[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maaikemuis

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 20:10

Wij zijn de buurtgekken. Een woning met 5 slaapkamers en een oppervlakte van 170m2 waar 2 volwassenen in wonen met 2 cavia’s (die geen kinderspeelgoed hoeven te zijn). De schuur staat vol met fietsen, 6 racefietsen en 2 gewone. Mede mogelijk gemaakt door het gebrek aan kinderen.

Wij zijn de enige in de straat zonder kinderen en worden soms wat raar aangekeken. Ik geniet vooral van de ruimte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 20:18

Knal-erwt, prachtige benaming voor die fiat! :))
Ons wagenpark is een Porsche Boxster limited edition film option en een Mitsubishi Pajero sport waar de achterbank uit is :P No kids space en dat hou ik graag nog even zo.
Wij hadden 3 slaapkamers: eentje is een bureau/logeerkamer geworden en de andere is omgetoverd tot dressing. Allemaal kosten die je niet kan maken met een koter en waar ik nog steeds dolblij mee ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 20:20

Ik heb een fiets ... een gewone geen bakfiets ... geen kinderzitjes ...

Morgen ga ik fietsen naar een bierfestival, gewoon omdat dat kindvrij kan *\o/*

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 20:24

_San87_ schreef:
Dieuwke_ schreef:
Zijn jullie niet van plan om ooit op de boot te gaan wonen, of ben ik in de war met iemand anders?

In de war met iemand anders :D.

Ah, excuus :o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 20:31

_San87_ schreef:
[ [url=m/ZDK8iR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hadden dan deze dame niet gehad wanneer er nazaat was geweest.

Dit weekend weer heerlijk weggeweest, gisteren vertrokken, vanavond teruggekomen. Rust en stilte <3.

Ohhhh!! <3

Wij houden ook van rust en stilte, en vooral snelheid. :D

Afbeelding

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 20:40

Afbeelding
Wij hebben dus 2 kinderen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 20:40

Captain schreef:
Wij houden ook van rust en stilte, en vooral snelheid. :D

[ [url=m/uvnLie.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die auto's zijn bewust zo duur gemaakt dat ze met kinderen moeilijker te betalen zijn. Daarom hebben ze ook een spiraaltje als logo.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 20:41

Mijn auto is een noodzakelijk kwaad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 20:43

Ow, over fietsen! Ik heb een vader bijna doen omkantelen vanavond := Kind stond aan de oversteek te wachten, vader komt eraan en wil doorrijden en geeft kind teken dat hij mag oversteken. Alleen staat daar voor fietsers een dikke, vette stopstreep met bord, dus auto's/doorgaand verkeer heeft gewoon voorrang. En ik rij (rustig) door.
Vader had zich daar niet op voorzien, grijpt kind (zat er nog paar m vanaf) en kukelt net niet de graskant in.

Ik snap echt niet dat ouders maar denken dat verkeersregels niet meer geldig zijn eens ze met kinderen op pad zijn. Of ze willen er wel heel graag vanaf...

Eretria

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 20:45

Afbeelding

Dit was mijn ijzeren paard en trots, helaas op n gegeven moment op. Gelukkig kind ongeschikt. Nou rijden we met dit gevaarte, nog niet helemaal af moeten sowieso nog andere wielen onder. En misschien nog wel meer aan veranderen gezien dat nou eenmaal n hobby geworden is. {:} je moet je kind toch wat liefde geven he… <<) genoeg knallen om kinderen te laten schrikken, en power om ervan weg te komen. *D
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Eretria op 14-05-22 20:49, in het totaal 3 keer bewerkt

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 20:45

Wat een mooie bakkies (en vaartuig!) komen hier voorbij zeg <3
Heerlijk om gewoon de auto/boot/paard/whatever te kunnen kopen die je wil, zonder rekening te hoeven houden met kinderen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 20:51

Britta31 schreef:
[ [url=m/3dsoMs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben dus 2 kinderen.

Het is te zien _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 20:51

Met kind kan je volgens mij nu amper nog een degelijke auto betalen, als je ziet wat brandstof kost tegenwoordig.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 20:57

Wij hebben helaas ook een benzine slurpende gezinscontainer die de paardentrailer mag trekken :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 21:27

Ik heb een boodschappengebakje en m'n man een peugeot 2008. Auto's vind ik een noodzakelijk kwaad, geef m'n geld liever uit aan andere dingen :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 21:41

Ik word idd ook niet warm van auto's..... Of ze nu glimmend zwart of afgeracht paars zijn. Dan vind ik die laatste meestal nog het leukste haha. Als ze maar rijden {:}

Ik heb overigens geen kinderen. En nog steeds geen geld voor een dikke bak :+ Ik ben blij met m'n Aygo

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 21:54

Gefeliciteerd met je nieuwe auto Laurora!!
Wij hadden deze niet kunnen betalen als we samen kinderen hadden gekregen. En ws geen tijd om er mee weg te gaan...
Afbeelding

Daarbij kreeg ik dus op mijn 30ste verjaardag mijn eerste veulen. Mijn man vroeg even daarvoor of ik zeker wist dat ik echt geen kinderen wilde.. En daar was ie dan <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 22:09

Helaas gaat de mijne me geen veulen geven in de plek :') of hij moet iets immens goed te maken hebben. Of bijna doodgaan en zo zijn erfenis naar mij willen doorschuiven.

