Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ook deze vogels voor in de boom (zowel wat in de hand licht als op de achtergrond) 

) Wij kwamen net terug van de Sacre Coeur die daar wat hoger ligt.

Koopje, want dat spul is echt duur. En ik ben bezig met een knuffel maken, dus het was perfecte timing!

Citaat:Sander Danielle Faber-Warmenhoven is bij Het Goed Hoogeveen.
20 december om 11:53
·
Hoogeveen, Drenthe
·
Wie heeft een vergelijkbaar paard gekocht bij Het Goed Hoogeveen in Hoogeveen.
Bij een verhuizing is een te verhuizen doos per ongeluk bij de kringloop te recht gekomen. Gelukkig hebben we 2 paarden terug maar missen er nog een. Het paard is van grote emotionele waarden (gekocht door mijn overleden schoonvader op een vakantie)
Wie weet waar dit paard is?
Gekocht in Hoogeveen va 1 december dit jaar
Delen = lief
Zolala schreef:Gisteren zo'n fijne, onverwachte vondst gedaan tijdens het kerstmis shoppen..
Ik heb een kleine verzameling (vintage) schilderijtjes/tekeningen, en daar is nu deze bijgekomen (links):
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Via internet uitgezocht dat het gaat om restaurant La Mère Catherine, op Place du Tertre (Montmartre) in Parijs.
Bestaat al sinds 1793, en is vrij beroemd om de kleurrijke geschiedenis. Er zijn veel oude foto's van, en ook is het door alle jaren heen vaak geschilderd (o.a door Utrillo), dat maakt de research dan extra interessant.
[ Afbeelding ]
En ook nog voor mijn andere collecties![]()
Mijn verzameling oude blikken en houten opbergdozen, waar ik alle materialen en gereedschap voor mijn werk in bewaar:
dit leuke retro voorraadblik, en de houten doos met Franse opdruk.
(die houten dozen zijn verder niet bijzonder, maar altijd tof als ik er eentje vind)
[ Afbeelding ]
Helemaal blij mee!
) en een mooie glazen schaal die gratis meenemen was. Kan mooi iets leuks op met de kerst. En een klein zwart tasje voor mij, ivm begrafenis zaterdag en ik heb dan altijd zo m'n zakken vol met een zakdoek en telefoon enzo.
Zolala schreef:Jis_ schreef:Heel gaaf die kunstwerkjes op je gele muur!
Dankjewel! Ik heb een kleurrijk huis met veel 'eye candy', maar probeer gelijkaardige spulletjes bij elkaar te laten passen![]()
Ik vind de combinatie van deze (toch zo verschillende) prentjes ook erg leuk om te zien!
Mijn schoonzus noemt ons huis het kijkhuis.