Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 20:57

Omg geweldig _O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 21:04

Fly_high schreef:
Omg geweldig _O-

Kan wel mooi een nieuwe kopen :')

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 21:05

Ik reed net (met een gloednieuwe auto) door een straat in het dorp en zag dat een stuk of 5 kinderen met een man vuurwerk af stonden te steken. Rotjes en voetzoekers. Dus ik wachtte even en reed rustig weer door na 5 seconden. Prompt kreeg ik toch een rotje tegen de deur aan dus ik trapte op de rem en deed de raam om laag ''G*dverdomme, kun je niet uitkijken?'' klapte ik er uit, die man kwam naar voren en zei; ''Wat zei je?'' dus ik; ''Of jullie niet even uit kunnen kijken, jullie zien toch dat ik er langs wil?!'' en begon hij er over dat het kinderen waren ''Nou en?'' zei ik ''Ze steken wel vuurwerk af en ik wachtte zelfs nog even om er veilig langs te kunnen'' en kwam hij ''Het is oud en nieuw'' jemig wat een rot excuus. Ben er al helemaal klaar mee.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 21:05

DuoPenotti schreef:
Toch te gek voor woorden dat zoveel mensen van alles moeten zien te regelen, proberen, om dat geknal maar te zien te ontwijken.
Is toch te idioot voor woorden.

Mijn collega's snappen niet dat ik niet ergens op een feestje ben vanavond.
Ach, je honden kunnen wel alleen blijven toch?
Vast wel. Maar ik wil t risico niet lopen dat ze eventueel ooit wel angst krijgen...
Och, je paard staat mooi in zn wei toch.
Ja zolang als t goed gaat wel.
Maar als ze onverhoopt toch gek gaat doen en zich bezeerd.
Wil ik graag optijd erbij zijn

Oh eh ja okay...

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 21:09

paddington schreef:
De telefoonlijnen van de zoekteams voor honden zijn nu al over belast.

Hopelijk willen die van mij nog de tuin in anders word het maar een keer dweilen.

Puppypads, er zijn er 2 die niet meer durven. Gelukkig zijn ze niet bang als ze binnen zitten.
Gaat er ook aan toe hier, lang leve de volksbuurt. :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 21:26

Merexa schreef:
Ik reed net (met een gloednieuwe auto) door een straat in het dorp en zag dat een stuk of 5 kinderen met een man vuurwerk af stonden te steken. Rotjes en voetzoekers. Dus ik wachtte even en reed rustig weer door na 5 seconden. Prompt kreeg ik toch een rotje tegen de deur aan dus ik trapte op de rem en deed de raam om laag ''G*dverdomme, kun je niet uitkijken?'' klapte ik er uit, die man kwam naar voren en zei; ''Wat zei je?'' dus ik; ''Of jullie niet even uit kunnen kijken, jullie zien toch dat ik er langs wil?!'' en begon hij er over dat het kinderen waren ''Nou en?'' zei ik ''Ze steken wel vuurwerk af en ik wachtte zelfs nog even om er veilig langs te kunnen'' en kwam hij ''Het is oud en nieuw'' jemig wat een rot excuus. Ben er al helemaal klaar mee.

Knalvuurwerk is al door het hele land verboden, dus 'Oud en Nieuw' is niet echt een excuus.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 21:30

oomens schreef:
Merexa schreef:

Knalvuurwerk is al door het hele land verboden, dus 'Oud en Nieuw' is niet echt een excuus.

Precies. Misschien dat ik wel een beetje verhit reageerde, maar het was ook een beetje uit schrik..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 21:30

Lestrange01 schreef:
Ik heb ehm.. per ongeluk.. wat ""gereedschap" in de hotelkamer laten liggen waar ik vanochtend ben vertrokken. := ik schaam me kapot

Hebben de schoonmakers ook een vermakertje. _O-

Kwa vuurwerk, hier is het serieus lekker rustig. Mij hoor je niet klagen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 21:39

Appeltje_1 schreef:
Ik zit bij een dood feestje waar ik helemaal niet wil zijn

"Ik ga even checken of het gas uit staat".

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 21:40

Ik heb als kamermeisje gewerkt in een hotel, die dingen vonden we bij de vleet, geen stress.
Hoort bijna tot de orde van de dag.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 21:40

M'n man ligt te slapen haha en eigenlijk hadden we al weg moeten zijn :')

Vind ik het erg, mwah neuh. Dat niet

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 21:44

Femke_Tweety schreef:
Mensen die op een honden-facebookgroep problemen hebben met het feit dat ik dubbel aanlijn nu.

Die dat overdreven vinden.
Me uitmaken voor Curling ouder, bang en nog eea.

Gelukkig is het niet de algemene houding.

Maar waar ben je dan mee bezig.
Iemand neemt verantwoordelijkheid op een manier waar een ander op geen enkele wijze last van heeft.

