Hoe kunnen ze op forum/site achter je rug om banketstaaf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Fijn Hagelslag, dat zal een verademing zijn.
Drama, bij een ander op de zijlijn meegenieten vind ik stiekem ook erg vermakelijk.
Dropneus95 schreef:Dat ik net zo'n mooi park had gebouwd bij RollerCoaster Tycoon, bijna mijn doel had behaald bij een vet moeilijk park, en mijn moeder dan op het knopje van de stroom drukt omdat zij klaar was met opladen. *POEF* laptop uit, mijn mooie park wegik was even gepikeerd dat ze zomaar de stroom uitzette...
Appeltje_1 schreef:marleen_88 schreef:Fijn Hagelslag, dat zal een verademing zijn.
Drama, bij een ander op de zijlijn meegenieten vind ik stiekem ook erg vermakelijk.
Hetzelfde hier. Zelf in de drama terecht komen? No way, houd mij er aub buiten. Maar als ik stiekem mee kan smikkelen![]()
Top Hagelslag, komt zeker wat goeds uit!
_San87_ schreef:Niobe schreef:
Ik denk sowieso dat Urbanus er iets mee te maken heeft
Dat kan niet anders.
fotolijstje schreef:In drama of naast de zijlijn. Voor mij is alles goed![]()
Ik heb dus eindelijk die ene jas gekocht die ik wou en alles zit fijn behalve de mouwen, die zijn net te kort denk ik of het zit gewoon strak in bepaalde bewegingen. Nu twijfel ik, zal ik hem houden of terugsturen en dan de S kopen die groter valt (en deze jas is altijd wel uitverkocht)
_San87_ schreef:Appeltje_1 schreef:
Nou ga jij zelf toch ook speculeren?![]()
Maar vast wel. Ik wil het wel eens uitgelegd krijgen. Dus vertel, of doe niks wat een aanleiding kan hebben voor nieuwsgierige Bokkers![]()
Mag via pb ook
Balen FA!
Nee, dit is een inside joke.
fotolijstje schreef:In drama of naast de zijlijn. Voor mij is alles goed![]()
Ik heb dus eindelijk die ene jas gekocht die ik wou en alles zit fijn behalve de mouwen, die zijn net te kort denk ik of het zit gewoon strak in bepaalde bewegingen. Nu twijfel ik, zal ik hem houden of terugsturen en dan de S kopen die groter valt (en deze jas is altijd wel uitverkocht)
XladyX schreef:Dankjewel voor je lieve woorden, doet me oprecht goed en had ik meer nodig dan ik dachtpaard doet het gelukkig wel goed, hij is er rustig onder en blijft lief, maar vooral onzeker en zoekt veel steun bij mij ipv dat hij zijn vrolijke trotse zelf is en dat doet me veel verdriet om hem zo te zien en dan weer achter te laten. Hij had ook al zn hooi op dus stond zonder en ik weet niet wanneer de volgende hooibeurt was, wordt ik toch weer wat onzeker of ik er goed aan doe omdat hij voorheen onbeperkt kreeg, maar wil ook niet meteen een appje naar de stalhouder doen en meteen overkomen als moeilijke klant
Allemaal kleine dingetjes bij elkaar zegmaar. Waarschijnlijk is het nog even afstemmen op elkaar want alle andere paarden hadden nog wel hooi. In mijn hoofd kan ik het allemaal prima redeneren maar mn hart vind het lastig
Appeltje_1 schreef:marleen_88 schreef:Fijn Hagelslag, dat zal een verademing zijn.
Hetzelfde hier. Zelf in de drama terecht komen? No way, houd mij er aub buiten. Maar als ik stiekem mee kan smikkelen![]()
Top Hagelslag, komt zeker wat goeds uit!
Robijntjah schreef:Botkneuzing. Ben nog wel even zoet
Niobe schreef:_San87_ schreef:Ga anders even met z'n allen speculeren over iets waar niemand iets van weet.
Ik denk sowieso dat Urbanus er iets mee te maken heeft
_San87_ schreef:[
Dat kan niet anders.
MoniekJ schreef:Alweer de 5e hypo vandaag. Ik wil gewoon slapen.
AmyII schreef:Geen ergenis, absoluut niet. Mijn geloof in de menselijkheid is vanavond hersteld
Hier ga ik de komende tijd absoluut aan vasthouden, soms is het leven even poedersuiker maar de wetenschap dat er fijne mensen zijnmaakt echt heel veel goed.