Een slap handje word gegeven door ongeïnteresseerde of zwakkere personen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Met handen schudden kun je door krachtig te schudden dus een ferme hand te geven laten merken je de alfa bent![]()
Een slap handje word gegeven door ongeïnteresseerde of zwakkere personen.
Cer schreef:Plus als je hier 3 zoenen gewend bent (ieuw ieuw) en dat in een ander land per ongeluk ook doet, ben je daar bijna getrouwd omdat het er daar maar 2 horen te zijn...
bigone schreef:Cer schreef:Plus als je hier 3 zoenen gewend bent (ieuw ieuw) en dat in een ander land per ongeluk ook doet, ben je daar bijna getrouwd omdat het er daar maar 2 horen te zijn...
Plus dat die drie zoenen alleen als normaal gezien word wanneer er vrouwen bij zijn ( in ons land) . Tien kerels alleen gaan echt geen rondje zoenen doen dus gewoon afschaffen, seksistische toestanden.
Cer schreef:Kerels zoenen elkaar sowieso niet, althans, niet in het westen... die 'eer' is idd alleen aan vrouwen voorbehouden..
zou me niks verbazen dat het een seksitische oorsprong heeft, net zoals wel meer zaken rondom vrouwen.
Cer schreef:Plus als je hier 3 zoenen gewend bent (ieuw ieuw) en dat in een ander land per ongeluk ook doet, ben je daar bijna getrouwd omdat het er daar maar 2 horen te zijn...
Cer schreef:Kerels zoenen elkaar sowieso niet, althans, niet in het westen... die 'eer' is idd alleen aan vrouwen voorbehouden..
zou me niks verbazen dat het een seksitische oorsprong heeft, net zoals wel meer zaken rondom vrouwen.
purny schreef:Winged schreef:Vraagje: Ik heb de zelftesten bestelt van de overheid. vorige week ergens gedaan. Weet iemand hoe lang het duurt totdat ze er zijn?
Ik had ze binnen een week in huis. Kan wel zijn dat het lang duurt omdat het druk kan zijn?
Cer schreef:Nou in het oosten zoenen mannen elkaar ook makkelijker denk ik (grappig, de mannen zoenen elkaar, de vrouwen mogen niet eens op straat) ... ik heb geen idee, maar ik vind het hoe dan ook een rare gewoonte...
Electra63 schreef:Cer schreef:Nou in het oosten zoenen mannen elkaar ook makkelijker denk ik (grappig, de mannen zoenen elkaar, de vrouwen mogen niet eens op straat) ... ik heb geen idee, maar ik vind het hoe dan ook een rare gewoonte...
Niet alleen in het oosten hoor.
Landen rond de Middellandse Zee is het ook heel gewoon, dat mannen elkaar zoenen bij begroeting.