Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 10:50

Gefeliciteerd urbanus Y)(^)

Hier word 0,7 mm voorspeld.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 11:03

DuoPenotti schreef:
Gefeliciteerd urbanus Y)(^)

Hier word 0,7 mm voorspeld.

15.00 1.01 mm
16.00 19.6 mm

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 11:08

Zo dat is een heleboel!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 11:12

Ik wil van klas wisselen maar ik lijk echt op een dramatisch trut zo :')
Het is alleen veel beter voor mij en mijn cijfers als ik het ga doen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 11:23

Hier geeft een app aan dat het van 15u tot 1u 's nachts gaat onweren en regenen en de andere app zegt dat het tussen 19 en 21u eventjes wat onweert :+ ben benieuwd.

Heb wel zin in hectisch weer eigenlijk. Al zit ik dan wel naast m'n doodsbange hond helaas.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 11:24

Lang verhaal kort: nagenoeg mijn hele huishouden zit voor het komende jaar (ofzo) in (verhuis)dozen en een opslagbox. En ik heb dus werkelijk geeeeeen idee waar en in welke doos ik mijn fietssleutels heb gelaten }:0 .

Nou ja, als ik zelf al niet weet waar ze zijn weet een eventuele dief dat ook niet :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 11:33

Ik ben echt een zwakke trut maar ik ga 1 van mijn oudste vriendschappen per app stoppen. Of op hold zetten.

Onze kinderen zijn besties maar hij en z'n vrouw maken er zo'n puinhoop van samen, ik kan het gewoon niet meer. Ze zitten zo in m'n allergie.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 11:35

Ik met peuter in de buggy in de bus. Zat een vrouw met een hondje op de kinderwagen/rolstoelplek. Ze keek me eerst al heel stoïcijns aan, maar ze maakte geen ruimte verder. Dus ik zeg nog, pardon mag ik er even langs. Ze bleef me heel stom aankijken maar ging alsnog niet even aan de kant. >;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 11:37

Flying_Angel schreef:
Ik met peuter in de buggy in de bus. Zat een vrouw met een hondje op de kinderwagen/rolstoelplek. Ze keek me eerst al heel stoïcijns aan, maar ze maakte geen ruimte verder. Dus ik zeg nog, pardon mag ik er even langs. Ze bleef me heel stom aankijken maar ging alsnog niet even aan de kant. >;)

Stemverheffing proberen, werkt altijd :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 11:53

Urbanus schreef:
Flying_Angel schreef:

Stemverheffing proberen, werkt altijd :=
Bull bars op je buggy zetten en gewoon doordenderen. :j

SulikoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 12:11

Urbanus schreef:
Ik ben echt een zwakke trut maar ik ga 1 van mijn oudste vriendschappen per app stoppen. Of op hold zetten.

Onze kinderen zijn besties maar hij en z'n vrouw maken er zo'n puinhoop van samen, ik kan het gewoon niet meer. Ze zitten zo in m'n allergie.

Ik vind dat niet zwak, maar sterk. Sommige mensen moet je gewoon (tijdelijk) niet in je leven willen of energie aan verspillen. Als je het idee hebt dat er in face to face ook niets meer uit te halen valt, kan dat best via de app.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 12:14

Suzanne F. schreef:
LWDaisy schreef:
Ik heb me gisteren geërgerd aan één van de buren hier een paar huizen verderop. Zal iets van een 50m verderop zijn gok ik.

Meneer dacht dat het gisteren wel een goed idee was om zijn onkruid onder zijn haag weg te branden.
Resultaat: doei haag, en mijn tuin (zwembad, schone was) hangt vol as. Thanks, slimmerik 8)7

Wel een effectieve manier om je haag te snoeien.

Ik heb de mijne in mei voor héééééél veel centjes laten snoeien (conifeer van ruim 3m hoog en heeeeeeel lang haha, ook 1 buitenkant) dus ik stond al te flippen dat de mijne, na al die werken en portemonnee-plunderen, mee zou afbranden :')

Mijn salon buiten ligt nog steeds vol as, bah. Gelukkig lag het zeil wel over het zwembad.
De onhandige, grote zetelhoes hing aan de wasdraad te drogen, die kan ik ook opnieuw wassen.
En ik had afgelopen zondag de dakgoten van mijn tuinhuis uitgekuist, die liggen ook vol as nu.

Die man.. Niet de slimste lucifer uit het doosje, zo blijkt.
Hij had wel héél snel zijn Tesla verzet, de zijkant van zijn carport is gedeeltelijk mee afgebrand. Ik zag daar net al wel werkvolk, gaat blijkbaar snel daar.
Maar mijn tuin opruimen zal ik wel zelf moeten doen :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 12:34

Aan mezelf :(
Gister een tweede sollicitatiegesprek gehad en dacht als ik vandaag voor 12.30 uur wat hoor zit het wel goed..
Maar nog niks gehoord, zou het heel jammer vinden en graag daar aan het werk willen.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 14:02

Ik zit onder de muggenbulten.. :n

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-23 14:25

Mkango schreef:
xPabloBokt schreef:
Ik denk dat ik Instagram en LinkedIn maar wegdoe tot eind van de zomer ofzo.

Lekker iedereen nu zien afstuderen terwijl ik dat nu ook had kunnen zijn als ik geen jaar vertraging had gehad..

