Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niwla schreef:Ik vind het echt uitzichtloos momenteel en heb het daar best pittig mee vandaag.
karuna schreef:Jemig kalm aan reageer op een ander af.
Ik heb de regels niet gemaakt. En leuk vinden of niet ze veranderen toch niet. Mama heel ziek of kindje dood is erger dan hulp vragen bij de overheid.
Huertecilla schreef:bigone schreef:Ik ben gelukkig van nature redelijk optimistisch dus denk kom maar op met die drie weken en hopelijk is dan bekend hoe ziekmakend of niet die omikron variant is.
nóg weer drie weken voor we weten dat...
Hoeveel weken schrijf je dat nu inmiddels?
Echwel schreef:karuna schreef:Jemig kalm aan reageer op een ander af.
Ik heb de regels niet gemaakt. En leuk vinden of niet ze veranderen toch niet. Mama heel ziek of kindje dood is erger dan hulp vragen bij de overheid.
Dit is een zeer ongepaste en bijzonder egoïstische opmerking....
Ga je schamen diep schamen
Na 2 lockdowns zijn veel.nog niet eens opgekrabbeld.... idd zzpers
Echwel schreef:Na 2 lockdowns zijn veel.nog niet eens opgekrabbeld.... idd zzpers
Achterom schreef:Er zijn de laatste tijd minder faillissementen dan ooit. De economie bloeit, de werkgelegenheid is groter dan het aantal werklozen...
Needje schreef:Die moet ons weer even bang maken voor die omicron variant.
Want er waren natuurlijk verhalen dat deze milder lijkt. Dat zit een lockdown in de weg met dalende cijfers.
PSvanLot schreef:Wat denken jullie van de dalende aantal besmettingen, maar het niet in dezelfde verhouding dalende aantal mensen op verpleegafdelingen/ic?
Ergens denkt er iets in mij: 'Mensen gaan zich niet meer laten testen als ze thuis positief zijn of als ze maar een beetje verkouden, want zo kun je ook veinzen dat het allemaal wel meevalt en hopen op minder maatregelen...'
Ik ben er inmiddels wel zo klaar mee dat ik bijna een illegale rave in het bos ga organiseren...
Mizora schreef:PSvanLot schreef:Wat denken jullie van de dalende aantal besmettingen, maar het niet in dezelfde verhouding dalende aantal mensen op verpleegafdelingen/ic?
Ergens denkt er iets in mij: 'Mensen gaan zich niet meer laten testen als ze thuis positief zijn of als ze maar een beetje verkouden, want zo kun je ook veinzen dat het allemaal wel meevalt en hopen op minder maatregelen...'
Ik ben er inmiddels wel zo klaar mee dat ik bijna een illegale rave in het bos ga organiseren...
Ziekenhuisopnames zit vaak 2 weken tussen en ic-opnames 3 weken. Het aantal ic-opnames loopt echt al terug ten opzichte van de piek, maar de ic-bezetting nog niet omdat mensen er relatief lang op blijven liggen op het moment. Ze overleven het vaker ook.
bigone schreef:Laatste kwartaal zijn er meer faillissementen en veel zzp ers kregen geen enkele ondersteuning. Dan is je spaarpot snel leeg. Maar doe dit maar even per pb , de emoties lopen te hoog op .