Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurora schreef:[ [url=m/6jSB31.jpg]Afbeelding[/url] ]
True story
On another note, ik heb vandaag eindelijk de dikke SUV gekocht waar ik al jaren van droom, wat ik uiteraard nooit had kunnen betalen als ik kinderen had gehad. Elke keer weer dankbaar voor mijn keuze
LWDaisy schreef:Laurora schreef:[ [url=m/6jSB31.jpg]Afbeelding[/url] ]
True story
On another note, ik heb vandaag eindelijk de dikke SUV gekocht waar ik al jaren van droom, wat ik uiteraard nooit had kunnen betalen als ik kinderen had gehad. Elke keer weer dankbaar voor mijn keuze
Wij zaten vandaag bij mijn schoonbroer. Het ging over nieuwe schoenen kopen - hij zei dat hij al 3 maanden schoenen in zijn online winkelmandje had staan van 50 euro, maar het niet over zijn hart er dat geld aan uit te geven. "Hebben jullie veel schoenen" vraag hij. *Grinnik*. Eerlijk - ik heb volgens mij minstens 30 paarEn waarschijnlijk zelfs makkelijk 40 paar. Ik ben er wel zuinig op en voorzichtig mee, ik kan echt 10 jaar met een paar schoenen rondlopen zonder ze stuk te lopen.
Ik geef wel toe dat ik ook nooit veel geld aan 1 paar uitgeef maar ik heb een kindermaatje, dat scheelt ook altijd welZegt mijn vriend: tja, wij hebben geen kinderen, wij kunnen zoveel schoenen kopen als we maar willen, jij hebt wel kinderen