Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Toch te gek voor woorden dat zoveel mensen van alles moeten zien te regelen, proberen, om dat geknal maar te zien te ontwijken.
Is toch te idioot voor woorden.
paddington schreef:De telefoonlijnen van de zoekteams voor honden zijn nu al over belast.
Hopelijk willen die van mij nog de tuin in anders word het maar een keer dweilen.
Merexa schreef:Ik reed net (met een gloednieuwe auto) door een straat in het dorp en zag dat een stuk of 5 kinderen met een man vuurwerk af stonden te steken. Rotjes en voetzoekers. Dus ik wachtte even en reed rustig weer door na 5 seconden. Prompt kreeg ik toch een rotje tegen de deur aan dus ik trapte op de rem en deed de raam om laag ''G*dverdomme, kun je niet uitkijken?'' klapte ik er uit, die man kwam naar voren en zei; ''Wat zei je?'' dus ik; ''Of jullie niet even uit kunnen kijken, jullie zien toch dat ik er langs wil?!'' en begon hij er over dat het kinderen waren ''Nou en?'' zei ik ''Ze steken wel vuurwerk af en ik wachtte zelfs nog even om er veilig langs te kunnen'' en kwam hij ''Het is oud en nieuw'' jemig wat een rot excuus. Ben er al helemaal klaar mee.
oomens schreef:Merexa schreef:Ik reed net (met een gloednieuwe auto) door een straat in het dorp en zag dat een stuk of 5 kinderen met een man vuurwerk af stonden te steken. Rotjes en voetzoekers. Dus ik wachtte even en reed rustig weer door na 5 seconden. Prompt kreeg ik toch een rotje tegen de deur aan dus ik trapte op de rem en deed de raam om laag ''G*dverdomme, kun je niet uitkijken?'' klapte ik er uit, die man kwam naar voren en zei; ''Wat zei je?'' dus ik; ''Of jullie niet even uit kunnen kijken, jullie zien toch dat ik er langs wil?!'' en begon hij er over dat het kinderen waren ''Nou en?'' zei ik ''Ze steken wel vuurwerk af en ik wachtte zelfs nog even om er veilig langs te kunnen'' en kwam hij ''Het is oud en nieuw'' jemig wat een rot excuus. Ben er al helemaal klaar mee.
Knalvuurwerk is al door het hele land verboden, dus 'Oud en Nieuw' is niet echt een excuus.
Femke_Tweety schreef:Mensen die op een honden-facebookgroep problemen hebben met het feit dat ik dubbel aanlijn nu.
Die dat overdreven vinden.
Me uitmaken voor Curling ouder, bang en nog eea.
Gelukkig is het niet de algemene houding.
Maar waar ben je dan mee bezig.
Iemand neemt verantwoordelijkheid op een manier waar een ander op geen enkele wijze last van heeft.
En maakt dat zo belachelijk dat een ander wellicht niet meer dubbel aanlijnt terwijl hij/zij dat eigenlijk wel wou.
Wat wil zo iemand nou bereiken?
Lestrange01 schreef:LaPluche schreef:Ik heb als kamermeisje gewerkt in een hotel, die dingen vonden we bij de vleet, geen stress.
Hoort bijna tot de orde van de dag.
Mooi, ik had ook een briefje van 10 neergelegd voor fooi dus ik hoop dat dat het een beetje goedmaakt
Menino schreef:MyWishMax schreef:Duitse herder, menino?Want dan weet ik precies welke mooie geluiden je bedoeld
Yesss…..
Ik heb met je te doen als je hetzelfde door moet makenSterkte
.