Onze bakken zuipen ook brandstof, maar hoe dan ook kan iedereen hier alsnog vrij kiezen wat voor auto ze willen. Met kinderen hoef je al geen 2-zitters of motor aan te schaffen als je met buggy en zooi moet sleuren.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 23:58

Laurora schreef:
[ [url=m/6jSB31.jpg]Afbeelding[/url] ]
True story :')

On another note, ik heb vandaag eindelijk de dikke SUV gekocht waar ik al jaren van droom, wat ik uiteraard nooit had kunnen betalen als ik kinderen had gehad. Elke keer weer dankbaar voor mijn keuze *\o/*

Wij zaten vandaag bij mijn schoonbroer. Het ging over nieuwe schoenen kopen - hij zei dat hij al 3 maanden schoenen in zijn online winkelmandje had staan van 50 euro, maar het niet over zijn hart er dat geld aan uit te geven. "Hebben jullie veel schoenen" vraag hij. *Grinnik*. Eerlijk - ik heb volgens mij minstens 30 paar :') En waarschijnlijk zelfs makkelijk 40 paar. Ik ben er wel zuinig op en voorzichtig mee, ik kan echt 10 jaar met een paar schoenen rondlopen zonder ze stuk te lopen.
Ik geef wel toe dat ik ook nooit veel geld aan 1 paar uitgeef maar ik heb een kindermaatje, dat scheelt ook altijd wel :') Zegt mijn vriend: tja, wij hebben geen kinderen, wij kunnen zoveel schoenen kopen als we maar willen, jij hebt wel kinderen :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 00:48

Nou ik heb ook kinderen, maar ik hoef geen schoenen van 50 euro, dat zijn niet de mooie hippe waar mijn hartje sneller van gaat kloppen :=

Maar als je arm bent en dan ook nog kinderen hebt, ja dan moet je kiezen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 08:24

LWDaisy schreef:
Laurora schreef:
[ [url=m/6jSB31.jpg]Afbeelding[/url] ]
True story :')

On another note, ik heb vandaag eindelijk de dikke SUV gekocht waar ik al jaren van droom, wat ik uiteraard nooit had kunnen betalen als ik kinderen had gehad. Elke keer weer dankbaar voor mijn keuze *\o/*

Wij zaten vandaag bij mijn schoonbroer. Het ging over nieuwe schoenen kopen - hij zei dat hij al 3 maanden schoenen in zijn online winkelmandje had staan van 50 euro, maar het niet over zijn hart er dat geld aan uit te geven. "Hebben jullie veel schoenen" vraag hij. *Grinnik*. Eerlijk - ik heb volgens mij minstens 30 paar :') En waarschijnlijk zelfs makkelijk 40 paar. Ik ben er wel zuinig op en voorzichtig mee, ik kan echt 10 jaar met een paar schoenen rondlopen zonder ze stuk te lopen.
Ik geef wel toe dat ik ook nooit veel geld aan 1 paar uitgeef maar ik heb een kindermaatje, dat scheelt ook altijd wel :') Zegt mijn vriend: tja, wij hebben geen kinderen, wij kunnen zoveel schoenen kopen als we maar willen, jij hebt wel kinderen :')

Het ligt er maar aan wat je budget is en hoe belangrijk je zulke dingen vind... De een kijkt neer op iemand met schoenen van 50 euro en de ander heeft geen keuze of geen budget voor veel schoenen of dure schoenen. Je kunt je geld maar een keer uitgeven.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 08:26

De goedkoopste schoenen die ik draag zijn dr martens of misschien mn nike air :+

Iets met hele slechte voeten hebben. :=

Wij gaan vandaag lekker een dagje naar een museum, nu al zin in de dreinende rotkinderen daar. <3

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 08:31

Schoenen heb ik dan weer niks mee :D

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 08:46

50 euro voor een paar schoenen is niks mis mee. Kun je ook fijne schoenen voor kopen. Ik draag bijvoorbeeld altijd sperries, die kosten de wereld niet maar zitten het lekkerst van al mijn schoenen.

Ik heb vannacht 7,5 uur geslapen. Wordt daar echt beroerd van. Hoe doen mensen met kinderen dat, wat een hel.

Leuk, welk museum ga je Marlinde?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 08:50

Ieder z'n ding natuurlijk, ik wil altijd Docs en sneakers van Kurt Geiger.

Maar ik heb dan weer niks met auto's en ben diep tevreden met een oude Japanner.