Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dalena schreef:Op de advertentie foto's waren de hoesjes echt gewoon bijna nieuw. Ik ga dan toch voorstellen om de helft te betalen
Jildau schreef:Ik heb schoenen gekocht en nu heeft ze de verkeerde opgestuurd.. Ze zegt dat ik ze terug moet sturen en zij dan de goede schoenen alsnog stuurt. Hoe werkt dit? Moet ik het gewoon als gewoon pakketje verzenden dan en zijn die kosten voor mij?
Edit: Ze wil dat ik het terugstuur en maakt de verzendkosten over zodra ze de track & trace code heeft en ze stuurt de goede schoenen op als ze deze weer terug heeft. Is dat gebruikelijk? Stel ze stuurt de goeden niet op ben ik dan het geld kwijt? Of staat dat nu ergens bij Vinted.
Pantykous schreef:Jildau schreef:Ik heb schoenen gekocht en nu heeft ze de verkeerde opgestuurd.. Ze zegt dat ik ze terug moet sturen en zij dan de goede schoenen alsnog stuurt. Hoe werkt dit? Moet ik het gewoon als gewoon pakketje verzenden dan en zijn die kosten voor mij?
Edit: Ze wil dat ik het terugstuur en maakt de verzendkosten over zodra ze de track & trace code heeft en ze stuurt de goede schoenen op als ze deze weer terug heeft. Is dat gebruikelijk? Stel ze stuurt de goeden niet op ben ik dan het geld kwijt? Of staat dat nu ergens bij Vinted.
Ik zou dat via vinted regelen en aangeven dat er een probleem is. Dan krijgt zij haar geld niet totdat jij de transactie weer op OK zet.
Jildau schreef:Ik heb schoenen gekocht en nu heeft ze de verkeerde opgestuurd.. Ze zegt dat ik ze terug moet sturen en zij dan de goede schoenen alsnog stuurt. Hoe werkt dit? Moet ik het gewoon als gewoon pakketje verzenden dan en zijn die kosten voor mij?
HorsePassion schreef:Wat is het irritant dan mensen niet reageren als je een vraag over hun artikel hebt
Needje schreef:Ik was aan het kijken voor een Dyson airwrap.
Maar wat mij opvalt is dat er meerdere zijn, van verschillende verkopers, maar welke preciés hetzelfde verhaaltje hebben, en ook verder niets te koop hebben en geen reviews hebben.
Hoe gaat Vinted om met zulke dingen? Want dit ruikt wel beetje naar oplichting. (buiten de lage prijs nog)
HorsePassion schreef:Ik kan echt nergens vinden hoe ik een keuze in kan vullen hoe dat ik mijn pakketten wil verzenden.
Heel bijzonder. Ik moet dus echt afwachten wat de koper wil.
Heb net wat verkocht en moet dus 10 km rijden om naar een verzendpunt te komen. Ik wil gewoon zelf die keuze hebben. Ik zie ook niet hoe ik contact met de helpdesk kan krijgen'