Hier word 0,7 mm voorspeld.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flying_Angel schreef:Ik met peuter in de buggy in de bus. Zat een vrouw met een hondje op de kinderwagen/rolstoelplek. Ze keek me eerst al heel stoïcijns aan, maar ze maakte geen ruimte verder. Dus ik zeg nog, pardon mag ik er even langs. Ze bleef me heel stom aankijken maar ging alsnog niet even aan de kant.
Urbanus schreef:Bull bars op je buggy zetten en gewoon doordenderen.Flying_Angel schreef:Ik met peuter in de buggy in de bus. Zat een vrouw met een hondje op de kinderwagen/rolstoelplek. Ze keek me eerst al heel stoïcijns aan, maar ze maakte geen ruimte verder. Dus ik zeg nog, pardon mag ik er even langs. Ze bleef me heel stom aankijken maar ging alsnog niet even aan de kant.
Stemverheffing proberen, werkt altijd
Urbanus schreef:Ik ben echt een zwakke trut maar ik ga 1 van mijn oudste vriendschappen per app stoppen. Of op hold zetten.
Onze kinderen zijn besties maar hij en z'n vrouw maken er zo'n puinhoop van samen, ik kan het gewoon niet meer. Ze zitten zo in m'n allergie.
Suzanne F. schreef:LWDaisy schreef:Ik heb me gisteren geërgerd aan één van de buren hier een paar huizen verderop. Zal iets van een 50m verderop zijn gok ik.
Meneer dacht dat het gisteren wel een goed idee was om zijn onkruid onder zijn haag weg te branden.
Resultaat: doei haag, en mijn tuin (zwembad, schone was) hangt vol as. Thanks, slimmerik
Wel een effectieve manier om je haag te snoeien.
Mkango schreef:xPabloBokt schreef:Ik denk dat ik Instagram en LinkedIn maar wegdoe tot eind van de zomer ofzo.
Lekker iedereen nu zien afstuderen terwijl ik dat nu ook had kunnen zijn als ik geen jaar vertraging had gehad..
ZuchtJe bent lang niet de enige joh.
Ik had pas na vier jaar studeren m'n propedeuse, en m'n Bachelor ook pas toen ik 25 was. Master heb ik überhaupt nooit afgemaakt.
Ook al heb je misschien studievertraging, je hebt ook duidelijk veel kennis in huis van wat ik af en toe op Bokt lees, dus je doet het echt goed. Een studie is ook maar door de juiste hoepeltjes springen, en sommige mensen gaat dat heel makkelijk af, en die hebben in hun persoonlijk leven ook de wind in de zeilen; bij anderen gaat het wat stroever, maar over een paar jaar boeit dat allemaal niet meer.
Ik vond het echt afschuwelijk dat ik zo lang studeerde, en nu denk ik alleen: lekker boeiend.Er is echt niemand die zich er nu nog druk over maakt, zelfs ik niet. Alles komt op z'n pootjes terecht, en dan is die studie slechts nog een vage herinnering.
Suliko schreef:Zweethandjes terwijl ik elke dag uren aan deadlines moet zitten. Al ontelbaar vaak mijn handen gewassen.
xPabloBokt, ik snap je gevoel heel erg goed. Mijn jaar studeert nu grotendeels af, terwijl ik nog een jaar bezig ben met afronden. Ik dacht dat ik er niet mee zat, maar toen ik groepsfoto's zag met al die blije koppies voelde het toch wel heel erg zuur.
Soms mag je ook gewoon even balen, zolang je maar beseft dat op de lange termijn het allemaal niets uitmaakt en je nog een heel leven lang voor je hebt om te werken. Ik ging laatst rekenen, ik ben 29 als ik een master afrond.![]()
Ben het helemaal eens met wat Mkango zegt, voor sommige mensen is studeren best gemakkelijk, voor anderen minder en soms zit het leven gewoon heel erg tegen. Ieder zijn eigen tempo!
En laat ik me ook even herinschrijven voor de studie, voor ik dat vergeet.
xPabloBokt schreef:Ik heb me net ingeschreven voor het eerste deel van mijn laatste jaar. Het geeft de burger moed