Zucht -O-
:knuffel: Je bent lang niet de enige joh. :) Ik had pas na vier jaar studeren m'n propedeuse, en m'n Bachelor ook pas toen ik 25 was. Master heb ik überhaupt nooit afgemaakt. := Ook al heb je misschien studievertraging, je hebt ook duidelijk veel kennis in huis van wat ik af en toe op Bokt lees, dus je doet het echt goed. Een studie is ook maar door de juiste hoepeltjes springen, en sommige mensen gaat dat heel makkelijk af, en die hebben in hun persoonlijk leven ook de wind in de zeilen; bij anderen gaat het wat stroever, maar over een paar jaar boeit dat allemaal niet meer. :)

Ik vond het echt afschuwelijk dat ik zo lang studeerde, en nu denk ik alleen: lekker boeiend. :)) Er is echt niemand die zich er nu nog druk over maakt, zelfs ik niet. Alles komt op z'n pootjes terecht, en dan is die studie slechts nog een vage herinnering. ;)

Dank je wel trouwens nog voor je lieve reactie, doet me goed om te lezen <3

Ergens weet ik dit ook wel. Maar soms baal ik er gewoon flink van.

En ja, ik ben niet zo goed in door hoepeltjes springen. Vreselijk frustrerend. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 14:27

Ik snap je gevoel heel goed hoor, het is ook ruk als je er nog middenin zit, maar uit ervaring kan ik je zeggen: het komt allemaal goed en in het grotere geheel is dit uiteindelijk een klein "hobbeltje." :D

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-23 14:31

Ik heb me net ingeschreven voor het eerste deel van mijn laatste jaar. Het geeft de burger moed :))

SulikoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 14:58

Zweethandjes terwijl ik elke dag uren aan deadlines moet zitten. Al ontelbaar vaak mijn handen gewassen.

xPabloBokt, ik snap je gevoel heel erg goed. Mijn jaar studeert nu grotendeels af, terwijl ik nog een jaar bezig ben met afronden. Ik dacht dat ik er niet mee zat, maar toen ik groepsfoto's zag met al die blije koppies voelde het toch wel heel erg zuur.
Soms mag je ook gewoon even balen, zolang je maar beseft dat op de lange termijn het allemaal niets uitmaakt en je nog een heel leven lang voor je hebt om te werken. Ik ging laatst rekenen, ik ben 29 als ik een master afrond. :')
Ben het helemaal eens met wat Mkango zegt, voor sommige mensen is studeren best gemakkelijk, voor anderen minder en soms zit het leven gewoon heel erg tegen. Ieder zijn eigen tempo!

En laat ik me ook even herinschrijven voor de studie, voor ik dat vergeet. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-23 15:13

Suliko schreef:
Zweethandjes terwijl ik elke dag uren aan deadlines moet zitten. Al ontelbaar vaak mijn handen gewassen.

xPabloBokt, ik snap je gevoel heel erg goed. Mijn jaar studeert nu grotendeels af, terwijl ik nog een jaar bezig ben met afronden. Ik dacht dat ik er niet mee zat, maar toen ik groepsfoto's zag met al die blije koppies voelde het toch wel heel erg zuur.
Soms mag je ook gewoon even balen, zolang je maar beseft dat op de lange termijn het allemaal niets uitmaakt en je nog een heel leven lang voor je hebt om te werken. Ik ging laatst rekenen, ik ben 29 als ik een master afrond. :')
Ben het helemaal eens met wat Mkango zegt, voor sommige mensen is studeren best gemakkelijk, voor anderen minder en soms zit het leven gewoon heel erg tegen. Ieder zijn eigen tempo!

En laat ik me ook even herinschrijven voor de studie, voor ik dat vergeet. :+

Hahaha goed bezig met herinschrijven!

Ik ben 27 als ik mijn papiertje haal (hopelijk). Ik ga waarschijnlijk eind juli ook mijn traumatherapie in dus dat wordt nog wel even spannend, maar hopelijk het zwaarste gehad als eind augustus mijn opleiding weer start.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 15:20

xPabloBokt schreef:
Ik heb me net ingeschreven voor het eerste deel van mijn laatste jaar. Het geeft de burger moed :))

Je kan het meid *\o/*

Ik vond studeren ook een hoop waardeloos gedoe trouwens en wilde er vanaf dag 1 maar zsm klaar mee zijn. Weet niet of deze constatering nou bepaald aanmoedigend werkt := maar het valt in ieder geval te overleven en te vergeten als je er eenmaal klaar mee bent is wat ik wilde zeggen. Dat jaartje of twee de ene of de andere kant op maakt in het "echt en volwassen" leven namelijk helemaal geen drol uit.

Als je het op andere vlakken zwaar hebt is het soms ook maar niet anders, gun jezelf de tijd :knuffel:

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 15:31

Gestoken op m'n lip en daar blijkbaar wat allergisch op want het is echt gigantisch :+

En dat elke weer- app iets anders zegt (en zelfs in 1 app 2 compleet verschillende voorstellingen).
M'n broer vliegt op Eindhoven vanavond, die moeten ook ooit ergens een keer opgehaald worden en m'n hond is nu al zenuwachtig.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 15:40

Net even 40 minuten teams sollicitatie gesprek gehad. Blijf dat wennen vinden.

Black_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 15:48

Vanmorgen achter gekomen dat mijn vrieskast stuk is. Alles weg kunnen gooien |( |( -O-

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 15:53

Molly1230 schreef:
Ik zit onder de muggenbulten.. :n

Het is nog erger dan ik dacht. Hele benen zitten onder.. 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 15:55

We krijgen net weer een zeurmail over het huis, terwijl het tegenwoordig gewoon netjes is, op wat kleine dingetjes na (en dat is vooral één huisgenote die dat doet). :?