensbui ook wel op prijs gesteld wordt.
Ik ben er ook maar echt zeuren doe ik nog niet. Ik zit buiten in de schaduw en het is heerlijk. Binnen is de airco wel aan voor het eerst dit jaar. Staat buiten beetje wind en het is nog niet zo vies benauwd zoals je in de zomer weleens hebt. Ik vind dit nog wel oké. En het is maar 1 dag zo warm. Morgen wordt het weer minder.
cursebreaker
Geplaatst: 01-05-25 15:10
Hier was het gisteren toch echt al stikkend buiten in de zon en morgen word het bij ons minstens zo warm als vandaag (momenteel 26 graden in de schaduw). Dus dat valt hier toch wel tegen
Ik lag gisteravond nog met een dekentje op de bank. Maar in de slaapkamer was het al 24 graden...dat hoeft voor mij niet. Vanavond zal het nog wel warmer zijn.
Ik hou van dit weer...echt. Maar de warmte in mijn huis is minder leuk.
Marcella
Geplaatst: 01-05-25 15:26
Ik mag morgen naar de huisarts. Ben hondsberoerd.
En volgens bloedtest zou ik geen hooikoorts hebben.
Hier in huis is het nu 19 graden en boven 20. En na vandaag koelt het weer af. We zitten nu lekker in de tuin, af en toe een dagje warm weer is toch wel lekker. Het is buiten ook maar 25 graden….
Ik was gisteren vergeten dat het zo warm zou worden, dus geen rekening mee gehouden qua rolgordijnen dicht. WARM in huis Nu wel vanaf vanmiddag vroeg al alles dicht, dat scheelt echt zo ontzettend veel.