En maakt dat zo belachelijk dat een ander wellicht niet meer dubbel aanlijnt terwijl hij/zij dat eigenlijk wel wou.

Wat wil zo iemand nou bereiken?

Die mensen zitten duidelijk niet in een zoekgroep....
En die mogen er met oud en nieuw op uit om hun hond te gaan zoeken als het toch mis gaat.....

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 21:46

LaPluche schreef:
Ik heb als kamermeisje gewerkt in een hotel, die dingen vonden we bij de vleet, geen stress.

Mooi, ik had ook een briefje van 10 neergelegd voor fooi dus ik hoop dat dat het een beetje goedmaakt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 21:56

Oud en nieuw is sowieso de jaarlijkse dag dat ik wil sterven.

ging ik mijn valse honden (alleen met vuurwerk dan, mijn stoere brede hond gaat blaffen op een toonhoogte alsof ie “take on me” van Aha probeert mee te zingen en dan een trap in zn ballen krijgt. Het is echt instant gehoorschade. En hij is niet bang, hij wil gewoon meedoen ofzo) naar mijn moeder brengen. Die doet aan vuurwerkopvang voor hondjes op de haar bedrijventerrein (ze heeft een dagopvang op een boerderij in de middle of nowehere, waar haar personeel dan s nachts slaapt. En waar geen vuurwerk is.)

Krijg ik een telefoontje van moeder zo “oooooh hij doet niets. ik laat hem wel thuis hoor, hij ligt gewoon braaf in een hoekje te chillen” HOE DAN……… Ik word al 3 weken geterroriseerd inclusief een subtiele hint van de buren gisteren, waarin tactisch geformuleerd stond of ‘ie niet een keer zn smoel kon houden.

Nou. Toen gingen we maar even naar Utrecht. Daar heb ik van mijn 8e tot mijn 19e gewoond, maar ik had geen enkele leuke nostalgische herinnering. Vond ik zelf wel sad. Wel weer leuk dat ik nou net vandaag in de bus mijn enige middelbareschoolvriendin (en vriend) ooit tegenkwam die ik al jaren niet gezien had terwijl ik 100 km verderop woon.

Nou en toen werd ik gezakkenrold en nu heb ik geen mobiel meer.

Happy oud en nieuw {:) [&]

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 21:58

Lestrange01 schreef:
LaPluche schreef:

Mooi, ik had ook een briefje van 10 neergelegd voor fooi dus ik hoop dat dat het een beetje goedmaakt :D

10 euro en een nieuw speeltje voor het kamermeisje..
Beter kan je 2023 niet beginnen :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 22:01

Duitse herder, menino? := Want dan weet ik precies welke mooie geluiden je bedoeld

Hopelijk begint 2023 een stuk beter :(:)
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 31-12-22 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 22:03

Menino, oudjaar is de generale repetitie, des te meer geluk heb je straks in '23!

:knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 22:04

MyWishMax schreef:
Duitse herder, menino? := Want dan weet ik precies welke mooie geluiden je bedoeld

Yesss…..

Ik heb met je te doen als je hetzelfde door moet maken :') Sterkte :)) .

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 22:09

Gelukkig niet met vuurwerk, daar wordt hij gewoon boos van en gaat blaffen.
Wel met autorijden, trainen, wandelen de 1e meters, als hij moet wachten en eh gewoon vaak :') Kreeg er met examens ook commentaar op haha

Kairos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 22:21

Ik dacht dat ik beter was, maar ben blij dat ik uiteindelijk ziek naar huis mocht om 16 uur, want zit nu weer misselijk te zijn op de bank.

Fijne jaarwisseling in ieder geval voor de mensen die het wel vieren :Y)

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 22:22

Menino schreef:
MyWishMax schreef:

Yesss…..

Ik heb met je te doen als je hetzelfde door moet maken :') Sterkte :)) .

Heb ook zo'n Duitse Herder met een bult kabaal.
Meer dan waaks.
Maar niet bang voor vuurwerk.
Net met hem uitgeweest en kijkt niet op of om. De pijlen vliegen hem links en rechts om de oren heen.
Ligt nu relax bij de tafel, wel aan de riem aan de stoel poot maar dat is omdat hij denkt als de baas niet op de bak zit kan ik er wel gaan liggen.
En wil niet steeds achter hem aan.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 22:25

Nou mijn Duitser is echt niet happy vandaag, arme dier ligt al de hele dag op scherp, nu wel meer rust omdat ik op de bank lig, straks maar mee naar boven

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 23:00

De ruiten van de auto van m’n nicht aan diggelen door vuurwerk van kwajongens. -:(-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 23:07

Het gaat er hier soms ook echt hard aan toe. :oo Lijken wel explosieven, belachelijk!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 23:09

Zo'n medelijden met alle huis- en wilde dieren die last van dat geknal hebben :(